Jump to content

CosminCozo

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj/Timisoara
  • Interests
    Improving/Tips&Tricks/MutualHelp

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320CD e46 2004

CosminCozo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Am rezolvat problema, in cel mai bun mod posibil(consider eu). Daca cineva se mai loveste de aceasta situatie deranjanta, ii sfatuiesc sa faca in felul urmator: Sa afle exact ce tip de antifurt au nevoie. Numeri cati pini ar trebuii sa aibe antifurtul, si vezi toate tipurile de antifurturi BMW cu numarul lor de pini. Exemplu model 31/32/34/38/40 au 15,16,18,22 respectiv 23 dinti. Eu m-am folosit si de realom sa identific exact codul, dupa care am mers la BMW, si l-am comandat. A fost 37 de lei.
  2. O sa imi fie greu cu deplasarea, nu sta roata deloc umflata...De aceea as incerca ceva care nu necesita deplasare
  3. Apreciez sfatul, daca pana maine seara nu gasesc un antifurt corespunzator, o sa incerc metoda asta. Merci
  4. Salut, Am un e46 320CD din 2004 cu jante pe 18 la care i-am pierdut antifurtul, binenteles ca am descoperit ca l-am pierdut doar cand aveam nevoie de el, adica cand am facut explozie la roata...Yipy fucking huray. Am fost la o cunostinta care are service la AEM ( Carlos) si din toata trusa de antifurturi, ii lipseau 3, printre care si ce aveam eu nevoie:) Cine ma poate ajuta in Timisoara cu un antifurt pentru BMW, are 23 de pini, si este in acest format.
  5. Salut, stiti pe cineva care roluieste, sau are aparat de roluit in Timisoara? Merci frumos!
  6. Sa tineti mare cont de ET, e un factor care multi nu il iau in considerare(inclusiv de mine) si dupa te trezesti cu o pereche de jante superbe style 32 de pe 7er E38, cu un ET-u trantit de 20 si 22, care iti rupe aripile. Si totusi am pus ce imi scrie in talon, 225/40/18. Mentionez ca si eu, precum initiatorul topicului, am un e46 320CD (coupe) din 2004. Acum stau cu ele pe masina incercand sa gasesc metode sa nu le dau. Poza cu jantele pe masina. https://drive.google.com/file/d/0BwCO4L4GQnxHeGVDTkRfUFF0bk0/view?usp=sharing
  7. Merci frumos! Pe fata ai ceva recomandari? Si cum ai dat de cod? Eu merg pe realom si acolo caut un alt tip de cod dupa care caut(gen:33506757047)
  8. Pentru a nu incepe un topic nou, o sa intreb aici: Vreau sa imi schimb amortizoarele pe spate la un e46 320CD '04 150cp. Din fabrica vine cu Sachs dar as vrea sa schimb deoarece nu aud de bine de ei. Initial m-am gandit la Kyb si Bilstein .Multi considera ca in Romania se fac lucruri de proasta calitate si nu impartasesc aceasi opinie(lucrez si eu intr-o fabrica) de aceea merg pe Bilstein. Plus ca 1 amortizor cu aceleasi specificatii costa la fel, desi unul e adus din Japonia... Ca sa caut piesele am mers pe realom, am luat codul, si am mers cu el pe goagal. Ce parere aveti de "BILSTEIN amortizor BILSTEIN - B4 Gas (Replacement) ochi inferior bitubular presiune gas puntea spate (Numar OE 33526757045) 133 lei"? Sau puteti recomanda voi altceva pe ulei sau cu un raport calitate/pret mai bun?
  9. Din ceva motiv nu se vede imaginea care am atasato la inceput deci: https://drive.google.com/file/d/0BwCO4L4GQnxHY2d4YUNDX3dnTHM/view?usp=sharing Kenbobo, merci de sfat, dar nu ma complic, scap de aprox 2 kg in plus si fac locul mai accesibil/aerisit. Plus, imi satisfac nevoia de a face mai mereu modificari pe la masina de unul singur:D. Ador sentimentul sa cunosc fiecare coltisor din masina. Am gasit un DIY grozav: http://www.e46zone.com/forum/topic/54396-egr-pipework-removal-diy-egr-delete/
  10. Salut, Vreau sa inlatur(daca se poate) 320Cd pollutant reduction cooling, adica toata partea cu galben care o vedeti voi aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV52-EUR-06-2004-E46-BMW-320Cd&diagId=11_3597 Avand EGR-ul anulat(mecanic) m-am gandit ca mai aerisesc putin zona, si as putea sa instalez un kit precum: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-318d-320d-330d-330xd-320cd-318td-320td-EGR-REMOVAL-KIT-BLANKING-BYPASS-/151553660506?hash=item23494d565a:g:7lcAAOSwzhVWrENX Problema este ca nu inteleg exact cum functioneaza acel thermostat for EGR cooling(sectiunea 8 ) deoarece, acest termostat mai este legat de ceva, vedeti in imagine ce e incercuit cu galben. Daca nu era ala as fi inteles in felul urmator, vin gazele care trebuie recirculate, trec prin racitorul respectiv, si dupa intra prin EGR in admisie. Stie cineva?
  11. Salutare, in weekendul ce a trecut mi-am cumparat si eu un set de dopuri din Anglia pentru motor(M47DO1) de pe e46 coupe FL2 din 2004, si am reusit si sa le montez. Mi se pare o operatie destul de usoara, atata timp cat ai sculele necesare. Sa aveti la voi imbusuri, torx mama cat si tata(sunt 2 suruburi care tin cablurile de la injectoare pe galerie), surubelnita.. sper sa nu uit ceva. In 2 ore am terminat toata poveste. Din fericire am fost si eu la un pas de a cauta motor nou. Una dintre cele 4 piese avea un joc mare la clapeta, deci singurul lucru de care se mai tinea erau niturile(suruburile fiind partial destranse) Iar un al doilea, nu avea deloc clapeta, ceea ce m-a facut sa cred ca a fost rupta de fostul proprietar. Am incercat sa merg la cate un drum mai lung(20km..) in fiecare zi doar sa monitorizez anumite variatii ale masinii. Nu este destul dar totusi va zic ce am observat pana acum: -Ca si consum nu simt nici o diferenta(daca este e foarte mica) -Simt la turatiile mici cum masina reactioneaza mai intarziat, desi cand intra turbo nu mai ai probleme Sincer sa fiu... si eu am stat mult pe ganduri daca sa le scot sau nu, si inca ma gandesc cum as putea sa fac sa le imbunatatesc. M-am gandit la un tratament chimic, care sa intareasca putin partea metalica din piesa, insa nu as avea incredere. Zilele astea iau partea metalica si merg la o cunostinta, sa vad daca pot face aceasta piesa dintr-o bucata (turnare, strung...)
  12. Nu mai imi permite bugetul sa imi mai cumpar un set, dar mersi de sfat. Acum incerc sa ma decid daca sa le roluiesc, sau daca sa fac stance(camber).
  13. Imi place sa se vada din spate o roata lata(atat janta cat si cauciucul), in ceea ce priveste roluirea, sigur am nevoie de ea( sau de stance) deoarece la gropi imi freaca.
  14. Deci, intr-un final am mers total pe alta varianta, BMW style 32 (8x18*front ET 20, 9x18 back ET 22) Si consider ca a fost decizia corecta. Am gasit un set, absolut impecabil si am zis ca nu vreau sa le ratez. Apropo masina arta impecabil cu jantele respective https://drive.google.com/file/d/0BwCO4L4GQnxHUHo1eVU2NzlKclk/view?usp=sharing Gumele care le am momentan pe jante sunt 225/40/18 pe toate 4 si sunt si de iarna(lipsa de fonduri pentru cele de vara, dar o sa vreau sa pun fata 225 si spate 255) ET-ul find mic, in spate imi atinge in momentul cand dau in gropi, deci ma gandeam sa roluiesc aripile spate. BOASKA, spuneai ca nu ar fi o idee buna, imi poti da te rog cateva exemple? M-am gandit ca ar fi 2 optiuni, ori sa ii fac stance / \, ori sa le roluiesc. Idei?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.