Jump to content

iulian518i

Members
  • Posts

    3171
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bmwclub.ro
  • Yahoo
    ulybmw

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Interests
    electronica, IT, BMW

Previous Fields

  • Masina
    E 34 - 520i/150CP

Recent Profile Visitors

13447 profile views

iulian518i's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Consumul pe gpl nu era diferit de cel pe benzina...adica cca 12-14 litri gaz/100km oras, cateodata 15 in zilele calduroase probabil de la mers cu aerul conditionat, si 10-11 afara,cu 130km/h pe autostrada... Intre timp masina s-a vandut...si eu am trecut la un Hyundai Tucson... Am schimbat clubul...toate cele bune si sa ne vedem sanatosi in trafic.... PS: pt cei ce ma cunosc...numarul de inmatriculare a ramas la mine, pe noua masina..... SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI..... ps: Se poate inchide topicul....
  2. Pret nou...2000euro, update cu scaune de piele.... Sau, aceeasi dorinte...schimb cu un E39+diferenta, motorizare max 2000cmc, preferabil benzina.... De indata ce fac loc de poze, o sa le postez, ...ca, intradevar, cele din primele posturi s-au sters....
  3. Daca nu poti incarca pozele aici, incarca-le in alta parte si da-ne linkul.....bafta la vanzare....
  4. Ce an e, ce motorizare? in functie de motorizare sau an ai diverse erori...144 dat de ledul check-engine inseamna ca nu ai erori....
  5. Sub masina sau dupa ce dai jos timoneria vezi daca ai joc si in levierul de comanda care merge in cutie...cand mi-am schimbat cutia de la automata la manuala am vrut sa schimb tot ce insemna bucse....desi nu avea joc mare, mecanicul meu (care intre noi fie vorba e profesionist) mi-a spus ca nu are nu stiu ce cheie care sa desfaca piulita din jurul levierului care intra in cutie si nu-mi poate schimba si acea bucsa din interior...jocul era mic dar sesizabil....eu cred ca si la tine e ori bucsa dintre levierul cutiei si maneta schimbatorului, ori in cutie....in primul caz e usor de schimbat, nu necesita mari inginerii, e o bucsa mica din teflon.... Repet, nu mai stiu daca ai acces pe sub masina sa misti levierul de comanda...ai si toba catalitica, si arborele de transmisie...dar poti sa incerci sa bagi mana printre ele....
  6. Nu....varsta sau capul...selecteaza doar ce vrea el sa vada...
  7. ps e un 320d / 2002
  8. salut iulian

    ma gandeam daca ai idee de ce masina imi merge intrerupt ( mai bine zis in valuri ) intre 1800 - 2000 ture. te intreb vazindu-te din Cta si "veteran" fata de mine. Eventual si un mecanic de Doamne ajuta in C-ta.

    Merci!

  9. Așteptați-l sa se ĂŽntoarcĂŁ de la mașina....ca acum pana nu i se termina bateria la mobil nu intra ...sa speram ca nu are ĂŽncĂŁrcĂŁtor auto...
  10. Vezi daca poti sa muti antena cat mai sus....fie in spatele oglinzii retrovizoare interioare, fie in spate peste firele deja existente...si vezi ca aceste tipuri de antene au un amplificator care trebuie alimentat la pornirea radioului...daca e aftermarket/radio obisnuit, are firul albastru care scaote cca 200mA pe el pt alimentarea amplificatorului de antena....la radioul original nu stiu culoarea firului... Succese.... Verifica si integritatea firului/firelor...sa nu fie sugrumate undeva (astfel strapungandu-se izolatia dintre firul cald si masa de semnal)sau intrerupte....
  11. Tu inainte pe masina tot cu airbag ai avut? ca daca nu...nu ai mari diferente intre a monta un volan normal si unul cu airbag...doar sa ai grija cum scoti si introduci la loc balonul.... daca ai original pe masina cu airbag.....mai intai decupleaza bornele la baterie.... Succese....
  12. Aeroterma nu mai merge pe nicio treapta? Vezi si siguranta acesteia.... Daca ai curaj sa unbli in bord, vezi ca dupa ce scoti casetofonul, impingi in panoul cu comutatoarele climei in partea dinspre sofer, din spate spre tine, si iese panoul...in dreptul comutatoarelor sunt doua mufe, una groasa si una subtire...una e pentru ventilator, una e pentru clima.....aia groasa vezi daca ai tensiune pe ea in diferitele pozitii de la 1 la 4... Inainte sa consider eu insumi ca bat campii....ce fel de panou de clima ai? electronic cu niste rotite care se vad partial si care se invart cu axul comutatoarelor vertical sau clasic, cu butoanele rotative total la vedere, cu axul acestora in plan longitudinal/orizontal? Explicatia mea se refera la panourile descrise in a doua parte a frazei de mai sus.... Succese....
  13. Sa-l stapanesti sanatos.... La rezervor mai demonteaza inca odata senzorul...si vezi daca plutitorul se misca lejer...desi daca-ti stinge becul, se misca...apoi vezi contactul ala mobil daca face bine contact pe sarmulita.... Cu senzorul scos si mufa electrica bagata poti sa rogi pe cineva sa se uita in bord (cu contactul pus pe motor, dar cu motorul oprit -oricum se oprea ca ai pompa de benzina in mana) in timp ce tu misti plutitorul in sus si in jos daca oscileaza si acul indicator din bord..... Nu tine prea mult pompa de benzina in aer...sau scoate-i siguranta din cutia cu sigurante de la motor din fata soferului.... Succese....
  14. Vezi ca e un topic facut de apple cu ce trebuie sa verifici la instalarea unui OBC IV... Succese....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.