Jump to content

HitmaNLive

Contributors
  • Posts

    324
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

HitmaNLive last won the day on March 9

HitmaNLive had the most liked content!

2 Followers

About HitmaNLive

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosanigeles

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92

Recent Profile Visitors

5357 profile views

HitmaNLive's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare

Recent Badges

115

Reputation

  1. Un vis devenit realitate. Felicitări, mi-aș dori și eu cândva sa imi iau și eu un M3 pentru plăcerile mele. Până atunci mergem cu Fake M3 . 8e832979-5097-4235-8ca5-d675c822a360.mp4
  2. https://www.automarket.ro/stiri/noul-bmw-vision-neue-klasse-x-conceptul-care-anunta-noua-fata-a-modelelor-117389.html Gusturile nu se discuta, dar sunt urate cu draci... Spatele mai ales e hidos rau...
  3. Fenomenul asta îl făcea înainte când resetam codarile de lambda sau nox , pentru că atunci mașina trebuie sa reinvete valorile după stilul de condus. Totodată în momentul de față ideal erau niște drumuri lungi la viteza mare, lucru pe care am evitat să îl fac in primii 200 km pentru a nu forța partea de așezare a segmenților și a cuzineților. Fiecare înlocuire de sonde , necesita recodarea lor, ba chiar a noxului necesita o ștergere a tuturor adaptărilor motorului , codarea unui nou sensor și atunci te sperii cum merge mașina, pentru cine nu știe. Momentan sunt liniștit , până reușesc să fac desulfurizare pentru că încărcarea era pe la 240 mg a catalizatorului, ceea ce e foarte mult.
  4. Momentan am vreo 220 km facuti cu ea, masina se simte ok, mi se pare ca exista la rece vibratii un pic mai mari in habitaclu decat inainte, dar cred ca sunt oarecum normale, avand in vedere ca motorul inca e in rodaj si uleiul folosit e unul mineral. Pe langa asta, masina e mai responsive in acceleratii, si nu am trecut niciodata de 3000 de ture in mers pana acum si 120 km/h, dar se accelereaza mult mai repede si parca e mai placut. Banuiesc ca din cauza catalizatoarelor infundate, simt cum "da in bot" cateodata (ezitari in acceleratie) , mai ales in treapta a doua cand tin constant turatia sub 2000 de ture si se simte ca se schimba modul de injectie, mai ales dupa sunet. In momentul de fata ii trebuie cel mai probabil un drum intins, la 110km/h constant pentru a-si face desulfurizare. Am comandat azi uleiul pentru primul schimb, Ravenol VMO 5w40, semisintetic, pe care il voi tine 4000 km, dupa voi trece pe fullsintetic, cu schimburi la 7000 km. Totodata voi vrea sa verific parametrii injectoarelor din nou, am o vaga banuiala ca unul a luat-o Braila un pic. Si daca ma enervez comand unul nou si-mi bag...in ele injectoare ca e distractie mare cu ele.
  5. Foarte tare. Atunci sa aiba noroc in achizitie si sa ia ceea ce ii place, motor termic, nu te complica cu complicatul mai complicat decat e deja.
  6. Cand iti permiti sa cumperi o masina de peste 70000 euro SH, probabil peste 100000 euro noua, nici nu cred ca mai conteaza detalii de practicabilitate, ca consuma cu 0.5 mai putin sau ca e botul cu 50 mm mai lung.... La banii aia ti cumperi fix ceea ce iti place si cam atat. Aia e o masina de moft si de asta trebuie cumparata pentru simplul fapt ca iti place si atat. Chiar conteaza atat de mult ca una prinde 100 km/h in 4.5 secunde si alta in 4.6? (ca idee) O masina pur termica mereu va avea partea de fiabilitate de partea ei, pentru ca elimini din start multe potentiale probleme pe sistemul electric/hibrid, care costa. Iti iei masina de 100000 euro si nu iti permiti sa pui benzina? Inseamna ca nu iti permiti de fapt masina aia. Toata treaba asta e simpla, prea multe dezbateri in zadar. Eu as lua cel mai mare motor pur termic si gata treaba. Simplu! Daca vrei 840i am in Iasi un prieten care are de vanzare unul, imi dai mesaj si te pun in legatura cu el.
  7. Scoate prima data solenozii de vanos si curata-i. La mine problema era ca se oprea motorul, si era din cauza senzorului start stop. Exista o problema cunoscuta la N43 ca exista momente cand vii de la viteza si franezi, apesi si ambreiajul si cumva motorul e supt de vacuum, scad turatiile sub 600 de ture si simti ca si cum ar vrea sa se opreasca motorul, dar isi revine. Sincer nu mi-am dat seama de la ce poate fi problema aia, exista si un topic aici pe forum cu acea problema, pe care am avut-o si eu o perioada, dar si-a revenit....
  8. Am luat astăzi mașina, a făcut primii 80 km . S-a făcut readaptare pe sonde și pe nox și am zis sa merg in pic cu ea la câțiva km . Am schimbat și senzorul de neutru de pe cutie și a dispărut și eroarea de start stop. Mașina are acum 0 erori și un catalizator foarte înfundat care trebuie desulfurizat la drum întins. Speram sa meargă multi km de acum încolo fara probleme.
  9. Motorul a pornit, a mers totul ok pe moment. Daca tot aveam cutia data jos, am alea sa schimb si simeringurile de la cautator si de la iesirea spre cardan, pentru ca oricum erau pierderi de ulei. Aveam eroare pe start stop si am zis sa inlocuiesc si senzorul de neutru pentru ca aveam eroare pe senzor, dar de la cine s-a vrut sa se cumpere senzorul, a insistat sa nu il luam ca nu se strica ala, ca trebuie doar facut readaptare. Dupa montarea cutiei, nu s-a sters eroare dupa adaptare asa ca... Trebuie schimbat senzorul... Problema e in felul urmator acum... A iesit masina la drum si cand apasa ambreiajul turatiile se reduc pana se opreste motorul. Nu exista nici o eroare, s-au dat readaptari pe lambda si nox, pentru ca au fost schimbate toate. Ceva idei? Multumesc! Messenger_creation_7f78b81a-4647-4bbd-9aab-e6e195fe2607.mp4
  10. @minu94, este o poza mai sus cu unul dintre ei, care a avut si o lovitura, dar se poate vedea uzura pe el. Zilele astea, o sa cer niste poze mai in amanunt cu ei, daca nu uit si revin cu ele aici. Mie imi e foarte greu sa ma deplasez in momentul de fata pana acolo, pentru ca suntem in puncte opuse ale orasului.
  11. Nu sunt amarât deloc, sunt doar stresat pentru ca mereu mai apar probleme pe parcurs... Da, greseala mea, eu spun investitie banilor ingropati care nu vor fi niciodata recuperati. Eram ironic dpdv al termenului folosit. Si cum lucrurile niciodata nu merg cum trebuie,un filet pentru brida de injectoare distrus pe o portiune si unul la prinderea termoflotului. Noroc ca dispun de strung si mi-am facut un surub cu filet mai lung pentru a prinde mai in profunzime filetul interior unde nu era deteriorat. Motorul era montat complet astazi cand am fost sa duc surubul. Banuiesc ca miercuri se da cheie. Facem o cruce mare si speram sa nu fi aruncat banii pe geam. Daca nu mai apar alte cheltuieli, desi nu ar mai trebui... : Manopera: 4000 lei Bucsat bloc (Camasi Goetze) : 2000 lei Planat bloc, facut chiulasa: 400 lei Supape evacuare FRECCIA: 550 lei Ulei rodaj RAVENOL : 410 lei Sonde lambda+ nox ( fara calculator) BOSCH : 2050 lei Garnituri (chiulasa, baie, termoflot, evacuare, admisie, egr, capac culbutori, solenoizi vanos, pompa vacuum) bujii, prezoane biele plus chiulasa,filtru ulei, segmenti (Mahle), cuzineti biele: 2550 lei. Simeringuri supape Victor Reinz : 220 lei Total : ~12200 lei. Costurile sunt destul de mari, nu degeaba multa lume prefera sa ia alt motor si pe urma sa o puna la vanzare. De mentionat s-au folosit doar garnituri Victor Reinz, Oem si unde a fost cazul Elring. In momentul de fata, daca masina e tinuta din scurt si revizii la timp, motorul trebuie sa mearga fara probleme interne inca 200000 km. In acesti 12500 euro bagati in ea, recunosc ca masina a avut nevoie efectiv doar de vreo 5000 euro, aproximez eu, in tot ce tine de functionalitatea ei, restul au fost in mofturile mele, retrofituri, dar tot o gaura neagra a fost. (Singurul plus e cand ma urc in ea si merg la drum intins sau cand cobor si ma mai uit inca o data la ea, sunt singurele zambete si placeri pe care mi le ofera. ) Masina daca era pe mana altcuiva era dezmembrata de mult, bag mana in foc.
  12. In momentul de fata daca nu mai apar alte cheltuieli neprevazute, ca au aparut si asa destule... Pretul se opreste undeva pe la 12000 lei. Evident pretul poate varia in plus sau minus pentru cine se incumeta sa il faca ca nou. In functie de uzurile la paliere si la arbore,pistoane, pretul poate creste. Totodata intra in discutie si distributia daca nu a fost schimbata. La final voi face o lista finala cu toate cheltuielile si voi mai adauga la gaura asta de masina inca 2500 euro, pe langa cei 10000 euro investiti deja in 4 ani. Numai un nebun ca mine ar baga intr-o masina din 2007 atatia bani si nu cu cine stie ce valente sportive. Pentru sanatatea mintala, bugetara si relationala (daca sunteti insurati) nu faceti asa ceva! Eu am avut ambitia asta sa fac un N43 care sa mearga impecabil, pentru ca le numaram pe degete cate sunt in stare impecabila; desi am imbatranit 10 ani cu masina asta... Totodata s-a gasit un cuzinet lovit, dar nu stiu sigur pe ce biela. Totodata i-am dat cheie la mana. Messenger_creation_5c3386cf-acf3-45b6-a74f-bcc5d00f605f.mp4
  13. Blocul a iesit de la plan, chiulasa a iesit de la facut si planat. -0.13 luat din bloc ( blocul era stramb, la mijloc, ciudat tare, au fost temperaturi foarte mari in zona aia) -0.10 luat din chiulasa (-0.10 luat acum 3 ani, cand am desfacut motorul) Am ajuns la - 0.33 si s-a comandat garnitura cu +0.3 fata de cota standard. Adaugam: Planat bloc si facut chiulasa: 400 lei (reducere intre fosti colegi de munca) Sonde Lambda: 2 pe catalizator, una dupa, plus sonda de NOX fara calculator - 2050 lei Garnituri de evacuare, admisie, EGR, termoflot, pompa vacuum, chiulasa, baie de ulei, capac culbutori, pompa injectie, solenoizi vanos, prezoane chiulasa, filtru ulei, cuzineti biela, simering arbore fata - spate, segmenti pistoane, bujii NGK etc.. - 2400 lei Se depaseste bugetul pe care il aproximasem, dar sper ca motorul sa mearga ca unul nou. Am mari emotii la catalizatoare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.