Jump to content

HitmaNLive

Contributors
  • Posts

    348
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

HitmaNLive last won the day on March 9

HitmaNLive had the most liked content!

2 Followers

About HitmaNLive

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosanigeles

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92

Recent Profile Visitors

5417 profile views

HitmaNLive's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare

Recent Badges

125

Reputation

  1. Dupa 922 km cu uleiul de rodaj, am facut astazi primul schimb cu un semisintetic 5W40 pe care il voi schimba dupa 3500-4000 km. Masina a consumat cam 250 ml de ulei, dar un consun normal avand in vedere ca suprafata dintre cilindru si segmenti nu era perfect pasuita. Am gasit span foarte fin de fonta, ca o pastă, ceea ce inseamna ca uleiul si-a facut treaba. Am mers in regim de turatii de pana in 3200 RPM cu multa frana de motor si am incercat pe cat posibil sa ajung de fiecare data cu temperatura uleiului la cel putin 90 grade. Uleiul era intr-o stare foarte mare de degradare, foarte negru si curgea precum apa. Cu uleiul nou voi merge cateva drumuri lungi, pentru a permite si catalizatoarelor sa isi faca desulfurizare. Momentan masina merge foarte bine, dar are nevoie de drumuri lungi.
  2. Bine omule ! Las-o așa ! Văd că ești ranchiunos tare, îți place să ai ultimul cuvânt . Las-o-n p și u și l și ă. Refuz să mă mai contrazic cu tine că văd că nu știi să întinzi mâna. Sănătate multa !
  3. Îți doresc succes cu ideile pe care le ai ! Și ca să știi , nu o zic in glumă. Daca am fi toți la fel, cu aceleași idei și principii , ar fi boring viața .
  4. @bimmer90f30, lasă subiectele la persoana și raspunde-mi strict pe baza a ce scrie in documentația tehnică BMW și ce am zis eu. Nu mai devia de la subiecte că nu ii pasa nimanui că mi-ai ridicat mie mingea la fileu sau nu. Cine are nevoie de părerea mea i-o ofer cu drag. Daca scrii 40 de rânduri fara noimă nu interesează pe nimeni. Fii pe subiect și atât. Poți îndrăzni să spui ce vrei tu despre mine, e părerea ta. Eu vin cu argumente și colegii ți-au arătat dovezi. Restul e cancan ! Ca idee știam că Shell e noul dstribuitor de uleiuri BMW și mai știu că e o panarama de ulei , ca idee. Aștept din TIS sa vedem ce spune.
  5. Daca nici ce am zis eu nu se pupa cu ce scrie in carte, eu îmi șterg acum contul și va las cu sfaturile altor băieți buni și meseriași . Mulțumesc @Nym! Trageți voi concluziile!
  6. Cat de mult mi-as dori sa imi pot aminti exact ce motor de bmw a avut 2 tipuri de segmenti... Ca sa iti demonstrez ca s-au schimbat. Dar nu e problema, imi aduc aminte si iti scriu aici. Unde am demontat-o, omule? Am scris ca se poate pune si LL01 si LL04. Ce demontare e aici? Daca omul are bani sa puna LL04, care e problema? Am pus si eu ulei la 400 lei 5 litri, cu LL04, care a fost problema? Repet, am scris ca BMW accepta pe benzina si LL04 si LL01. O iei mult prea personal. Nu accepti sub nici o forma contradictia si replicile constructive. Poate multi au de invatat din discutiile astea, tu le iei personal. [quote] Sau, de ce recomanzi sursa sigura si nu una ieftina? Sau de unde stii ca o anumita combinatie de aditivi adaugata unui anume ulei, nu o are altul facut de alta firma la fel de reputabila? [\quote] Nu stiu la ce te referi cu sursa sigura, de asta nu mai recomand nimanui un anume brand de ulei pe forum, pentru ca am recomandat pe topicul meu si parca am scris despre un ulei folosit prin alte continente. Sa puna fiecare ce vrea, dar sa nu planga cand desface motorul. //Edit: Daca as fi fost de ieri pe forum si nu te cunosteam, aveam poate alta impresie, dar chiar nu isi are rost mistocareala ieftina @bimmer90f30. Nu ti-ai gasit persoana ideala cu care sa faci asta. Nu ti-am cerut nici o explicatie de pe urma unei postari initiale facute de tine, asa ca, daca ai o alta parere ti-o poti expune liber fara sa incepi sa iei la misto persoanele dupa functia si meseria pe care o au. Eu am spus doar ca sa se inteleaga ca nu sunt ala de la colt de strada care isi da si el cu parerea unde se toarna uleiul. Aparent esti genul de persoana care le stie pe toate si orice ar spune altceva, numai tu ai dreptate, cam din orice subiect. Nu accepti alte argumente si alte opinii verificate si testate.
  7. Principiul e simplu. Suntem pe un forum public si nu imi permit sa vorbesc din basme si din povesti. Exista riscul ca daca eu recomand sa puna ulei de masline in motor, sa apara cineva sa imi ia sfatul de bun si sa ma batjocoreasca toata viata lui dupa aia. Care ar fi scopul sa spun ceva ce nu e adevarat, ceva cu care m-am lovit, am studiat si am ajuns la niste concluzii concrete? Eu nu vreau sa ma cert cu nimeni, repet, cine are ochi sa citeasca si urechi sa asculte, ce am scris pe forumul asta am scris doar informat. Repet, nu sunt tribolog, desi mi-as fi dorit sa fi facut in facultate, master, cat de cat mai in amanunt tot ce tine de mecanica fluidelor si tribologie. Sunt inginer mecanic si chiar lucrez in domeniul hidraulic, asa ca am unele cunostinte.
  8. Si atunci la ce sa schimbi vascozitatea uleiului? Ti-ai dat singur raspunsul si totodata ai confirmat ce am zis eu, cand incepe sa consume ulei, trebuie rezolvata problema, nu schimbata vascozitatea. Schimbarea vascozitatii nu poate duce decat la un singur lucru concret, ajungerea la vascozitatea care trebuia folosita de la bun inceput. Inca o intrebare am, astia care au stabilit denumirile uleiurile sub forma cunoscuta, au fost tampiti? Sau si-au dat seama ca prima data uleiul se alege in functie de zona unde ruleaza masina? Si ca sa te mai pun inca intr-o tema, un bmw merge cu acelasi tip de ulei la noi in Romania si in Moscova? Astept raspunsul tau cercetat.
  9. Ia si pune 5W40 fullsintetic, garantat, nu ca scrie sintetic pe ambelaj. Ia si cauta brandurile care ofera uleiuri fullsintetice pe bune. Eu nu mai recomand pe forum branduri de uleiuri ca toti reproseaza si chiar nu are rost sa intram in polemici. Daca masina depaseste consumul de 1 litru la mia de km mers sportiv, gen in peste 50-60% din timp cu peste 130-140 km/h si reprize de acceleratii in turatii de peste 5000 de ture, atunci primul lucru, da chiulasa jos, si fa-o cap coada. Merge pus si LL04 si LL01. Neaparat sa aiba norma producatorului. Merge schimbul la 7000 km, cum a spus colegul mai sus. Eu din experienta mea am observat un consum mai crescut dupa 5000 km chiar si la un mers normal, din cauza temperaturilor mari la care lucreaza motorul. Termostatul deschide la 105 grade si in reprize foarte brutale de acceleratii si viteza, temperatura uleiului se duce aproape de 115 grade. Cine are ochi sa citeasca si urechi sa asculte, va face un bine masinii.
  10. Din cauza normelor de poluare, tolerantele dintre segmenti/piston si cilindri, sau grosimea segmentilor, sau inaltimea pistoanelor s.a.m.d au fost reduse substantial. Tolerantele au crescut foarte mult pentru a nu mai exista frecare la fel de mare cum existau la motoarele E4 si mai jos. De asta motoarele alea mergeau cat nu duce trenul, pentru ca nu erau f....ti de la spate ca intreaga flota de modele sa scoata x grame de co2, altfel 1 milion euro amenda per gramul de co2 depasit. O data cu toate chestiile astea care au fost trase de par pentru a fi la limitele cerute, automat ca motorul consuma ulei. Sa nu mai zic ca uleiurile noi sunt apa chioara. Stii ce ulei se foloseste in America la Toyota ultimele modele? 0w8, esti nebun la cap? Si ca sa iti explic pur tehnic, 2 materiale care au o suprafata mai mare de frictiune, produc un efort mai mare al unui motor pentru a fi puse in miscare, automat emisii mai mari. Vrei si altfel de cercetari si explicatii sau sunt de ajuns? Ma repet pentru a mia oara, cand incepe sa consume ulei, trebuie rezolvata cauza. Mie de ce nu mi-a scazut consumul desi cand am luat masina am pus 5w30, apoi am trecut la 5W40? Aveam fix acelasi consum de ulei . Astept o explicatie la randul meu de la tine, tot cat se poate de tehnica.
  11. Da, E92 are niste lufturi pe fata, de bagi degetul... O sa incerc zilele astea sa o mai trag in afara. Momentan mi-a venit un cric crocodil la reparat, asa ca am profitat de oportunitate sa trec la rotile de vara .
  12. Ai incercat sa o incalzesti in zona aia cu un feon? Daca cauciucul e de calitate, va reveni la forma initiala.
  13. Preturile la RCA sunt date si de riscul de accidente din acea zona/oras. Tatal meu are 2 masini,B8, ambele 2 litri, una diesel si bmw-ul meu benzina, am de platit acum in aprilie 960 lei la GRAWE pe un an cu decontare directa. Masinile sunt inmatriculate pe Botoșani. Recent vorbeam cu unul din baietii care fac retrofituri in Iasi, si-a luat un seria 8 840i care inca e inmatriculat pe Hunedoara parca (posibil sa gresesc) dar i-a facut proprietarul din acte inca, asigurare pe un an si a dat 1300 lei cu B4 sau B2. In Iasi cu motor de 3 litri inainte platea peste 1800 lei cu B8. E discrepanta foarte mare intre preturi. Cel mai misto e sa iti faci o mutatie intr-o comuna pierduta de lume si platesti 2 lei la asigurari.
  14. Trebuie inlocuit senzorul de autoleveling de pe fata. Cu placere! https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1959268-e83-x3-random-high-beam-and-turn-signal-blinker-problem
  15. Salut! Pe Iasi te pot ajuta eu cu cineva care sigur iti rezolva problema. Ti-am lasat mesaj privat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.