Jump to content

T7R

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d e90

T7R's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Sa inteleg ca tre schimbat doar modulul ccc. Displayul si joystickul nu trebuie inlocuite. Apoi se codeaza pe masina?
  2. Da-l dracului... ma gandeam si eu ca e ceva de resoftat. Chiar asa “tre inlocuit” ... adica gata, nu se repara?
  3. Salut, Putin ajutor va rog... Astazi, la prima pornire, undeva pe la pranz am sesizat ca nu a pornit navigatia. Am rulat cam 3-4 minute dupa care a pornit singura. La a doua plecare, aceeasi situatie. A pornit intarziat. Am ajuns in parcare si am plecat iarasi peste cateva ore. Acelasi lucru, dar de data asta nu am asteptat sa mai porneasca ea si am dat un reset prin apasarea celor doua butoane de eject pt cd plus dvd si butonul de volum. Mi-a scos cd si dvd, le-a tras inapoi si a inghetat. Din cand in cand apare logoul bmw dar nu se vede clar. Apar si multe dungi colorate pe display. Bluetoothul nu merge, media nu merge, cd plus dvd nu le scoate, doar senzorii de parcare functioneaza dar fara display. Aveti ceva pareri, sau sugestii? Multumesc!
  4. Salut, de cateva zile intampin o problema cu luminile interioare(ambientale) de la oglinda retrovizoare. Acestea functioneaza perfect in timpul zilei, iar dupa lasarea intunericului nu se mai aprind. Problema este numai la intuneric. Deci si daca bag masina in garaj fara lumina ele nu se mai aprind. Daca scot masina afara si este suficienta lumina functioneaza perfect. Este vorba doar de cele de la oglinda, nu si de luminile ambienatle din spate. Aveti vreo sugestie? . Masina este un e46 320d fl din 2004. Merci
  5. Cheia am scapat-o, nu o data. Chiar de mai multe ori. Faza e ca nu ma mai inteleg deloc cu setul de chei. Cheia romb face figuri la pornire, dar inchide si deschide atat electric cat si mecanic. Cheia gri fara butoane nu deschide mecanic niciun butuc dar porneste motorul. Iar cheia neagra de plastic nu dschide nici aia mecanic masina iar la pornire nu am incercat-o pt ca nu stiu care-i rolul ei. Daca pierd cheia romb, eu nu o sa mai pot deschide masina. Oare dc cheia gri cu cip si fara butoane nu deschide mecanic?! Problema la butuc nu e pt ca cheia romb deschide si mecanic si electric. Complicate ale dracului :|
  6. Salut. Astazi am intampinat o problema cu un e46fl 320d 150hp 2002. Am pus contactul, s-au apins luminile, radio, bord tot, dar motorul nu a pornit. Nu a invartit deloc. Nimic. Stiu ca este o problema care tine de sincronizarea imobilizatorului ews. Nu-mi fac griji de asta. Dar, problema e in felul urmator. Tind sa cred ca modulul ews nu are probleme. Ci doar cheia. Eu am o cheie romb cu butoane, o cheie cu cip fara butoane si o cheie de plastic(valet sau master cum drac se chemea). Bun, problema a facut-o doar cu cheia romb. Cu cealalta cheie porneste. Treaba e ca dupa ce am pornit cu cealalta cheie a pornit si cu cea romb. dupa alte cateva opriri, acelasi lucru. Cheia romb deschide, inchide, coboara, urca geamurile fara probleme. Se poate face ceva la cheia respectiva sau tre sa o schimb la bmw. Stiu ca e destul de scumpa. Pot achizitiona alta cheie second si initializa pe computerul masinii?!
  7. Deocamdata mi-au recomandat decat flansa cardan si rulment intermediar... Dar au zis ca nu e grav. Nu cunosc detalii dar rulmentul ala mi se pare cam scump la aproape 300ron. Care e rolul lui?! ... Sa curat turbina?! ... Imi e teama sa fac asta...
  8. Update: problema partial rezolvata... Dupa multa bataie de cap pot spune ca problema e aproape rezolvata. Totul e simplu cand lucrezi cu meseriasi. Dupa mai multe pareri prin anumite serviceuri(care parerea mea ar trebui sa ramana fara autorizatii), dupa multi bani aruncati aiurea(pe operatii care au adus mai multe probleme decat rezolvari), dupa un semi-refuz al celor de la mhs motors craiova(practic reprezentanta bmw in craiova), masina a ajuns pe mana celor de la autokappa craiova. S-au inlocuit tampoanele motor stanga+dreapta, s-a umblat putin pe la anumite furtune vacum si punct... M-am urcat in masina, cheie si... Am crezut ca nu a pornit.... Nicio trepidatie, niciun zgomot... Absolut nimic. Pur si simplu motorul nu se mai aude, interiorul nu se mai misca... Nu stiu ce au facut baietii aia dar parca e alta masina... Acum, ce as mai zice eu ca ar mai fi de rezolvat... Pai problemele aparute dupa schimbarea injectorului... Adica masina e cam lenesa in trepte mici si consumul putin marit. La faza cu trasul cei de la autokappa mi-au recomandat curatare turbina, lucru pe care l-am refuzat deocamdata(multa lume nu recomanda curatirea turbinei cu nush ce aditiv sau ce dumnezeu e ala)... Consumul in bord oscileaza undeva intre 6.8-7.2... Dar la cum simt eu la buzunar eu zic ca e pe undeva pe la 10-11 oras... De ce spun asta?! Pt ca de obicei daca se aprinde becul si bag un 100 lei(procedura mea-cand se aprinde becul bag 100 ron motorina) fac cam un 200 poate pustin peste 200km pana se aprinde iar. Asta numai oras... Cade cam putin peste 10% la simple calcule matematice. Acum nu stiu daca e ok sa calculez asa, dar am zis sa mai astept sa mai treaca putin temperaturile astea si sa ma ocupa si de consum. Vad atunci la un plin cam cat ia la 100 km oras si revin la autokappa. Bun, baietii astia mi-au recomandat si inlocuire flansa cardan+rulment intermediar. Ei au zis ca nu e urgent, dar eu deja am facut programare pt saptamana viitoare sa le schimbam si pe astea. in principiu acum pot spune ca ma simt ca intr-o masina, nu ca intr-o caruta )... Astept pareri de la voi legat de curatirea turbinei. as vrea sa evit procedura asta, eventual sa-mi curete alte chestii pe acolo, dar sa traga putin mai bn in turatii mici.... Ce spuneti?!
  9. Din ce am citit, pentru rescriere trebuie codul stantat pe injector. Asta inseamna ca iarasi trebuie desfacuta admisia pt a scoate injectorul?! Astazi am mai depistat doua simptome care masina nu le avea inainte de schimbare injector. La prima pornire, motor rece, scotea fum alb dens... La turatii peste 4000 scotea fum negru... Dar foarte mult... Ramanea o pata neagra jos unde se ducea fumul... Trepidatiile sunt mult mai intense. Daca pana acum doua trei zile nu se observau vizibil la motor, acum vibreaza totul sub capota... Inclusiv faruri cu toata partea fata. Dar se simt doar la ralanti. In mers ori nu le simt eu ori chiar se elimina...
  10. Martorul ala se aprinde la pornirea masinii si se stinge dupa 5sec, de aici presupun ca nu a fost eliminat. Despre senzor chiar nu am idee. Rescrierea injectorului se face tot cu inpa?! In afara de reprezentanta chiar nu stiu unde as mai putea merge cu o oarecare incredere. Mai am un nr de tel de la cnv de aici. O sa sun luni. Anulez si programarea la rar, care era tot luni. Inpa ala il cumpar in orice moment, nu e problema. Doar ca nu prea stiu cum sa-l folosesc. Am vazut ca se vinde cu 150ron chiar si in craiova deci il pot achizitiona oricand. Dar imi e teama ca nu as stii cum se rescrie un injector(asta daca se face cu inpa)
  11. Asta chiar nu stiu :|... Dar atat timp cat il citea inpa si arata valoarea presupun ca nu :-??
  12. Apare bun pe tester... Valoare 0.4 fata de 3.5 cel vechi...
  13. Danny, parintii mei sunt din caracal... Eu am copilarit acolo... Fain... Am facut deja doua drumuri cu ea in caracal... Legat de inpa, a fost pusa pe inpa miercuri.... Nicio eroare... Ajuta-ma cu mecanicul acela... Raman dator... Lasa-mi un msg in privat... Si eventual vin eu in caracal... Si da, masina a fost luata dintr-un parc auto dp centura :|
  14. Sunt din craiova... Am verificat masina dupa vin si se pare ca nu avea xenon... De lovit nu pare... Estetic e exceptionala... Chiar si sub ea... Trepidatiile nu le avea cand am cumparat-o, dar au aparaut cam dupa o sapt... Ceva gen 500km prin oras... Ce serviceuri recomanzi in craiova... Eu ma gandesc sa ma duc si la reprezentanta. Salut... Senzorii astia nu ar trebui sa apara pe tester?! ... Cum identificam un senzor defect?! ... E vb de acel senzor de pe admisie?! Am citit despre el si l-am intrebat pe mecanic si mi-a zis ca acel senzor aprinde martor in bord, ceea de nu e cazul... Nu sta niciun martor aprins. Cu inpa a fost verificat... Nicio eroare :|
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.