Jump to content

koleos

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

koleos last won the day on February 24 2016

koleos had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320dA E90 LCI M-Pack 215hp

koleos's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

66

Reputation

  1. salut! am un e90 lci cu faruri halogen si mi-am cumparat farurile cu xenon,oem, fara adaptiv.trebuie schimbat sau nu FRM-ul? daca da, ce FRM imi trebuie? Se fac si alte modificari pentru a functiona corect inafara de montat faruri,montat FRM si codat pe masina? Multumesc
  2. Am ramas umpic in urma cu scrisul si, n-am apucat sa spun tot ce a primit masina pe 2017: :hyper: Jante BBS CH 19" Schimbat interior normal cu unul sport textil, volan custom tesit Alte poze: Incepem anul 2018 in forta, in cateva zile va ajunge din Anglia noua mea bara fata, Performance Aero kit.
  3. O sa incerc sa fac si eu un review mai detaliat, pentru ca am fost la ei, pentru mai mult decat un schimb de ulei. Primul contact cu ei: imi cautam masina, am gasit una bucata 320d lci si programez masina pentru o verificare. Ajung la ei, se uita putin la masina, o pune pe tester..verdict? DA! e buna masina doar ca are o scurgere de ulei la cutia de viteze(este autoamata), m-am uitat si eu alaturi de ei la cutie dar efectiv parca eram prost, nu vedeam nici o picatura de ulei!( am verificat dupa cutia in alt service, cutia nu pierde ulei si merge perfect dupa 2 ani de la achizitia masinii).La final, cand sa plecam de la service, cu masina, tatal meu le cere factura pentru suma de 350 de le(verificarea masinii) iar acestia incep s-o dea din stanga in dreapta pana l-am luat eu pe tata de pe capul lor(tocmai imi cumparasem primul BMW,ma durea undeva de factura lor). La 3 zile dupa cumpararea masinii, cedeaza fulia. Panica mare, tractat masina pana la ei si facut scandal vreo 10 minute pe tema "Ce dracu ati verificat la masina de 350 de lei, ca deja mi-a picat ceva dupa nici 3 zile de la verificarea masinii?"'.In fine, m-au calmat spunandu-mi ca-mi fac o reducere de 200 de lei, zic super tare, ma informasem ca o fulie si o curea nu costa mai mult de 1200 ron, scad si cei 200 de lei si suma parea ok,dar asta era doar in capul meu.In realitate am platit 1400 de ron (unde a fost aplicata reducerea? inca ma intreb si eu...) Al doilea contact si cel mai costisitor: MI SE RUPE DISTRIBUTIA la masina (da, a-ti citit bine, e90 lci 320dA n47), duc masina pe platforma, imi spune ca dureaza o zi pana desface motorul si vede exact ce trebuie inlocuit. DEVIZ? 8.500 RON, zic "bine... asta e situatia, apucati-va de masina". Dupa 2 zile ma suna ca masina e gata, ma duc s-o ridic, dau o tura si totul era si este in continuare ok, masina softata, tragea si trage ca inainte, ABSOLUT NIMIC DE REPROSAT dar, a doua zi dupa ce ridic masina, bag cheia, o pornesc si imi apare martor in bord "Nivel Antigel Scazut". fac poza, ii trimit lui Sorin si-mi spune sa trec pe la ei si ianinte sa completez cu apa si sa vin cu masina cand am timp sa se uite. De aici am inceput sa vad NEPROFESIONALISMUL din ei, adica era evident acest aspect: Luni - ma duc la ei sa verifice masina si-mi spun ca n-au timp azi si sa vin in alta zi( atunci de ce mi-au spus sa vin cand vreau?!) zic ok, vin in alta zi. Marti - ii sun, aveti timp azi sa va uitati la masina mea de ce pierde atingel? Nu putem, hai treci joi pe la noi sa vedem ce are. Miercuri - iar se aprinde martorul de antigel in bord, pun mana pe telefon si ii sun: "Maine (adica joi) vin la voi cu masina ca iar imi curge antigel, SPUNE-MI EXACT la ce ora sa vin cu masina?" Raspunsul lor : "Te astept pe la un 12:00-12:30." Joi - la 12 fix eram la ei, intru in garaj, am o mica conversatie cu ei si astept...vreo 20 de minute in care ei efectiv nu faceau nimic alt ceva decat sa vorbeasca chestii random. La 12:30 ii vad ca inchid garaju si ii intreb, deja foarte nervos ca ce fac. "AAA, lasa-ne si pe noi sa mancam 15 minute(care au fost 45 min) ca suntem morti de foame". Eu deja eram poker face, ma chemi de la 12, nu te apuci de masina timp de juma de ora si dupa imi spui sa mai astept putin sa mananci...pai de ce m-ai chemat la 12?! In fine, se intorc de la masa, deschid garajul si imi cer cheia, se duce in curte/parcare unde era masina, deschide capota si cu o lanterna se uita la motor, fara s-o ridice pe elevator sau ceva sub pretextul "nu e nevoie s-o ridicam, daca ai fisuri le vedem" Raspunsul lor la problema mea dupa ce masina abia iesise din serviceul lor? Mai mergi asa cu ea pana se mai agraveaza ca momentan pare totul ok, poate nu o sa mai ai antigel lipsa Raspunsul lor a fost socant, m-am urcat in masina si n-am mai vrut sa dau de ei. Si stiti de ce spun eu ca acest service nu este unul cu PROFESIONISTI? M-am dus la primul service de cartier pe care l-am vazut, le-am spus ce problema am cu antigelul, si scoate imediat o super scula, o pompa cu un furtun pe care l-au infiletat in locul capacului vasului de expansiune. Baga presiune in instalatie si verifica daca am vreo scurgere, folosind elevatorul din dotare (REPET, eram la un service mic de cartier, nu la PREA LAUDATII Service Scream (Tezparii) SHIT). Parerea mea? Service Scream (Tezparii) se pricepe doar la schimbat distributii si atat... si nu ca se pricep ca sunt ei mari mesteri, ci pentru ca au exersat inainte pe sute de masini ale clientilor si tratandu-i cu spatele daca ceva nu a mers ok dupa. PS: Am uitat sa va zic! Stiti cat a durat sa-mi dea factura de 8500 ron? pai 3 saptamani in care i-am stresat zilnic sa o trimita pe mail sau ceva, si cand ma duceam la ei in service sa verifice masina ptr antigel le spuneam si mereu se scuzau ca nu le merge imprimanta, ca n-au stampila si asa mai departe.. PS1: ce v-am povestit eu aici este fix adevarul, exista pe pagina lor de farcebook poze cu masina mea de cand fulia a fost schimbata, cand masina a intrat in service cu distributia rupta, plus ca am factura de la distributie PS2:n-am absolut nici o idee de ce masina tot pierdea antigel, de cand a fost verificata ultima data, la serviceul de cartier, masina nu a mai pierdut antigel si efectiv nu mi-am batut capul sa aflu ce a fost.
  4. O problema asemanatore am si eu la masina,320d lci, automat cu soft si dpf off. Azi sunt programat cu masina in service sa vedem ce are. Si culmea ca fix cum spunea un coleg mai sus, franez, masina ruleaza in treapta 2, apas pedala la maxim si masina accelereaza parca in slow motion pana in 4000 de ture.
  5. Intr-adevar, mie imi place foarte mult cum se aude, in sarcina sunetul este mult mai gros si placut, am avut ceva emotii la prima cheie dupa ce au terminat evacuarea, imi era frica sa n-o dau in penibil cu vreun sound de toba sparta )
  6. Fusta spate 450 ron,250 ron vopsit fusta negru lucios(inca nu l-am vopsit), evacuarea 900 ron, tipsurile 350 ron si 300 ron drumul pana la Buzau. Sunet :frantics: video-1495748593.mp4 video-1495748596.mp4 video-1495748598.mp4 Rezolutie buna si sunet mai bun > http://www59.zippyshare.com/v/8vvx2Xis/file.html
  7. Narile nu au fost vopsite, le-am cumparat de la un baiat de pe olx, noi(parca 300-350lei au costat) Evacuarea nu este oem 335, probabil nici nu ar merge sa pui pe 2.0 evacuarea de pe 335. Este facuta custom, taiat intermediara si pus teava goala pana in spate. Pun 2 poze ca sa se inteleaga mai bine ce am facut bilder kostenlos
  8. Va salut! Masina intre timp a beneficiat de ulei schimbat la 10k plus toate filtrele, la 3 saptamani dupa au urmat si placutele/discutile spate. Acum masina are evacuarea schimbata si gusta spate de 335 cu tips-uri de 90mm. Spletterele au fost vopsite pentru a completa "linia" masinii in negru lucios. Cateva poze before/after pentru placerea mea de a observa mai bine evolutia masinii
  9. Ai gasit rezolvare la aceasta problema? Si mie imi face la fel, verifica daca iti face in treapta a3a, mie asa imi face,sunt in a3a, accelerez putin mai violent si se aude ceva din spatele masinii, problema este super veche la mine, dar fara sa am un motiv, nu am avut chef sa aflu ce are.
  10. koleos

    Cup Holder

    Esti norocos, eu nici in cotiera spate nu am cup holder... Sa faci retrofit este greu, trebuie schimbata toata coaja de bord. Exista o varianta destul de scumpa, ceva pe consola centrala, ca pe x1. http://www.ebay.de/itm/Nachruestsatz-BMW-E90-E91-E92-E93-Performance-M3-Cupholder-Getraenkehalter-/131748383383
  11. Iti multumesc ! Stopul din dreapta a murit pentru cateva ore, cand eram la Sinaia la Cota 1400, probabil din cauza frigului zic eu... erau -22C. Nu stiu daca este coincidenta dar, dupa ce si-a revenit stopul, sa ars un bec de frana pe dreapta si led-ul tot din dreapta de la numarul masinii .
  12. Salutare! Revin dupa o luuunga pauza in care nu am mai scris nimic pe aici, masina este bine, putin schimbata. Masina a primit pe partea de mecanica : -distributie noua -bielete antiruliu -bieletele directie + cap bara -releu si bujii -soft nou + dpf off Exact cum am spus si la inceput, masina va primi foarte multe imbunatatiri la exterior, unele piese sunt deja instalate pe masina, o luam in ordine : Grile, am trecut de la negru/chrome la grile vopsite negru lucios. Eleron M Performance, vopsit negru lucios. Splitere, cumparate si montate de proba, sunt exact ce trebuie, urmeaza sa-mi fac timp sa le las la vopsit, negru lucios! Masina fiind echipata cu cel mai slab sistem audio, incet ne apucam sa-l revizuim, in vara am cumparat 2 boxe/tweetere HIFI, acum am montat tweeterele din spate in fata, achizitionand suporti noi. O poza cu masina din primele ei luni pan acum : Urmeaza in primavara: arcuri si probabil un set de jante pe 19", cateva mici upgrade-uri la sistemul audio. Cateva poze de sezon: Enjoy and stay tuned !
  13. Si rezultatul,din pacate nu am facut poze si inainte :
  14. Din pacate nu cunosc aceste detalii . Ti-am lasat in privat ceva asemanator cu ce am eu
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.