Buna. Dupa cum am promis, revin cu toate detaliile despre patania mea. De la bun inceput va spun ca detin un magazin de piese auto, astfel preturile sunt putin denaturate, intrucat sunt fara adaos . Deci a sarit de la punct, a rupt vreo 8 dinti in total la axele cu came, a indoit axele cu came, lant blocat si foarte intins. Am ales sa iau chiulasa sh din germania (acelasi cod de oe ca a mea), am schimbat tot ce tine de distributie (original bmw pentru ca nu a fost mare diferenta, in cazul meu, fata de after market), garnitura chiulasa noua la standard pentru ca chiulasa sh era impecabila (am schimbat simeringurile la supape si mi-au fost facute cu pasta scaunele de la supape), garnitura capac culbutori, prezoane chiulasa, din nou ulei motul 5w40 x-clean 8100 bmw LL4 si filtru de ulei. Diagnoza si transportul pe platforma 300 lei, chiulasa sh 300 euro (cam 1350 lei), toate piesele noi mentionate mai sus 2300 lei, manopera la service 1300 lei, spaga mecanicului si ajutorului sau 300 lei. Un total strict pe problema asta ar fi de 5550 lei. Am intrebat la final de ce s-a intamplat asta, iar ca raspuns am primit o explicatie care nu este pe gustul meu, dar pana la probe contrarii trebuie s-o iau de buna: masina nu a avut ungere corespunzatoare, ori ulei neschimbat la timp (la fostul proprietar) ori un senzor de pe chiulasa nu ar fi fost in parametri. Astept inca pareri despre ce ar fi putut cauza saritul lantului de la punct. PS: masina am luat-o din germania in noiembrie 2015, am schimbat ulei si filtre la ea, am facut 1000 de km si intr-o luna s-a intamplat necazul.