Jump to content

Liliana Blue

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Galați

Contact Methods

  • Yahoo
    autopremiomag@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    O frumusețe de E87 120D 163hp

Liliana Blue's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Daaaa buna ziua. Fosta proprietara de e87 116i cu N45 - actuala proprietara de e87 120d cu M47 si 163cp. Recomand cu drag si cu experienta neplacuta de mai sus sa renuntati la motoarele cu N. Am facut reclamatie la Automobile Bavaria Germania, am expus problema avuta si au recunoscut pe ocolite ca au avut ceva probleme de fabricatie cu motoarele N. Hai sa auzim numai de bine.
  2. Multumesc tuturor de urari bune. Nu as lasa discutia in punctul asta, chiar e nevoie de detalii si mai multe pareri.
  3. Buna. Dupa cum am promis, revin cu toate detaliile despre patania mea. De la bun inceput va spun ca detin un magazin de piese auto, astfel preturile sunt putin denaturate, intrucat sunt fara adaos . Deci a sarit de la punct, a rupt vreo 8 dinti in total la axele cu came, a indoit axele cu came, lant blocat si foarte intins. Am ales sa iau chiulasa sh din germania (acelasi cod de oe ca a mea), am schimbat tot ce tine de distributie (original bmw pentru ca nu a fost mare diferenta, in cazul meu, fata de after market), garnitura chiulasa noua la standard pentru ca chiulasa sh era impecabila (am schimbat simeringurile la supape si mi-au fost facute cu pasta scaunele de la supape), garnitura capac culbutori, prezoane chiulasa, din nou ulei motul 5w40 x-clean 8100 bmw LL4 si filtru de ulei. Diagnoza si transportul pe platforma 300 lei, chiulasa sh 300 euro (cam 1350 lei), toate piesele noi mentionate mai sus 2300 lei, manopera la service 1300 lei, spaga mecanicului si ajutorului sau 300 lei. Un total strict pe problema asta ar fi de 5550 lei. Am intrebat la final de ce s-a intamplat asta, iar ca raspuns am primit o explicatie care nu este pe gustul meu, dar pana la probe contrarii trebuie s-o iau de buna: masina nu a avut ungere corespunzatoare, ori ulei neschimbat la timp (la fostul proprietar) ori un senzor de pe chiulasa nu ar fi fost in parametri. Astept inca pareri despre ce ar fi putut cauza saritul lantului de la punct. PS: masina am luat-o din germania in noiembrie 2015, am schimbat ulei si filtre la ea, am facut 1000 de km si intr-o luna s-a intamplat necazul.
  4. Daaaa. E neagra treaba. E sarita de la punct. Si pentru ca s-a mai dat la automat am indreptat supapele. Am ales sa iau chiulasa sh din germania. Restul tot ce tine de distributie si garnituri iau nou. Asta e. Nu pot sa cred ca asa de usor se intampla asta. Ceva sfaturi pentru viitor? La cat se schimba distributia pentru a evita asa ceva? Multumesc. PS: rotatii erau peste 0 cand incercam sa pornesc.
  5. am facut. nu da nimic. pompa e verificata - nimic. o ridica azi pe platforma si o ia cel mai bun mecanic pe bmw din oras. revin cu rezultatul. dar mai astept pareri. multumesc.
  6. Buna ziua. Desi am gasit o problema expusa aici, identica cu a mea, nu are concluzie pe forum. Nimeni nu a mai zis nimic, asa ca expun problema mea: am un seria 1 e 87 116i 85kw n43 cu distributia in fata. Am oprit motorul pentru 10 minute si apoi nu a mai pornit. Senzatia e ca si cum nu am benzina, invarte si invarte dar nu porneste, un tacanit in dreapta bordului ca de releu, martorii se sting, navi merge, radio este. Disper. Nu intelege nimeni ce poate fi. Nu am avut niciun simptom, niciun sunet, nimic. Va rog sfaturi, idei sau rezolvari pe aceeasi tema. O zi buna.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.