Jump to content

montela1980

Members
  • Posts

    241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

montela1980 last won the day on October 23 2019

montela1980 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 E70 3.0D

montela1980's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-16

Reputation

  1. Doar de 55 de la rompetrol am pus, nu am avut niciodata probleme. Cred ca altele sunt probleme la motorul tau, nu tipul de motorina folosit. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Eu mi am luat kit ul de pana(in care e inclusa roata de rezerva de dimensiuni reduse pe 18) pentru ca aveam loc special pt el. In portbagaj ca sa imi ia din loc, nu, nici eu nu as lua roata de rezerva. Sper ca am fost de folos OP-ului . Sent from my iPad using Tapatalk
  3. Daca as fi in locul tau: 1. Jante originale sh. Le poti verifica starea, aspectul si obligatoriu la o vulcanizare(vezi cat plumb au pe ele, vezi daca sunt *drepte* , iti iei un punct fix de pe buza jantei si cand e invartita vezi daca exista defecte cand sunt puse pe acel aparat de echilibrat), in plus au un cod pe spate(codul de original) deci nu iti poate vinde fake uri. Eu tot timpul cand am cumparat jante, le-am luat fara cauciucuri, 1- iesi mai bine la pret, 2- vreau sa stiu ca anvelopele ce le cumpar sunt noi si de calitate, 3-poti sa vezi cum arata janta si pe interior, eventuale suduri, desi se vad si pe exteriorul jantei. 2. Tot producatorii de jante aftermarket (ronal, bbs etc) fac si jantele pt bmw, acele jante care au coduri de original. Probabil ca sunt alti colegi care iti pot spune de ce producatori sa te feresti si care sunt ok. Eu nu am folosit decat jante oem. 3. Eu as astepta pana prin martie, iti creste sansa sa prinzi dot xx21. 4. Nu stiu ce raspuns sa iti las aici, nu am folosit, desi daca as fi in locul tau as alege oem. 5. Eu am scapat de runflat uri cu prima ocazie si mi-am cumparat anvelope nonRFT, sunt cu muuuuuuult mai confortabile. Desigur, mi-am cumparat si roata de rezerva, cric, tot kitul sa stau cu inima impacata. Sent from my iPad using Tapatalk
  4. Runflat continental(nu mai stiu ce model) de vara pe 18(255/55/18) am avut cand am luat masina si le am schimbat dupa un sezon cu dunlop sport maxx rt2 si e diferenta ca de la cer la pamant in termeni de confort. In plus am luat o roata de rezerva de dimensiuni reduse si aia fost, am rezolvat si problema in caz de pana si nici nu o sa ma intorc la runflat vreodata. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Nu te pacali cu box-uri, sunt softuri generice pt masini care, in teorie, functioneaza perfect. Pretul ar trebui sa iti ridice un semn de intrebare pt acea *cutiuta*...o resoftare la un tuner ce stie ce face, o sa faca un soft care tine cont de nr km, starea tehnica si cerintele posesorului, mai mult decat atat, ai niste rezultate/modificari ce pot fi masurate pe dyno. Daca vrei ceva de calitate, trebuie sa dai mai multi bani. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Nu mai fa experimente, mergi la diagnoza si vezi ce are masina....mergand asa cu filtru infundat risti sa strici si turbina.... Sent from my iPad using Tapatalk
  7. Offtopic: acum 2 ani prin oras cu un e60 530xd nu am apreciat corect adancimea unei ape, considerand ca e doar o *âŹĹbalta*âŹÂ si pot trece. Am mers incet cu masina prin apa, turatia era undeva pe la 1000-1200, am ajuns la jumatatea apei si motorul s-a oprit. Am chemat platforma si dusa la service, a fost scoasa apa, schimbat filtru aer si inca ceva dar nu imi aduc aminte. Masina merge foarte bine si acum. Cand am dus masina la service, mi s-a spus de la inceput:desfacem si vedem ce este, daca sunt strambe biele, fisurat blocul, trebuie sa iei alt motor, nu il reparam pe piese ca nu iese cum trebuie. Deci nu sunt povesti nemuritoare cum cred multi, ca un motor daca ia apa e gata. Sunt multi factori care contribuie la *injuria* motorului, precum turatia crescuta in momentul traversarii apei, faptul ca dai la automat dupa ce s-a oprit... Initiatorul topicului clar a avut ghinion si sper sa se vada cu masina rezolvata. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Seria 5 fara un motor de 3.0 e lenes. Vei simti nevoia de putere in anumite situatii. Impozitu e insignifiant daca ne raportam la ce diferente (putere, cuplu, feeling) sunt intre un 2.0(fie el si biturbo) vs 3.0d Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Simplu: te duci unde ai schimbat distributia si le spui care e problema, ei sunt responsabili. Deja ai te-ai apucat sa schimbi sa schimbi piese la ghici/dupa urechea mecanicilor...nu e ok, platesti bani aiurea... Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Daca vrei treaba buna, cauta-l pe Dragos, are stand dyno la Iasi si la Bucuresti. Cauta pe fb: CompleteChip Iasi. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Am vazut dupa ca era si 2020-2, dar asta cand am intrat in casa ) am zis ca e ok si atat momentan. Eu asteptam ceva in plus, dar din pacate nu a rasarit nicio autostrada... Sent from my iPad using Tapatalk
  12. Se schimba placutele impreuna cu senzorul de uzura apoi trebuie resetat contorul(din iDrive ori diagnoza). Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. S-a pus pe e90 318d(143 cp) Xdrive ? Stiam doar de la 320d in sus... Sent from my iPad using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.