Jump to content

gearstil

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 120D E81

gearstil's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Daca uleiul a fost bine incalzit inainte sa se scurga, atunci a iesit destul, mai ales ca ai lasat sa se scurga 1 ora. Cred ca nu ai verificat masina pe un plan orizontal. La margine de sosea nu este o buna verificare. Incearca sa parchezi masina in acelasi loc odata pe stanga so odata pe dreapta. Si faci o medie. Sau gasesti un plan perfect orizontal. Daca ai pus 5.5 litri nu ai cum sa depasesti cu 4 mm. E eroare de orizontalitate aici.
  2. Motorul trage in functie de cata energie ii dai. Energia vine din combustibil. Cantitatea de combustibil pompata de injectoare depinde de cantitatea de aer pe care o masoara debitmetrul cu senzorul de temperatura. Debitmetru masoara volumul care impreuna cu temperatura(care determina densitatea) dau masa. Daca el zice ca intra aer putin, atunci ori asa e, si e infundat filtrul de aer, ori e defect el sau senzorul de temperatura. Fa-i un test. Sau poate ai o fisura pe admisie ... Daca aerul e ok, atunci ar putea fi o problema pe partea de combustibil. Pompa de combustibil defecta (fa un test de presiune), ori pompa de inalte defecta (aia care mareste presiunea pentru a pregati intrarea in injectoare). Filtru de combustibil infundat. Sau chiar injectoarele. Fa un test si vezi daca ai compensatii pozitive de combustibil pe calculator. Senzorul de oxigen cu asta se ocupa, spune daca trebuiesc compensatii pozitive sau negative. Tot el te ajuta sa vezi daca ai si fisuri pe admisie (aer nemasurat de debitmetru) E totul in regula?! atunci uita-te la evacuare. Ai evacuarea infundata, catalizatorul, filtru de particule? Ar putea fi si maparea compromisa dar deja is prea mici sansele.
  3. Si a ta consuma ulei? Eu am aceeasi problema cu raulnicolae. Nu am joc pe ax deloc, nici radial nici axial, dar am un consum de 1l la 10k. Furtunul de admisie intre debitmetru si turbina este captusit cu o pelicula sanatoasa de ulei, la baza debitmetrului este o balta de ulei, ramane sa vad daca am ulei in intercooler si cat. Spune-mi si mie cu ce ai curatat turbina ca sa poti face testul asta?
  4. Poti sa bagi Motul specific: http://www.ulei-motul.ro/produs/25/motul-specific-ll-04-5w40.html Sunt uleiuri statistic considerate bune. La reprezentanta poti si trebuie sa gasesti si ulei BMW ll04 5w40. Nu stiu in schimb cat costa. Oricum teoretic in orice masina trebuie sa pui uleiul cu cea mai mica vascozitate din cele recomandate in lista. Un ulei cu vascozitatea mai mica ajunge sa unga mai repede piesele in miscare la pornire, iar in timpul mersului creaza o rezistenta mai mica deci consum mai mic. Daca masina nu mai suporta ulei subtire (motor zgomotos, consum exagerat, etc) atunci se trece la o vascozitate mai mare din cele recomandate. Oricum masina ta poate folosi si specificatia ll01 fiind facuta inainte de 2001. Ai o plaja mai mare de alegere.
  5. SN este certificare API pentru benzina. Am vazut ca ai 320d. Cel A3/B4 este certificare ACEA si se refera si la benzina si la diesel. Strict pe specificatii, ar merge. Eu am pus recent uleiul de la BMW facut de Shell, si anume 5W30 A3/B3. Am un 120d, 2006, 163 cai. Oi fi nimerit un lot ma bun, dar masina a intinerit.
  6. Noul ulei de la Shell pentru BMW si anume TwinTurbo LongLife 04 (5w30) ar avea punctul de "congelare" (oprire a curgerii) la -36 grade. Nu vi se pare ca e cam mare temperatura? In Romania se poate atinge acest punct termic destul de probabil (vezi Miercurea Ciuc, Brasov, etc). Faptul ca are acest punct termic la -36 grade, cred ca nu il face sa fie perfect la -25, -30. Vechiul ulei facut de Castrol avea acest punct la -46 grade. http://www.scfuels.com/media/169250/bmw-twinpower-turbo-ll04-5w-30.pdf
  7. Aceeasi problema am avut-o si eu. Tot mecanismul era ruginit, coclit etc. o garnitura se uzase si tot angrenajul ala era inundat de solutie de parbriz. Trebuie desfacut, curatat, dat cu vaselina si apoi merge. Motorasul in sine nu era afectat. Sau cumparat unul nou ... aprox 600 lei fara TVA.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.