Jump to content

Robert318

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bistrita
  • Interests
    BMW Seria 3

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 320d 2002 M-Power

Recent Profile Visitors

3428 profile views

Robert318's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Salutare. Am o problemă cu ceasurile din bord mai exact cu acele, care au urcat și nu mai coboară. Problema persistă de vreo 2 săptămani și e la fel, mașina rulează fără probleme, comp. de bord la fel. Am mai avut în urmă cu vreo 9 luni o problema asemănătoare, au urcat acele însă între timp au tot scăzut încet încet până și au revenit. Am atașat și o poză. Știe cineva care o fi problema? A mai pățit cineva ? Nu am încercat să il pun încă pe tester.
  2. Nu are alarma deloc nici OEM nici aftermarket. Nu am nici navigație. Când am cumpĂŁrat mașina nu i-am dat importanta. Ma gândeam ca poate știe cineva ceva legat de ea sa nu ma apuc sa desfac sa vad unde duce cablu.
  3. BunĂŁ ziua. Ma poate ajuta și pe mine cineva cu un rĂŁspuns. http://i64.tinypic.com/14kzef.jpg Ce anume este mai exact acel senzor (ĂŽncercuit cu rosul sau ce o fi plasat pe parbriz. Mia zis cineva ca e ĂŽncĂŁlzirea ĂŽn parbriz. DacĂŁ o fi asa cum funcționeazĂŁ și cum se folosește. Eu nu observ sa facĂŁ ceva sau poate nu știu eu. Mașina bmw 320d an 2002.
  4. Sa rezolvat problema la mine. Problema era telescopu din partea dreapta fata era scurs gazu. Am schimbat amortizoarele si am refacut directia. Am resetat cu tester erorile , si nu mi-au mai aparut. Era problema cu directia. Sa reglat directia prima data dar dupa cum am zis dupa ce am pornit la drum sa deregalt si volanu imi statea stramb, am dus masina la un service la verificat , ei mi-au confirmat ca e problema la telescop. Oarecum simteam si niste batati.
  5. Am fost plecat câteva zile si nu am reușit sa ajung la service ul care a reglat direcția. Posibil sa îi dus vreun senzor ABS după ce sa lucrat probabil sa atins de cabluri sau ceva o fi făcut. Dar ideea e ca după reglaj cred ca normal ar fi sa stea drept volanul. Când sa făcut reglajul a îndreptat volanul sa fie drept. Când am pornit la drum observasem ca sa merg drept pe drum trebe sa vin volanul înclinat un pic la stânga. Da o dau drept cum ar veni ma baga în sant. Cred ca ideea ar fi senzori de la rotii citesc a fi drept iar senzori de la volan virat la stânga si probabil crede ca a fi vorba dr derapaj de asta stau senzori aprinsi. Pe săptămâna asta voi trece sa vedem. Voi reveni cu un replay legat de ce am rezolvat si care ar fi problema. Desi cred ca e o problema legat de directie.
  6. Se poate sa fi dereglat ceva dupa reglare? De tras nu ma trage. Am mai citit ca unii au avut problema respectiva si au trebui sa refaca reglarea. M-am ganidt si la un tester , dar inainte am zis sa intreb cam la ce s ama astept nu sa dau bani la ala si poate sa fie o rezolvare mai simpla. Vreau sa zic ca sunt nou in domeniu, de cand am masina asta de an jumate nu am avut pobleme deloc cu ea. Senzorii ABS cred ca costa undeva la 150 lei parca. Am senzori de pe o masina dezmembrata oare as putea sa le refolosesc ?
  7. Buna. Posesor a unui BMW e46 - 2002 , 320d , 150 HP Facelift - Am fost cu masina la service am schimbat bucse, cap de bara , belete e directie , discuri si placute de frana pe partea din fata. Dupa care am fost de am reglat directia la un service autorizat cu un aparat de reglaj 3D. Dupa aproximativ 3 zile a inceput sa mi se aprinda martorii DSC si frana de mana pe galben in bord. Opresc masina, dispar dupa o vreme reapar. Am observat ca dupa ce sa reglat directia volanul imi sta un pic inclinat pe partea stanga. ( asta doar dupa ce sa reglat directia nu si dupa ce sau schimbat piesele) De 2 zile martorii nu mi se mai sting chiar dupa ce opresc masina si repornesc , nici daca o las cateva zile si pornesc raman aprinse. Am citit pe forum diverse pareri cum as putea rezolva, dar nu am reusit cu nimic dintre ele nici macar cu sigurantele de la DSC. Lichid pentru frana este aproape de nivelu max in rezervoras. De franat franeaza in parametrii normali, de derapat nu derapeaza din cate am observat eu cand pornesc mai brusc de pe loc si e umed , nisip sub roata palapaie becu ( avertizeaza cum e normal) dupa care ramane aprins. Ma intreb daca a mai avut cineva problema respectiva si cum a rezolvat ? Cat a costat problema? Ce am gasit pe forum sunt raspunsuri mai vechi si nu prea sa detaliat. Multumesc
  8. Salutare. Am nevoie de niste pareri sau raspuns la o anumita chestie ce ma ingrijoreaza. Pana anul acesta am avut doar masini pe benzina si am condus doar benzina. Anul acesta mi-am schimbat masina un e46 din 2002 diesel 150 cp toate bune si frumoase. De cand a nins mai exact gradele au scazut sub gradele 0. Masina se tureaza foarte greu, se tureaza ok viteza 1 si in a 2 . dupa ce schimb in a 3-a de se tureaza foarte greu si tot odata se intinde mai greut la drum ( mai lenes). folosesc ulei 5w-30 de BMW . am facut schimbu recent de vreo 2 luni. Sa fie oare uleiul prea gros?
  9. Da este adusa din alta tara. Sunt cu nr straine dar inca valabile un an nu am problme. Am avut un accident, nu a fost din vina mea. Dar din nefericire pe cine este masina era plecat din tara si nu am putut rzolva. asa ca mi-am reparat eu masina nu ma costat mult. inafara de airbaguri ca acolo ma costa ceva sa o repar si am lasat asa. Dar ma intrebam ca daca nu reusesc sa fac problemele si imi expira nr o pot sa matricluez cu ele fara airbga ma refer cu martoru aprins in bord. Multmusc mult pentru tmpul acordta si pentru raspuns. inca ceva referitor la lumini de ce zici . Eu pe cele de la picior mi le-am inclocuit cu leduri abastre se leaga ei de asa cva? sau doar de lumini faruri , frane semnalizare etc. de cele intrerioare nu se leaga asai?
  10. Buna, am o intrebare in legatura cu inmatricularea. daca ai defectiuni la airbaguri. doar airbaguri sa zic ca au fost sarite si nu au mai fost schimbate. poti sa o inmatriculezi cu acea eroare sau trebe s afie curat tot ?
  11. Am inteles. multumesc. se poate da T/C
  12. mie imi arata intre 40-44 mpg in general asta ar fi undeva 7%-6% . sa inteleg cu cat imi arata mpg mai mare cu atat consumu este mai mic?
  13. Se vede ceva slab daca ma uit in compuer l/100km si dedesupt m/b miles. Sigur trebe sa fie optiune.o sa ma interesez putin.Multumesc.
  14. Am inteles acum. Cineva ma derutat pana acum. Mia zis ca mpg e altceva. Multumesc pentru timpu acordat. Si linku foarte util. Multumesc.
  15. Eu folosesc 10w 40 magnatec de la castrol. Am mers cu ea de la ultimu schimb de ulei peste 15.000 km. Si am complectat ultima data cu aprox 300 ml. Cand aveam peste 13000 km. . asta am bagat de cand am luat masina. Asa mi sa recomandat. Akm am vreo 185.000 km. Nu am avut deloc probleme legat de ulei. Masina mea e tot din U.K seria 3 . 143 cp an 2002
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.