Jump to content

alex n.

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 318i

alex n.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut, Am avut si problema asta dar cumva (nu ma intreba cum) s-a rezolvat. Tot ce am facut a fost sa tin contactul mai mult la un moment dat si nu a mai facut asa. Intre timp am schimbat si distributia si simeringurile supape, dar pb asta s-a rezolvat inca de dinainte.. de la sine. Am schimbat la un moment dat si senzorul de turatie. Problema e ca dupa ce sta cam peste 30 de minute dureaza 2-3 secunde de dat la automat pana porneste. Adica invarte in gol, nu se alimenteaza. Dupa ce am schimbat si filtrul de benzina cu unul MANN, cand a luat-o, a luat-o si nu se mai opreste. Inainte aveam ceva no name si nici nu pornea cum trebuie, se oprea dupa 1-2 secunde. Parerea mea e ca se dezamorseaza circuitul de benzina. Daca pornesc imediat ce am oprit porneste la "sfert". Daca aveti alte pareri, sunt binevenite. O sa merg cu ea si la un service, dar nu am timp momentan. Multumesc!
  2. Salut, Am o masina 318i n42b20. Recent am schimbat simeringurile supape si distributia. Manca ulei enorm inainte si scotea fum, acuma e ok din punctul asta de vedere. Masina a pornit relativ ok dupa "operatie" , nu am fost prea atent. Am fost nevoit sa bag de 30 de lei benzina de la o benzinarie no name.. am facut un drum de 15 km. Am vrut sa repornesc, a pornit 2 secunde, s-a oprit. Dat la automat 4-5 secunde, a pornit ok. A doua zi am pornit, am facut plinul de benzina, n-a mai vrut sa porneasca drlocm a pornit dupa cateva ciocane in rezervor. Am schimbat pompa de benzina*am pus pierburg), a pornit la sfert. Au mai trecut 2 zile, motorul porneste 2 secunde dupa ce sta cateva ore si se opreste. A doua sau a treia sesiune de dat la automat 3-5 secu de continuu si porneste. Am schimbat si filtrul de benzina care contine regulator presiune(mann). Daca sta putin mai mult trebuie sa dau la automat secunde bune ca sa porneasca. Simptome: pornire grea, dupa ce sta cateva zeci de minute sau peste o ora. Daca opresc si repornesc imediat porneste la sfert! Nu conteaza daca motorul e cald sau rece. -incercari de rezolvare: schimbat pompa de benzina si filtru. - nereusite. Mi-e sa nu ma lase undeva si sa n-o mai pot porni deloc. Credeti ca de fapt motorul pornea cu ulei inainte de schimb simeringuri? Multumesc!!
  3. Mie imi face in felul urmator: Porneste 1-2 secunde, moare. Dau apoi la automat 3-4 secunde,se alimenteaza greu, porneste cu greu, iar apoi o "ia" in turatii dupa care nu mai sunt probleme. Pare ca se dezamorseaza circuitul de benzina. Tu ai rezolvat ceva? Eu am motor N42B20. Merci!
  4. Am schimbat simeringurile supape + distributie la Florin de la Brasov, munca de calitate. 1650 RON piese (garnituri distributie simeringuri) + manopera. Nivelul in timisoara la ulei era exact ca la Brasov, dupa lucrare. Jos palaria. Muzica din garaj de asemenea excelenta
  5. Salut, Multumesc pentru raspunsuri. Pana acuma unde am fost la serviceuri nu stiuau ce are. Inca nu am rezolvat problema asta. Deocamdata o sa ii schimb simeringurile la supape pentru consumul de ulei saptamana viitoare, iar apoi o sa il rog pe mecanic sa se uite de cotul de care pomenea DarkRapier. Inclusiv furtune. O sa revin cu concluzii, merci!!
  6. Salut, cineva in Timisoara sau apropiere (chiar si ungaria sau sarbi) care poate face inlocuirea semeringuri supape? Exclus Carlos, care avea atitudinea "du-te dreq de sarac" ca nu am dat 450 lei pe o piesa care costa 250 in alta parte. Doar manopera bineinteles ca nu a vrut sa faca. Merci!
  7. Am fost cu masina la diverse diagnoze, insa nu am avut nici o eroare. Am schimbat senzorul de turatie de pe arborele cotit pentru alta problema (intrerupere motor in mers) , aia s-a rezolvat (nici aia nu aparea pe diagnoza, ci am mers oarecum la ghici, tot de pe forumuri ). Nici o imbunatatire insa la datul in nas la plecarea de pe loc. Pe alt forum am vazut ca cineva a rezolvat asta prin inlocuirea catalizatorului... Insa pana sa-l schimb eu o sa incerc sa mai merg cu ea la niste mecanici, sa vedem poate se baga la o investigatie mai serioasa (mai nou toti se bazeaza doar pe diagnoza...). Revin cu update cand aflu ceva.
  8. SOLUTIE / REZOLVARE Update problema intrerupere motor in mers, pe care am mentionat-o in primul post: Intreruperea aparea din ce in ce mai des si se mannifesta in felul urmator: -motorul se oprea fie ca aveam piciorul pe acceleratie sau nu -foarte rar (de vreo 2 ori) motorul a ramas oprit -99% din cazuri motorul repornea singur, (da, chiar se oprea f putin, se aprindeau toate becurile de pe bord, se resimtea ca si cand lovesti ceva, iar apoi acul de turometru revenea DE UNDE PICASE la zero!). -exemplu: la 3000 de ture luam piciorul de pe acceleratie, turometru scadea normal catre 600, iar la 2000 de ture scadea brusc la zero, aveam impresia ca am dat peste ceva, dupa care turometrul revenea la 2000 fara sa accelerez! ) -se intampla si cand acceleram mai brusc, sau cand stateam la semafor -pe diagnoza nu s-a vazut nimic, in afara de o eroare de supravoltaj. Initial in service mi s-a recomandat sa schimb bateria (pe care am schimbat-o degeaba, bineinteles...) releul regulator de tensiune de la alternator sau senzorul de turatie de pe arborele cotit. Am gasit pe net aceeasi problema pe bimmerforums si am schimbat senzorul de turatie de pe arborele cotit (crankshaft speed sensor) si problema nu s-a mai repetat DELOC desi a trecut o saptamana si in jur de 500 km dupa un drum mai lung.. Piese / manopera promotor timisoara: -170 RON senzorul -100 RON reset computer bord (am inteles ca trebuie resetat dupa ce se schimba acest senzor) -250 RON manopera - la senzorul asta se ajunge foarte greu, trebuie data jos galeria... Problem solved, insa ramane problema cu relantiul imediat dupa pornire cand acul de temperatura apei e la limita superioara de albastru. dar colegul alex n. nu ne spune de unde e, poate e chiar din Bucuresti si nu trebuie sa mai faca excursii... Eu sunt din timisoara. Motorul consuma ulei mult... gen 1l / 1000 km ) mi-au zis la service ca trebuie sa schimb semeringurile la supape In astia din Timisoara la care am fost nu am incredere... la reprezentanta cred ca mai cumpar masina o data... Am inteles ca in bucuresti se face inlocuirea asta. Am incercat sa vorbesc pe farcebook cu oamenii care fac insa nu mi-au raspuns. O sa incerc sa-i sun. Daca stiti alte locuri unde pot sa fac inlocuirea semeringurilor de supape, as fi recunoscator. Multzam!
  9. SOLUTIE / REZOLVARE Update: Am gasit video asta pe youtube care reproduce problema exact: Din descrierea de acolo mi-am dat seama ca si mie imi face chestia la pornire DOAR cand acul de temperatura e la limita de albastru Tipul de pe youtube se jura ca problema s-a rezolvat asa, si tind sa-l cred, pentru ca simptomele sunt absolut identice si la mine. Rezolvarea de acolo e update la software. Inca nu am ajuns sa fac acest update, pentru ca problema se manifesta foarte rar, si anume doar cand masina a stat oprita, pornesc iar acul de temperatura e la limita de albastru. O sa revin cu un nou post cand fac update-ul la software. Cu respect, Alex N.
  10. Salut, Exact cum scrie in topic, da in nas de fiecare data la plecare de pe loc, cand vreau sa plec intr-un ritm normal- putin alert, cum se pleaca de la semafor de exemplu sau cand esti intr-o coloana de masini. Daca plec foarte foarte usor si incet nu se intampla. Daca plec peste 2000-2500 de ture, nu se mai simte absolut nimic. Mi-e aiurea insa sa plec in tromba de fiecare data sau incet de ma claxoneaza toti. Si cand schimb a doua simt un hop. Cand da in nas se observa cum scad si turatiile dupa care isi revin. -nu are oscilatii relantiul decat foaarte rar si f putin (cred c ain functie de consumatori); -in ture urca oricat si eu condider ca trage -in viteza a doua la relanti fara pedala de acceleratie nu are nici un hop si merge constant chiar daca merg prin gropi. Plecarea de pe loc cu dat in nas insa ma dispera! O sa merg cu ea la service saptamana viitoare insa o parere nu mi-ar strica! M-am gandit la debitmetru sau bujii, insa nu cred ca e debitmetrul. Multumesc!
  11. Va multumesc frumos pentru raspunsuri. saptamana viitoare ajung cu ea la service si o sa le spun specific sa se uite la distributie. O sa revin cu concluziile.
  12. Salut, sunt nou pe forum, am achizitionat de curand un BMW318i 2002 motor N42B20. De cand l-am cumparat s-a comportat in general ok. Motorul trage bine. Uneori insa dupa ce am mers putin cu ea(5km) de la pornire(sau chiar cand am pornit-o) motorul merge de zici ca e in 3 pistoane cu oscilatii in turometru la relanti. De fiecare data am oprit si repornit si totul a mers din nou perfect. Urmeaza sa merg la un service insa cel mai probabil nu o sa le pot reproduce problema pentru ca s-a intamplat foarte rar. De vreo 2 ori mi s-a si oprit in mers motorul dar dupa ce am dat la cheie a pornit si iar mergea perfect. Nu stiu daca are legatura, insa am si un tremurat in schimbatorul de viteze la relanti, vizibil. Cu toate acestea, sunt multumit de masina, in general Pe masura ce o sa le dau de capat ma angajez sa postez si rezolvarea problemelor, insa sugestiile ar fi binevenite. Merci!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.