Jump to content

Alex01

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E87

Alex01's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mai am o intrebare. Filtrul ar trebui sa aiba niste senzori, nu? Daca eu il tai si pun teava in locul lui, ce se intampla cu acei senzori? Stiu ca e si varianta sa desfac carcasa, sa il sparg si sa scot ceramica de acolo, apoi sudat la loc si pus pe masina dar vreau sa il pastrez asa, poate, cine stie, daca o sa fie probleme legate de rar/itp sa il pot pune inapoi. Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
  2. Vreau sa il pastrez in caz ca o sa se schimbe legea dar nu as vrea sa mai am "batai de cap" cu el, plus ca o sa fie benefic si pentru motor, turbina, etc. Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
  3. Salutare, am o problema cu filtrul de particule, mai exact nu vrea sa se curete, e foarte infundat. Dupa ce am intrebat mai multe persoane am ajuns la concluzia ca cel mai ok e sa il anulez fizic si din soft, iar cu ocazia asta il urc si la vreo 200 cp. Ideea e ca anularea fizica o sa i-o fac prima data, iar tipul care imi face softul e la vreo 200 km. Intrebarea este daca se intampla ceva in aia 200 km. Majoritatea au zis ca o sa scoata fum si o sa manance mai mult, ceea ce nu ma deranjeaza asa tare, altii au zis ca poate sa faca autoaprindere si alte cacaturi de genu. Astazi mi-a zis cineva ca nici macar nu e nevoie de anulare din soft. Eu tind sa cred ca nu e asa mare problema daca merg 200km cu ea asa. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc! Masina in cauza este un 120d 163hp. Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.