Jump to content

F82

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW M4 F82

F82's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Asa face si a mea si pe un alt blog din state e intalnita problema.. Vieze mici, treptele 1-2-3, la luarea piciorului de pe acceleratie masina "da in nas" exact cum ai spus..
  2. Cum am spus si mai sus.. Am cautat masina 2 luni si am refuzat demo car (masina test drive). Am cumparat o de la Dealer BMW, nu de la un parc turcesc. N am bifat m4 si am luat o pe cea mai ieftina exact din acest motiv. Dar in momentul de fata nu bag mana in foc ca masina n a fost pe circuit..
  3. Buna seara, Am sa va scriu cat se poate de scurt problema mea. In august , dupa 2 luni de cautari , mi-am cumparat un M4 din Germania. Am vrut sa fie masina de la Dealer BMW si sa nu fie demo car. Aveam posibilitatea sa o aduc pe platforma dar am preferat sa ma bucur de ea pe autostrazile care duceau spre casa. Achizitionata la 26.000 de km, 02/2014 fabricatie, cutie DCT Am ajuns cu ea acasa iar la aproximativ 29.000 de km, dimineata la pornire se auzea o bataie fier pe fier, nu foarte puternica, care disparea cand uleiul atingea 120 de grade. Prima investigatie la BMW Ploiesti, mi-au spus ca e ceva normal, ca se aude injectia. Nu i-am crezut, m am dus la Contempo Cars Brasov si acestia mi-au confirmat ce mi-era cel mai frica. Asta se intampla pe, atentie, 23.11.2015. Au desfacut filtrul de ulei unde au gasit bucati mici de metal (span). Ce inseamna asta ? Bataie fier pe fier, lipsa presiune ulei.. Au desfacut motorul, probleme la chiulasa. Au desfacut si blocul motor, probleme la cuzinetii de la arbore / palier / biele (nu sunt mecanic, am habar sau poate e chiar mult spus, deci daca fac vreo greseala o fac din nestiinta, dar asta mi-au comunicat de la Service) Solutia, din punctul meu de vedere, un motor nou. Dar se pare ca nu asta e si solutia celor de la BMW. Vor sa repare un motor M, din bucati. Sa monteze cuzinetii, alte piese tehnologice ce implica reparatia asta, chiulasa noua si sa speram ca totul o sa fie bine! Daca era o reparatie pe cheltuiala clientului, va asigur ca pe deviz scria : motor nou! Dar BMW vrea sa repare o masina de 30.000 de km ca la un service de cartier pe cheltuiala unui 'samsar' de masini. Mentionez : masina este de 7 saptamani in Service! Cei de la Contempo spun ca nu tine de ei, ca ei fac exact ce ii pune BMW Romania. Nu am mai trecut prin astfel de probleme si nu stiu unde sa ma adresez cu toate ca sunt fan BMW si conducator BMW de 10 ani de zile. In trecut am avut M3, 640d F13, 5 F10, E90 si in prezent ca a doua masina conduc un X3. Nu exista un timp limita impus pentru o astfel de reparatie ? Ne pot tine masinile cat vor ei? Dupa atatea probleme descoperite nu era normal sa-mi comande motorul ? Si toate astea durau 2 saptamani, nu 7? Am cautat peste tot termeni legali privitori la timpul impus pentru o reparatie, dar n-am gasit nimic! Este foarte posibil sa mi monteze piesele astea si problema sa reapara! Pt ca ei au descoperit efectul, nu cauza! Cum vor scoate ei pilitura din motor? Este foarte posibil sa ma intorc inapoi cu masina la ei cu aceiasi problema si sa mi-o tina alte nu stiu cate saptamani. Cui sa ma adresez ? Orice informatie este binevenita! Seara buna!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.