Jump to content

MzQPauL

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 320i

MzQPauL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Cumpar ornamente sub far pentru un e46 facelift cu loc pentru spalator far. Am nevoie pentru ambele parti dar in special pentru partea dreapta. Culoarea neagra.
  2. Salut. Am un e46 din 2001,2.2 benzina 170cp. Problema este ca atunci cand dezactivez DSC'ul complet (adica tin apasat 5 sec pe buton si apar cei 2 martori),si vreau sa fac un burnout sau sa plec cu "scartiit de roti" sau sa fac un drift, nu ma lasa. Adica in momentul in care ii dau la 4500 de rot si plec,masina incepe sa tremure de spate foarte tare mai ales in momentul in care schimb in a 2-a imediat si nu-mi lasa rotile sa alunece in gol. Si atunci cand vreau sa fac un drift la fel se intampla,ii dau talpa si cand sa inceapa masina sa-si piarda controlul tractiunii si sa incep driftul,se infraneaza si nu ma lasa sa derapez.... Ce naiba poate sa fie? Sa am probleme cu diferentialul? Sau cu vre-o piese,senzor cv??? Adica cu DSC oprit ar fii ca si cum ar fii pornit. =0 Va rog ajutati-ma !!!
  3. Nu merg deloc cu ea pe rosu. Cum ajunge aproape de rosu alimentez. Masina e din 2001 nu 2005. Deci e ok cu consumul,am inteles. Eu am zis sa nu aibe vre-o problema cv nu ca e un consum exagerat 0.6 in plus. Am terminat cu problema cu consumul,faza cu erorile poate cineva sa-mi spuna mai exact ce reprezinta? Ms
  4. P0171 si P0174 powertrain system too lean P0313 powertrain missfire detected with low fuel Ce inseamna erorile astea?
  5. Nu este o tragedie nationala,daca este destul de mult. Eu ma gandeam sa nu fie de la pompa de benzina sau sonda lambda,ca dimineata i-mi moare motorul si la a 4-a cheie...
  6. Salut,am un e46 320i 170cp. Problema este ca intr-o saptamana mi-a crescut consumul de la 11 la 11,6. Care ar putea fi problema?
  7. Salut. Am un e46 din 2001,faza e ca atunci cand dezactivez complet asc-ul (tin apas pe buton 3-5 secunde) tot nu se dezactiveaza complet controlul tractiunii. Adica dupa ce tin apasat pe butot si apare frana de mana galbena,apas pe acceleratie si incepe sa se invarta in gol,dar cand ajung la peste 4000 de ture sau bag a 2 tot spatele incepe sa tremure si sa faca ca toti dracii...si parca da sa franeze,desii eu tin apasat in continuare pe acceleratie. P.S: Asta s-a intamplat cand afara ploua de rupea si era foarte ud pe jos. Deci chiar nu inteleg de ce nu lasa rotile sa se intvarta in gol... E vreo problema cv,trebuie sa tin mai mult apasat sau sa fac altceva ca sa dezactivez complet controlul tractiunii? Sau doar bmw-urile cu DSC pot face drift? (
  8. Salut. Am un bmw e46 320i 2.2l 170cp din 2001. Am pus masina pe tester si mia dat urmatoarele erori: P0171 P0174 P0313. Puteti sa-mi spuneti in ce consta aceste erori si ce piese ar trebui schimbate? Multumesc! P.s: am pus masina pe tester din cauza ca se opreste motorul la rece.
  9. Am facut asta si tot am problema respectiva. Deci nu e de la el nu? Ar putea sa fie de la cel de temperatura exterioara? Poate sa aibe aceleasi simptome si de la ala? Si anume sa nu porneasca nici dupa 5 chei cand motorul este rece? si implicit frig afara?
  10. Salut. Am si eu o intrebare: daca scot senzorul de temperatura al motorului si pornesc masina are ceva? Ca vreau sa verific daca senzorul are vre-o problema. Masina nu porneste la rece,si mi-a spus cineva ca daca scot senzorul ar trebui sa porneasca normal. Doar ca daca scot senzorul se vede un lichid acolo. Daca pornesc masina fara ala e posibil sa sara lichidul de acolo? sau nu are nimic? Multumesc! Masina este un e46 320i.
  11. Cum pot sa dau si eu de Dl. Florin din chitila. Am auzit ca e foarte bun mecanic. Poate cnv s-mi dea un nr de-al lui? Multumesc!!
  12. Salut,am un e46 320i 170cp 2001. Am mai pus problema asta dar fara rezultat benefic. Problema este ca atunci cand este frig afara si motorul rece(gen a stat o seara oprita) motorul se opreste imediat. Si problema este ca se opreste si dupa prima si a doua cheie. Chiar daca apas pe acceleratie tot se opreste,este ca si cum nici nu baga de seama ca apas pe acceleratie... Am schimbat la ea,in speranta ca se va rezolva problema, urmatoarele: Senzor ax came evacuare,debitmetru,bujii si fise. Pompa de benzina este buna. Care ar putea sa fie problema,ca inebunesc....
  13. Am inteles. Ok ,va multumesc de ajutor. As mai avea o intrebare. Daca mai merg cu ea asa vre-o 2-3 zile se poate strica si volanta? Daca merg asa incet de tot 1500-2000 de ture. Ca deabea luni pot sa-i schimb kitul
  14. Am descoperit altceva. Cand sunt in treapta de viteza ( 2-3-4) si ii dau blana incepe sa se tureze foarte repede dar cuplu mai deloc. Si pe la un 3000-3500 rpm se blocheaza acolo 1-2 secunde si dupaia urca pana la 5-6000. Tot de la ambreiaj sa fie???
  15. Are cum sa fie si kitu de ambreiaj? Sau asta inseamna?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.