Aproape am rezolvat-o !!! Va spuneam ca am schimbat intermediarul de la cardan si tot trepideaza, dar cand a vazut mecanicul rulmentul pe care mi-l pusesera baietii, a zis ca nici la carutza nu garanta pentru el.Era un rulment facut undeva "dupa coltz", neshtantzat, fara nicio inscriptie pe el, subtirel, iar cauciucul de pe el deja se crapase. Vedeti in cine aveti incredere!!! Va omoara nenorocitii pentru doi bani in plus!! Acest asa-zis rulment a mai atenuat din trepidatiile cardanului, tot a fost bun la ceva, dar bine ca m-am dus la timp sa vad ce se intampla. Problema principala era de la cardan, care din cauza suprasolicitarilor (a fost forjata puternic) era putin torsionat, rasucit.Asta a descoperit un mecanic care mi l-a dat jos si l-a verificat cu micrometrul. Asa am descoperit si ca cei de dinainte au dat jos cardanul cu lovituri crunte de ciocan si tot asa l-au pus la loc, pentru ca le-a fost lene sau n-au stiut sa-l demonteze corect. Mai mult, au confectionat ei o presa "speciala pentru dat jos cardanul", deci fortarea a fost crunta. Acum imi vine sa ma duc sa-i inchid acolo si sa le dau foc la nenorociti. In fine, acest ultim mecanic mi l-a indreptat cat s-a putut, este aproape perfect, spun aproape pentru ca dupa ce am facut un drum la mare am constatat ca o trepidatie foarte, foarte usoara, aproape insesizabila se mai simte tot in zona de 40 km/h, dar repet este foarte usoara si acum se poate demara fara probleme. Probabil ca daca schimb cardanul scap definitiv de problema, rulmentul intermediar bineinteles ca l-am schimbat, m-a costat 150 RON. Cat o fi un cardan?