Jump to content

the drunk monkey

Members
  • Posts

    154
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

the drunk monkey's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

11

Reputation

  1. Nu am tinut sa mai postez dupa cum s-a vazut, pentru ca din pacate discutile nu mai sunt cele de acum 7-8 ani cand eram 100 de membri, postai o intrebare, cereai un sfat si se discuta la obiect, fara sa se bata campii la greu, dar pt tine draga 'Diesel Power', ca sa iti elimin neincrederea total nejustificata si exprimata doar asa de plictiseala probabil, o sa precizez ca masina a fost reparata acum un an si ceva, exact asa cum trebuie, de la distributie pana la orice altceva avea nevoie fara nici o intentie la vremea aia de a fi pusa la vanzare. Un motiv cat se poate de intemeiat ca masina nu a fost reparata pt vanzare, e faptul ca pe langa reparatie am tinut sa ii pun si anvelope noi, iar 4 anvelope pe 19" nu sunt chiar asa ieftine. Daca vroiam sa o vand , ii lasam anvelopele vechi sau luam unele la mana a doua. O vand pt ca de cand am reparat o am facut maxim 1500 de km cu ea, nu am cand si de ce sa merg cu ea, am un E60 535 de care sunt foarte multumit si care evident are costuri mult mai mici, in conditiile in care fac in jur de 4000 de km pe luna. Pe langa asta, in perioada in care a stat in parcare si nu am condus o, mi s a furat eleronul de 2 ori , grilele de pe capota si plasticurile de pe bara fata. Un eleron costa 6 milioane apropo. Pt ca tot fac postarea asta, tin sa ii multumesc colegului Ciupanezu pt mecanicul ce mi l a recomandat...unii mai tin cont si de ceea ce vrea un om de la o postare, in loc sa bata campii si sa isi exprime neincrederea. Tot pt cultura ta generala, cred ca atunci and repari un M5 chiar si pt vanzare sa zicem, nu poti sa il repari la misto...masina aia trebuie sa functioneze perfect, sa traga cum trebuie,ca de aia e M5 ...nu poti sa ii pui doua sarme sa meearga 3 km pana la colt doar ca sa vada ala care o cumpara ca merge....plus ca nu e greu pt cel ce o cumpara sa o verifice la un service, pe un tester, etc...Deci ca sa clarificam treaba, motorul trage asa cum trebuie, masina nu are nevoie de nimic de schimbat, de reparat...doar in momentul in care gasesc cumparator, o sa i cumpar eleronul pt ca dupa ce mi l a furat a doua oara, nu am tinut sa il mai inlocuiesc de teama sa nu il fure iar....mi l-a furat din acelasi loc, acelasi hot proabil. Astazi am comandat unui coleg pe forum si grilele si sper sa gasesc si plasticurile de pe bara in curand....cam asta e.
  2. Cumpar grila plastic capota si ornamente plastic bara fata , varianta M paket pt E39!
  3. Da,am cateva recomandari de la colegii de aici si in baza lor o sa stbilesc unde o duc.... M-am uitat, parea ok...habar nu am insa cum si ce a facut mecanicul respectiv la motor...o sa aflu doar dupa ce il desfac in alta parte.
  4. Am fost sa iau masina dupa 6 saptamani de cand le-am zis ca vreau sa o iau asa cum era si cand am ajuns acolo si am discutat cu mecanicul care s-a ocupat de ea si care a zis ultima oara ca o sa mearga mult mai bine......mi-a zis ca a asamblat motorul la loc ,a pornit-o dar nu garanteaza ca ajung cu ea pana acasa fara sa sara de la punct si sa stric mai rau si alte piese. Deci cam atat de bine a facut-o.... A zis ca fara sa schimb piesele din proforma nu are rost sa merg cu ea nici pana acasa ca risc prea mult....ast in conditiile in care pana sa ajung la ei mersesem cu ea o luna doua cu acel tremurat...concluzia e ca dupa atata timp nu pot sa o mai iau nici macar asa cum era cand am adus-o. Intradevar am vb cu dl Wolf,managerul si mi-a zis ca o sa se uite pe proforma si eventual o sa imi faca un discount in caz ca vreau sa cumpar piesele de la distributie de la ei. Sincer deja mi s-a facut lehamite, am lasat-o la ei in curte si o sa caut un mecanic care sa imi rezolve problema cu distributia si cele doua pistoane. Cand o sa gasesc un mecanic care sa imi inspire incredere o sa o pun pe o platforma si o duc direct la el. Cam asta e....o sa revin cand o sa am ceva vesti mai bune. Numai bine !
  5. Daca tot sunt asa ieftine ia doua :twoup: ....in caz ca ai nevoie de piese pt una sa iei de la cealalta ...un motor,o cutie,niste debitmetre,etc.... mereu se va gasi cate ceva de schimbat.....la cate am patit eu imi trebuiau vre-o trei :))
  6. rmfd unit inseamna Remanufactured unit, adica subansamblu este reconditionat, nu nou. Nu cred ca are legatura cu electronica :twoup:. pai si la care subansamblu crezi ca se referea?
  7. La cate am patit pana acum cu AB faptul ca nu au o garnitura pe stoc nu mi se mai pare ceva extraordinar. Ce mi se pare ciudat si anormal e altceva...nu stiu daca ati aruncat o privire pe proformele atasate mai sus ,unde eu am incercuit . O sa observati ca in prima proforma e trecut ca necesar de schimbat "vanos gearbox " iar in cealalta in locul lor apare "rmfd unit". Adica in prima proforma trebuia sa schimb vanosurile mecanice iar in cealalta s-a renuntat la aceasta idee si s-a considerat ca trebuiesc schimbate vanosurile electronice.(asta am inteles de la mecanic ca reprezinta vanos gearbox respectiv rmfd unit) Ca ultima informatie,am sunat azi la AB si se pare ca nici saptamana asta nu e gata masina. Marti s-au implinit 4 saptamani de cand le-am zis ca vreau sa imi faca masina cum era si sa o iau de acolo.
  8. Am recuperat si a treia proforma....cea facuta acum cateva saptamani.....arata jalnic pt ca scannerul era la fel de jalnic si a trebuit sa mai umblu pe la contrast....However...cu un zoom se vede ceva....acum sa vedem daca observa cineva vre-o diferenta :twoup: .... Btw, nu am luat masina nici acum pt ca evident cum a presupus acum 10 zile nu e gata....explicatia? "Furnizorul nu avea decat o garnitura de chiulasa in stoc" :)
  9. Am fost Luni la AB si am petrecut acolo cam o ora, cu mecanicul si Dl.Stroe, amandoi mai disponibili si mai amabili ca niciodata. Am insistat sa vad masina,motorul,sa mi se explice clar ce si cum. Mecanicul m-a dus in service si mi-a aratat motorul defacut . Dupa jumatate de ora petrecuta acolo am inteles zic eu mult mai bine care e situatia si intr-un fel imi asum vina ca pana acum nu am procedat astfel. Vizavi de distributie,intradevar,toata problema a plecat de la patina de ghidaj....nu era complet rupta dar erau rupte bucati din ea si se pare ca lantul se invartise pe partea metalica de sub patina respectiva....distributia a sarit de la punct si a cauzat tremuratul respectiv. L-am intrebat vizavi de compresia mica de la pistoanele 2 si 3 ,ce ar fi ptut cauza asta si mi-a zis ca posibil din cauza unei spra incalziri,pistoanele respective sa se fi dilatat si de acolo problema respectiva.A zis ca se uita la radiator sa vada daca nu cumva ar avea probleme chiar daca imi arata temperatura cum trebuie. Una peste alta,cred ca situatia nu e atat de grava cum a fost prezentata, o sa va explic de ce cand o sa am mai mult timp,acum sunt pe fuga... Oricum mecanicul m-a asigurat ca desi nu va shimba decat patina ,va face tot posibilul sa regleze distributia cat mai bine si motorul va merge muuuult mai bine decat in momentul in care am adus-o. P.S Cand am intrebat de ce au desfacut tot motorul si nu au desfacut decat partea cu pistoanele 2 si 3 omu' a zis ca a vrut sa vada tot, sa fie sigur ca nu sunt probleme si in partea cealalata....deci sa faca o fapta buna....ce draq era sa-i mai zic? :) O sa revin cu cateva detalii interesante..... :twoup: Nu e mai scumpa...e tot vreo 300 si ceva plus tva....garniturile sunt cam 1000 ron amandoua ....se pare ca dl-Stroe se referise la toate ca ar fi pana in 1500 ron,nu doar la patina.
  10. asta inseamna ca motorul este desfacut? :twoup: adica exista o piesa rupta la distributie dar motorul totusi mergea? eu stiu ca, ca sa umbli la distributie nu dai chiulasa jos. hmm... ceva nu-mi suna bine si pare cusut cu ata alba. tu te pricepi cat de cat la mecanica? Da motorul e desfacut,de aia ii trebuie alta garnitura de _chiulasa_! Pai tu ai spus ca masina mergea pe roti acum un an si jumatate cand ai dus-o la ei.....masina cu siguranta nu mergea daca avea vreo piesa de distributie rupta inca de atunci poate au rupt-o ei cand au desfacut-o,caz in care ar trebui sa o schimbe fara costuri suplimentare. Da masina mergea.....Si mie mi s-a parut ciudata treaba asta cu piesa rupta.....nu cred ca s-au gandit sa o schimbe fara costuri suplimentare ...cand m-a sunat sapt asta discutia a fost exact asa: Stroe-V-am sunat ca trebuie sa schimbam o piesa rupta de la distributie fara de care nu putem porni motorul si garnitura de chiulasa....si am nevoie de acordul dvs. Eu- Inteleg,e vorba de o piesa importanta,scumpa sau ceva minor? Stroe- Nu,e ceva minor, o sa va coste in jur de 1500 de lei. Eu-Mda,inteleg...ok ,comandati piesa sa rezolvam odata problema....cat dureaza ? Stroe- Cateva zile Dupa ce am inchis telefonul am stat si m-am gandit si mi-am zis acelasi lucru....cum draq e o piesa rupta daca masina mergea,,,,si tot eu mi-am raspuns ca poate piesa respectiva a cedat cand au umblat la distributie...sau poate s-a exprimat el gresit si de fapt nu e rupta dar e atat de uzata incat trebuie schimbata. Oricum Luni intreb si de piesa asta si de garnitura de chhiulasa...ca daca stam sa ne gandim 1500 de lei nu e ceva chiar ceva minor.....parca vad ca o sa calculeze si manopera pt constatare o gramada de bani, plus p[iesa respectiva plus garnitura si ma trezesc cu o factura de 8000 de RON .
  11. asta inseamna ca motorul este desfacut? :twoup: adica exista o piesa rupta la distributie dar motorul totusi mergea? eu stiu ca, ca sa umbli la distributie nu dai chiulasa jos. hmm... ceva nu-mi suna bine si pare cusut cu ata alba. tu te pricepi cat de cat la mecanica? Din pacate nu ma pricep la mecanica prea mult, drept dovada ca am luat de bun tot ce mi-a zis AB in totii anii astia........normal daca ei au constatat doar problemele de la distributie si cele de compresie de la pistoanele 2 si 3 nu vad de ce ar fi fost cazul sa dea chiulasa jos....se pare ca totusi au facut-o .....poate din dorinta de a investiga mai multe....sau poate e doar o inventie ....Oricum chiar o sa sun luni la prima ora sa pun problema asta D-lui Stroe....sau poate chiar sa trag o fuga acolo si sa ii cer niste explicatii direct....
  12. Trebuie sa o iau asa cum am dus-o in stare de fuctionare...daca ii las asa si o iau pe platforma cine stie ce descopar ca au facut sau au stricat....repet cand am dus-o la ei masina functiona,exista acel tremurat usor,probabil din cauza distributiei si nu mai tragea la capacitatea maxima,dar tragea... Eu am dus-o de fapt pt o revizie,schimbul de piese uzuale,nici prin cap nu imi trecea ca ar avea vre-o problema la motor....ma gandeam ca tremuratul respectiv e de la ceva minor care se va rezolva usor.
  13. Problema intradevar nu e rezolvata dar deja am primit mesaje de la cativa forumisti care au citit topicul si care vor sa ajute. Majoritatea au sau au avut M5-uri si mi-au dat numere de telefon ale unor mecanici care in opinia lor s-ar putea baga si incerca sa rezolve problema motorului. Este de luat in calcul si varianta de a merge la service-uri din afara tarii,cum au recomandat ceilalti pe aici,dar evident o sa incerc sa vad daca pot rezolva problema in tara si doar apoi in caz ca nu se rezolva, voi lua in calcul varianta Ungaria,Austria sau Germania . Sper ca totusi din cele 4-5 recomandari primite sa existe macar un mecanic la noi in tara care sa gaseasca solutia reala si cea mai convenabila. Cam asta ar fi concluzia dupa discutiile avute de cand am deschis topicul...restul,ramane de vazut. Masina nu am lat-o inca de la AB ,trebuia sa o sa o iau sapt. asta, mi-au zis ca totusi trebuie sa comande o piesa gasita rupta la distributie fara de care nu imi pot porni motorul ,plus garnitura de _chiulasa_. Sa speram ca o sa o iau sapt. viitoare ...
  14. Nu vreau sa ma gandesc la un motor nou....asta a fost propunerea AB dupa ce au facut primele constatari...se pare ca asta e politica acolo...."orice ne depaseste sau nu putem rezolva trebuie inlocuit" . Si eu sper sa nu fie atat de grava situatia cum au prezentat-o ei....dupma cum am mai zis,inainte sa duc masina la AB ,simptomele ca ceva nu e in regula erau ca masina avea un tremurat usor si nici nu mai tragea ca inainte,dar nu ceva semnificativ. La distributie am inteles ca trebuiesc schimbate piese ,probabil nu atat de multe cate spune AB dar ce nu inteleg eu este de ce compresia mai mica la pistoanele 2 si 3 dupa 70k de km. Care poate fi explicatia? Si chiar la distribuitie,de ce a fost cazul sa cada anumite piese?Poate sa fie cauza ca nu a fost pusa bine la punct,sau daca nu era bine pusa la punct nu ar fi mers cum trebuie de la inceput!?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.