A trecut anul de când am mașina. S-a comportat exemplar, foarte mulțumit pana acum. Ca și mentenanță am schimbat placutele fata și spate, optând pt ATE. Placutele sunt foarte ok, nu am simțit nici o diferență fata de OEM. Am avut ceva emoții cu cele pe fata deoarece mi-a apărut mesaj în bord când eram prin Austria, și deși îmi zicea ca mai duc 5000 km, la întoarcere, prin Sibiu am început sa aud un scartait la franare ca și cum ar fi fier pe fier. Am mers mai ușurel pana în București, abuzand de frână de motor și m-am dus direct la FRK a doua zi. Am scăpat, nu am stricat discurile, deși conform celor spuse de băieții din service, dacă mai mergeam câteva sute de km trebuia sa schimb și discurile. Atenție așadar la mesajul din bord, cum apare mesajul din bord trebuie verificate obligatoriu.
Tot la categoria consumabile, am schimbat de o luna furtunul mare de la intercooler. Am avut mesaj în bord cu putere limitata. La o căutare rapida pe net, pare o problema frecventa la acest motor. În general pe la 100k km, furtunul cedează, datorita vibrațiilor și temperaturii f ridicate a gazelor.
Oricât de incantat sunt de mașină, a apărut un pitic sa trec la electrica sau cel puțin PHEV. Pe electric urmăresc i5 sau poate i4 (îmi place mai mult cum arata deși este o diferență destul de mare la spatiu), pe PHEV 530e, obligatoriu touring. Încă mai studiez opțiunile, dar probabil mașina va ieși la vânzare curând.