Jump to content

mihai83

Members
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    320d E91

mihai83's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Salutare colegi. Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie, insa am o problema cu al meu E91LCI din 2010 - 320D - 184 CP - Automat. pornesc masina si totul este in regula, porneste frumos, merge rotund. O las 2 -3 min sa mearga si pe urma plec de pe loc. In sarcina incepand pe la 1500 de ture incepe se sa auda o bataie care creste in frecventa in functie de turatia motorului. face asa pana cand motorul se incalzeste suficient, iar cand acesta s-a incalzit dispare. la rece dupa ce o las sa merga un pic, si o accelerez un pic mai brusc apare in zgomot cam la fel cum faceau masinile aro diesel, si motorul are trepidatii. daca o accelerez usor aceasta se accelereaza lin si frumos. a mai patit cineva asa ceva - stie cineva ce ar putea fi? va rog a ma ajuta - imi cam este teama sa mai merg cu ea asa. va multumesc frumos cu respect.
  2. BMW E91 LCI EFFICIENT DYNAMIC 320 diesel 184 cp CUTIE AUTOMATA cu functie manual + sport Senzori ploaie-lumini-parcare Computer bord, Comenzi volan + volan imbracat in piele Pilot automat Conexiune bluetooth, CD/aux Sistem Navigatie Profesional Sistem Audio Profesional Dublu-climatronic Oglinda interioara electrocromata Pachet lumini ambientale XENON ADAPTIVE Cornering lights, LUMINI LED fata-spate, Oglinzi electrice si incalzite, Jante tabla cu anvelope iarna Jante aliaj cu anvelope vara noi https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gkk61.html#91dcee316c
  3. Salut Eu la E91 am patit in felul urmator: - motorina de la Petrom cea normala- dimineata la rece pornea bine dar oscila la relanti si motorul mergea neregulat. - am consumat-o pe aia si am alimentat 54l cu motorina extra ( tot de la Petron - de 5.5 ron ) - luni seara ( 09.01.2017 ) la -12.5 grade - a aprins bujia cam trei secunde si pe urma a pornit la sfert si torcea ca un motan. Pentru inceput verifica releul si bujiile ( asa cum au spus si colegii ) si pe urma schimba filtrul de motorina si motorina - si vezi daca sunt diferente. Bafta in rezolvarea problemei. Asteptam sa vedem daca ai rezolvat problema si care a fost " buba " Cu respect.
  4. Salut Pai in devizul lor ai codurile de piese pe original. Cauta pe net pret de original ( in baza codurilor ) si vezi cat costa si pe urma cauta si un corespondent. Analiza economica o faci tu. Eu iti recomand sa pui pe original. Cu respect
  5. Salut La E91 am doua seturi - unul de tabla pe 16 de iarna si unul tot pe 16 de aliaj cu anvelope de vara Cu respect
  6. Salut Este foarte usor de dat jos. Daca mai apare problema o rezolv imediat - pana o sa cada motorul de tot - pe urma unul nou. Am postat in ideea ca este util si pentru alti colegi care vor intampina problema. Cu respect.
  7. Salutare Problama rezolvata - motor blocat. Dat jos, deblocat cu sray degripant, pus vaselina, rotit la mana sa se unga. Pus la loc - merge ca uns. Toata operatiune a durat cam 30 de min. Cu respect
  8. Gata, am rezolvat. schimbat releul, spalat filtru, regenerare . masina merge impecabil,cand a dat jos esapamentul a constatat o mica scurgere de ulei din cutie ( semering +ulei cutie de inlocuit) saptamana viitoare ma duc sa rezolv si problema asta si e totul la punct Salut Da-ne mai multe informatii. Unde ai facut operatiunea, ce a implicat, cat a costat. Cu respect.
  9. Salut Daca nu vrei sa o lasi asa, iti recomand sa mergi sa o vada un vopsitor priceput. Sa vada daca doar lacul spart sau daca este si vopseaua afectata. In cazul in care este doar lacul spart, se poate face lacuire locala si cu diluant de pierdere, si pe urma un polish la toata capota. Daca este afectata si vopseaua sa iti faca un " blend in " si lacuire la toata capota - vezi ca blend in se pot face decat doua pe piesa. Eu unul su prea sunt de acord cu chiturile de retus - nu iese prea bine si se cunoaste destul de rau. Varianta aleasa iti apartine. Cu respect
  10. Salutare Va multumesc pentru sprijin. Intre timp am gasit si eu pe youtube filmuletul. Ma duc maine la un service sa o desfac sa verific si sa vad despre ce este vorba. Greu nu este de desfacut dar toate sculele mele le am la tara ( varii motive ) si nici nu imi place sa lucrez in fata blocului. Dupa ce rezolv vin cu un update si va spun care a fost problema. Cu respect
  11. Salut Bogdan Eu unul sunt de parere sa o lasi asa, cel putin pana trece iarna. La temperaturi scazute lacul este mai casant si se va " ciobi " mai usor. Daca vrei sa revopsesti capota, cu siguranta o sa ai diferenta de nuanta " vizual " ( este o intreaga teorie cu vopsitoria - la fabrica in camp electrostatic, iar la service este vopsea de retus / reparatie spreiata de om - felul cum se aseaza metalul pe suprafata vopsita, etc ) Cand se mai incalzeste incearca sa ii aplici un tratament cu o ceara solida de calitate - si pe urma te decizi. Si eu am urme de pietricele pe capota - am lasat-o asa Cu stima
  12. Salutare si La multi ani! Am si eu o problema asemanatoare - un E91 LCI din 2010 - facelift S-a intamplat in felul urmator - pe 27 decembrie am fost cu masina la munca, pe urma la spalatorie si pe urma acasa. Ventilatia mergea perfect atat pe auto cat si normal ( este cu zona dubla ) baga caldura fara probleme. Ieri s-a intamplat in felul urmator - pronesc masina, pornesc toate ( radio, navigatie, etc ) mai putin aeroterma - nici un zgomot nu sufla aer pe nicaieri. La mine nu a plecat niciodata ventilatia imediat cum am pornit masina - numai dupa cateva zeci de secunde chiar un minut. Plec de pe loc merg ceva si simt miros de incins, opresc repede ventilatia si revin cu masina la loc in parcare. Dupa ce am parcat am mai incercat sa ii dau drumul ata pe auto cat si pe normal - ventilatia nu mai porneste si a inceput sa se simta iar miros de incins asa ca am oprit totul sa nu se intample ceva mai rau si am lasat masina in parcare. S-a mai intalnit cineva cu astfel de problema? Cum s-a rezolvat? Va multumesc. Cu respect
  13. Salutare si La multi ani! Am si eu o problema asemanatoare - un E91 LCI din 2010 - facelift S-a intamplat in felul urmator - pe 27 decembrie am fost cu masina la munca, pe urma la spalatorie si pe urma acasa. Ventilatia mergea perfect atat pe auto cat si normal ( este cu zona dubla ) baga caldura fara probleme. Ieri s-a intamplat in felul urmator - pronesc masina, pornesc toate ( radio, navigatie, etc ) mai putin aeroterma - nici un zgomot nu sufla aer pe nicaieri. La mine nu a plecat niciodata ventilatia imediat cum am pornit masina - numai dupa cateva zeci de secunde chiar un minut. Plec de pe loc merg ceva si simt miros de incins, opresc repede ventilatia si revin cu masina la loc in parcare. Dupa ce am parcat am mai incercat sa ii dau drumul ata pe auto cat si pe normal - ventilatia nu mai porneste si a inceput sa se simta iar miros de incins asa ca am oprit totul sa nu se intample ceva mai rau si am lasat masina in parcare. S-a mai intalnit cineva cu astfel de problema? Cum s-a rezolvat? Va multumesc. Cu respect
  14. Salutare, Vreau si eu lincul exact - eu am putut verificat decat dotarile. Multumesc anticipat Cu respect
  15. Salutare. Eu bag numai Petrom, vara merg cu cea standard iar iarma trec la extra. Cand s-a last frigul mai aveam un sfert de standard si incepuse sa imi oscileze turatia la relanti. Am facut un plin cu extra ( 5.5 lei de la Petrom ) iar acum toarce ca un pisoias :shifty: Cu respect
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.