Jump to content

sergiu03

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D F30 XDrive

sergiu03's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Fix aceeasi problema o am si eu la acelasi model de masina, cumparata tot din germania. O sa pun poze cu piesa defecta imediat ce ajung la birou, sunt in service acum si de pe tel nu imi dau seama cum. O vb de piesa in care intra cardanul, are niste dinti care s au tocit. Costa undeva la 1600 de lei si se recomanda si schimbul de ulei de cutia de transfer, la mine mai mult ca sigur ca are span ca se vedea pe carpa pilitura.
  2. Si mie mi se pare ciudat sa trebuiasca sa schimb cardanul la 160k km/4 ani jumate, vechimea masinii. Lovita sunt 99% sigur ca nu e, nu are urme de kit, sudura sau reparatii; in plus are pe usa si sticker "unfallfrei" (bine, nu stiu cat de relevant e) dar i-am facut testare in 3 serviceuri diferite cand am luat-o si toti mi-au zis ca,de exemplu, nici macar suruburile de prindere ale scutului termic nu fusesera niciodata desuburate. O sa ma mai duc si la alte serviceuri sa mai cer niste opinii. Aveti ceva recomandari de mecanici buni?
  3. Nu mi se pare, nu e nimic diferit la schimbarea vitezelor. Dar nici nu am un termen de comparatie, sunt la prima masina automata.
  4. 165k reali, "ca conteaza" Am schimbat uleiul la diferential + revizie la cutie (ZF Faur) imediat ce am luat-o, adica acum 20k km.
  5. Salut baieti, ajutati-ma si pe mine cu o parere, va rog! Masina in cauza: un F30, fab August 2013, cutie automata 8 trepte, xdrive. Problema a aparut de vreo 2 saptamani (oarecum) si se manifesta mai mult la cald. De fapt, ar fi cam 2 probleme, ambele cu acelasi zgomot (sau foarte asemanator). 1) Asta apare tot timpul, de cand am luat masina - la cuplarea manetei in R se aude un click destul de tare sub masina, spre spate. 2) Asta e cea pe care am inceput sa o sesisez in ultimele 2 saptamani si s-a intensificat de atunci - la frana de motor (atentie, doar frana de motor, nu si schimbat treapta de viteza) se aude un fel de click (la rece) care, cu cat se incalzeste motorul, se aude la un moment dat chiar ca o bubuitura. Am fost cu ea la service (Dormag) si mi s-a spus ca ar fi 2 cauze posibile: 1) Mecanicii au zis ca e cutia de transmisie, au ascultat cu stetoscopul si cred ca de acolo ar veni zgomotul 2) Doru, patronul serviceului, dupa ce a ascultat si eu zgmotoul a zis ca e de la cardan, mai exact rulmentul ce leaga cele 2 bucati (nu stiu termenul exact) ce compun cardanul, rulment acesta find undeva sub bancheta spate, ca si pozitionare. Ma tem sa mai merg cu masina pentru ca nu stiu ce repercursiuni ar avea daca se inrautateste situatia. Mi-am facut programare si la bavaria baneasa, dar de abia peste 2 saptamani am gasit liber. Oricum, nu trag mari sperante ca cei de la bavaria o sa identifice exact cauza problemei. Am primit ca si oferta de pret 4100 lei, la Dormag, inlocuire tot grupul cardanic. Au zis sa inlocuiesc mai intai cardanul ca e mai ieftin ca (,) cutia de transmisie Mor pe chestiile astea unde ti se spune sa schimbi chestii una dupa alta, ca poate una iti va rezolva problema. Voi ce ziceti? A mai patit cineva asta? Ma streseaza rau de tot, mai ales ca, in pana mea, e masina de 4 ani jumate, o am de 1 an jumatate eu si chiar sunt genul care are grija de masina.. Off.. Help please!
  6. Cred ca aceeasi problema o am si eu la F30, cutie automata 8 trepte, xdrive. A aparut de vreo 2 saptamani (oarecum) si se manifesta mai mult la cald. De fapt, la mine ar fi cam 2 probleme, ambele cu acelasi zgomot (sau foarte asemanator). 1) Asta apare tot timpul, de cand am luat masina - la cuplarea manetei in R se aude un click destul de tare sub masina, spre spate. 2) Asta e cea care am inceput sa o sesisez in ultimele 2 saptamani si s-a intensificat de atunci - la frana de motor se aude un fel de click (la rece) care, cu cat se incalzeste motorul, se aude la un moment dat chiar ca o bubuitura. Am fost cu ea la service (Dormag) si mi s-a spus ca ar fi 2 cauze posibile: 1) Mecanicii au zis ca e cutia de transmisie, au ascultat cu stetoscopul si ei cred ca de acolo ar veni zgomotul 2) Doru, patronul serviceului, dupa ce a ascultat si el zgmotoul, a zis ca e de la cardan, mai exact rulmentul ce leaga cele 2 bucati (nu stiu termenul exact) ce compun cardanul, rulment acesta find undeva sub bancheta spate, ca si pozitionare. Ma tem sa mai merg cu masina pentru ca nu stiu ce repercursiuni ar avea daca se inrautateste situatia. Mi-am facut programare si la bavaria baneasa, dar de abia peste 2 saptamani am gasit liber. Oricum, nu trag mari sperante ca cei de la bavaria o sa identifice exact cauza problemei. Am primit ca si oferta de pret 4100 lei, la Dormag, inlocuire tot grupul cardanic. Au zis sa inlocuiesc mai intai cardanul ca e mai ieftin ca (,) cutia de transmisie Mor pe chestiile astea unde ti se spune sa schimbi chestii una dupa alta, ca poate una iti va rezolva problema. Voi ce ziceti? A mai patit cineva asta? Ma streseaza rau de tot, mai ales ca, in pana mea, e masina de 4 ani jumate, o am de 1 an jumatate eu si chiar sunt genul care are grija de masina.. Off.. Help please!
  7. Cred ca aceeasi problema o am si eu la F30, cutie automata 8 trepte, xdrive. A aparut de vreo 2 saptamani (oarecum) si se manifesta mai mult la cald. De fapt, la mine ar fi cam 2 probleme, ambele cu acelasi zgomot (sau foarte asemanator). 1) Asta apare tot timpul, de cand am luat masina - la cuplarea manetei in R se aude un click destul de tare sub masina, spre spate. 2) Asta e cea care am inceput sa o sesisez in ultimele 2 saptamani si s-a intensificat de atunci - la frana de motor se aude un fel de click (la rece) care, cu cat se incalzeste motorul, se aude la un moment dat ca o bubuitura (se simte pana si in volan). Am fost cu ea la service (Dormag) si mi s-a spus ca ar fi 2 cauze posibile: 1) Mecanicii au zis ca e cutia de transmisie, au ascultat cu stetoscopul si ei cred ca de acolo ar veni zgomotul 2) Doru, patronul serviceului, dupa ce a ascultat si el zgmotoul cu masina pe elevator si cineva accelera si ridica piciorul, a zis ca e de la cardan, mai exact rulmentul ce leaga cele 2 bucati (nu stiu termenul exact) ce compun cardanul, rulment acesta find undeva sub bancheta spate, ca si pozitionare. Ma tem sa mai merg cu masina pentru ca nu stiu ce repercursiuni ar avea daca se inrautateste situatia. Mi-am facut programare si la bavaria baneasa, dar de abia peste 2 saptamani am gasit liber. Oricum, nu trag mari sperante ca cei de la bavaria o sa identifice exact cauza problemei. Am primit ca si oferta de pret 4100 lei, la Dormag, inlocuire tot grupul cardanic. Au zis sa inlocuiesc mai intai cardanul ca e mai ieftin ca (,) cutia de transmisie Mor pe chestiile astea unde ti se spune sa schimbi chestii una dupa alta, ca poate una iti va rezolva problema. Voi ce ziceti? A mai patit cineva asta? Ma streseaza rau de tot, mai ales ca, in pana mea, e masina de 4 ani jumate, o am de 1 an jumatate eu si chiar sunt genul care are grija de masina.. Off.. Help please!
  8. La ZF e 98 + tva litrul de ulei si 480 + tva baia de ulei. Am mai postat si pe alt topic detalii legate de recomandarile/preturile de la zf, daca e cineva interesat Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Multumesc pentru raspunsuri si bine-nteles, la multi ani!
  10. Salut si la multi ani!! I-am contactat pe cei de la ZF Faur pentru a programa o revizie la cutia de viteze, intrebandu-i in acelasi timp si ce metoda folosesc ei pentru schimbarea uleiului, cat si pretul. Nu stiu daca cineva a mai precizat aceste detalii pe acest forum, dar ma gandeam ca nu strica sa actualizam putin cu informatii constructive, asadar aveti mai jos raspunsul lor: Iar ca idee de pret, aveti mai jos devizul pe care l-am primit eu:
  11. Salut! Sunt proaspat posesor al unui 320D F30 XDrive, cu cutie automata, masina cumparata recent din Germania, fab Aug 2013, adusa in tara la 129k km, actual 144k km. Am sesizat ca la kick down sau chiar si la accelerari mai puternice (fara kick down) se simt niste smucituri la accelerare, similare ca atunci cand "ciupi" ambreiajul putin, la o masina cu cutie manuala, atunci cand accelerezi. Din fericire, eu INCA nu am sesizat nici un soc la schimbul intre treptele 1-2-3 sau invers, simt totusi, dar nu totdeauna, un mic soc la cuplarea in R. Dar ma ingrijoreaza rau smuciturile alea la accelerare, se simt destul de puternic. Acum o luna jumatate, cand am luat masina, facea doar 2-3 pe cursa de accelerare, acum s-au inmultit si sunt la un interval de sub 1 secunda una dupa cealalta, pe toata perioada accelerarii (atentie, nu ma refer aici la vreun soc atunci cand schimba vitezele, ci la o accelerare pe toata durata unei singure trepte de viteza, in plus, face la fel si pe manual). Cf istoricului service BMW al masinii, nu i s-a facut niciodata revizia la cutie, i-am contactat deja pe cei de la ZF Faur, sper sa o fac in ianuarie. Legat de acele smucituri, credeti ca e vreo problema la cutie? Schimbul de ulei e posibil sa ajute cu ceva? Eu unul asa sper:)
  12. Ai dreptate, nu am retinut exact pretul manoperei, asta datorita pretului exorbitant cu totul. My bad! Nu inteleg atitudinea, sincer! Nu inteleg cu ce anume ti se pare tie ca te-am luat la misto, daca scriam la misto, nu mai incarcam pozele cu devizele primite. Daca tie ti se pare normal ca pentru un schimb de ulei la motor si filtre sa platesti 1600 RON la un service de cartier... pai, ce sa zic, sa fii sanatos! In cazul acesta mi se pare ca tu ma/ne cam iei la misto. Si legat de manopera, uitandu-ma de data aceasta mai atent pe devize (apropo, nu sunt facturi), nu mi-am putut da seama din nici unul care este exact pretul per ora la manopera, ceea ce mi se pare inadmisibil. Avand in vedere ca nu este o reprezenta, pot doar sa presupun ca ar fi undeva la 120-150 lei pe ora. Acum te las pe tine sa faci calculul, la cei 2600 lei, cam cate ore ar trebui sa petreaca un mecanic de la acest service langa masina mea daca as fi dispus sa accept acele preturi si chiar te rog sa imi spui daca ti se pare normal ca toate aceste operatiuni sa dureze aproape 2 zile (considerand un program normal de lucru de 8 ore pe zi). Iar legat de piese, ma voi mai interesa si la alte service-uri BMW din Bucuresti sa vad daca intr-adevar acestea sunt preturile normale pt acele piese sau sunt si acestea cu un adaos comercial cu cel putin 2 0-uri. Sa ai o zi usoara!
  13. Nici macar :( M-am uitat mai atent pe deviz si cei 1600 RON reprezinta de fapt schimb doar ulei motor + filtre ... WTH?! Din pacate, n-am inteles nimic gresit Ai mai jos poza cu devizele. By the way, acestea sunt preturi cu discount!!! :) Later Edit: Nu prea ma descurc cu incarcatul pozelor La mine sunt orientante cum trebuie, nu stiu de ce le roteste dup aia. Plus ca nu ma lasa decat cu maxim 1MB in total per upload.
  14. Maine dimineata urc poze si cu cele 3 devize primite de la ei. Dar chiar si asa, nu ma ajuta cu nimic, tot nu dau 100 de milioane (lei vechi) pe ceva ce la masina veche m-a costat in primavara 35 de milioane (incluzand curatat egr, clapeta acceleratie si galerie de admisie). O fi el BMW, dar totusi... sa fim seriosi, la astia 100 mai pun inca 40 si imi iau inapoi opelul de la cel care a cumparat-o
  15. Salut! OFFTOPIC: Sunt proaspat (si mandru) posesor de un 320d F30 Xdrive (fabricatie August 2013, 141k km reali). Masina am cumparat o saptamana trecuta din Pitesti si acolo nu exista vreun service autorizat BMW asa ca am fost la test la AdGarage unde a durat 4 ore inspectia masinii si s-a dovedit impecabila, m au asigurat si ca nr de km este real cf uzurii masinii, ei neavand acces la istoricul service de la bmw. ONTOPIC: Va spun intamplarile, va las pe voi sa trageti concluziile. Astazi am fost cu masina la Dormag pentru o inspectie tehnica de data aceasta si la un service BMW (i-am ales pe ei pentru ca au serviceul la 200m distanta de mine) Mi s-a facut o dignoza si constatare mecanica, ca la un test de achizitie - pret 240 RON, fara a mi se spune vreo secunda pretul, doar in momentul in care fata de la facturare mi-a cerut banii (ce-i drept, nici eu nu am intrebat - dar am primit o spalare gratis de acesti bani ) ) Am vb cu mecanicul care mi-a facut diagnoza si i-am zis ca tocmai ce am luat o si ca inainte sa o cumpar, m am documentat legat de celebrul N47 si l-am rugat sa isi dea cu parerea si asupra distributiei; a intrat in masina, a turat o putin, mi a zis ca se cam aude lantul si ca ar trebui sa o schimb. Mai bine nu ii mai ziceam, m a pus pe ganduri, desi eu nu sesisez vreo bataie accentuata. La inspectia mecanica a masinii, la care am asistat si nu a durat mai multe de 10 minute, mi s-au recomandat urmatoarele: 1) schimbat toate discurile si placutele de frana - stiam de asta de la testarea de la pitesti, si acolo mi-au zis ca placutele sunt uzate 70% si imi apare si in bord ca in 5k km trebuie schimbate, dar cu discurile era noua 2) revizie extinsa - adica schimbat toate lichidele din masina + filtre Am cerut deviz pt toate acestea, sa mi fac si eu o idee de pret: 1) schimb distributie -> 4100 RON (2200 piese, 1800 manopera) 2) schimbat discuri + placute -> 4000 RON (2000 piese, 2000 manopere) 3) schimbat toate lichidele din masina + toate filtrele: 1700 RON (1100 pise, 600 manopera) In total, ceea ce ar reprezenta practic o revizie a tuturor consumabilelor de pe masina : aprox 10000 RON dintre care mai bine de 4500 doar manopera. Mi-a picat fata si am inceput sa ma gandesc, in sinea mea, de ce mama dracului m a mancat pe mine undeva sa mi iau BMW? Va rog eu mult de tot, spuneti-mi si mie, pot sa gasesc undeva mai ieftin? E ENORM!!!! Cu atat mai mult cu cat, in contextul in care in primavara am facut toate cele enuntate mai sus la un Opel Astra GTC si m-a costat cu totul 3500 RON (cu tot cu spaga!!) !!! Nicidecum 10000!!! P.S.: Am discutat si cu Doru (mi-am dat seama ca el este, acum, citind acest topic, dupa descrierea fizica a acestei persoane ), pare ok dar.... e ceva la el, nu stiu, un aer de superioritate care m-a cam deranjat. Pare sa se priceapa, dar... nu stiu, nu m a atras prea tare personalitatea lui. Ma rog, subiectiv. P.S.2: Am cumparat masina fara carte service in format fizic (pe hartie) si le-am cerut 2 chestii cat am stat acolo, in mod insistent: 1) sa mi zica si mie ce a fost facut la masina cf intrarilor in service pe care le vad ei din citirea cheii 2) cand este urmatoarea revizie la masina si ce ar trebui sa inlocuiesc atunci. Desi am insistat pe aceasta tema, chiar voiam sa cumpar o carte service de la ei, noua, ca sa imi treaca in ea toate reviziile anterioare (mi-au cerut 70 de lei pt aceasta carte, apropo, noroc ca nu au avut o pe stoc ca probabil o si cumparam) si chiar si dupa toate insistentele am plecat de acolo fara sa imi raspunda la aceste 2 intrebari banale - si cf celor 240 de lei lasati acolo, erau cam obligati sa imi spuna - practic le-am cerut sa imi faca un tester ca si cum urmeaza sa cumpar masina - nu asta ar trebui sa i se spuna unui viitor nou proprietar la un astfel de test?! P.S.3: Insist, spuneti-mi, va rog, reusesc sa scap mai ieftin pentru cele 3 operatiuni de mai sus, sau astea sunt preturile la care trebuie sa ma astept de acum incolo ca si posesor de BMW?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.