Jump to content

George.I

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

George.I's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vezi ca ai "piesa cu tepi" terminata....cauta pe net ...100 lei te costa Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  2. Faza este ca daca trec treptat de 2000 rpm ....e totul ok...plus ca bobina,fise si ax cu came foloseste si alimentarea pe gpl....care e ok Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  3. Pai ai putea sa spui ce te nelinisteste....poate nu sunt asa grave problemele care spui ca le ai.... Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  4. Pfff.... A venit un prieten cu 2 debitmetre....cu ambele face la fel.... Raman fara idei.... Cineva?.... ...ceva? Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  5. Azi am incercat cu alta clapeta de acceleratie...aceeasi poveste.... Mai tarziu ma vad cu cineva sa iau un debitmetru de la el...sa vedem ce zice Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  6. Am verificat azi pompa de benzina...pare ok... Cineva mi-a sugerat ca ar putea fi clapeta de acceleratie...(fmm de clapeta) ....argumenta el cum ca instalatia de GPL isi face amestecul fara sa fie nevoie de clapeta....pfff...vreau sa o.mai pun pe un tester maine sau zilele astea si eventual poate gasesc o clapeta sa o probez....are cineva idee daca sunt diferite clapetele in functie de capacitatea motorului sau pot pune de 318i pe 316i? Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  7. Totul functioneaza OK dupa inlocuirea celor 2 relee. Se poate inchide Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  8. Ok...nu sunt foarte priceput... Cum adica pe gpl am.alt sistem de aprindere? Din cat ma duce pe mine mintea singurele componente care NU sunt comune intre gpl si benzina ar fi pompa de benzina si injectoarele de benzina. Erorile respective nu au mai aparut dupa ce le-am sters, e posibil sa fi aparut daca am desfacut diverse mufe/contacti pentru a fi curatati....zic si eu... Nu am bani sa o iau pe ghicite sa ma apuc sa cumpar toti senzorii daca nu sunt 100% sigur ca sunt defecti....banuiesc ca aparea din nou eroarea daca era cu adevarat defect... Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk Cum as putea testa debitmetrul? Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  9. Curat azi clapeta acceleratie si debitmetru....tot da rateuri pana in 2000 ture daca o calc brusc pe benzina Pe gpl e totul ok Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  10. Desi pana acum nu aparea nimic pe tester, azi am gasit erorile astea 2: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160801/296f40103d0633c260f7ede5493e969f.jpg Am cautat pe net despre ele si ambele duc spre capleta de acceleratie http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160801/cfc9985822756551bbc9f39202e30711.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160801/7fd5cb2eebb5c83a6b7f7bd926a6523c.jpg Sa vedem ce zice dupa ce o curat Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  11. As fi si eu interesat cat ar costa unele.....sau macar sistemul sa caut prin magazine/online Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  12. Nu l-am testat.....dar nu ar trebui sa faca nazuri si pe gaz? Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  13. Faza este ca pe tester nu da absolut nici o eroare....plus ca ma induce in eroare faptul ca pe GPL functioneaza ok....ceea ce e total aiurea, de obicei pe gpl sunt mai sensibile....voi verifica luni bujiile si va anunt.... Daca mai are si altcineva vreo idee...e binevenit sa o impartaseasca Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
  14. Salutare. Am un e46 nfl din 2000, 1.9 benzina. Masina o am din primavara si totul a fost ok cu ea pana acum vreo luna cand a inceput sa nu se mai accelereze in turatii mici. Adica....mai ales cand e rece daca sta la relanti si calc pedala de acceleratie pana la fund se plafoneaza pana in 2000 de ture si da sa moara si imi da rateuri in filtrul de aer! Daca o accelerez treptat si trece de 2000 de ture...se accelereaza ok si nu mai da rateuri. Dupa ce se incalzeste nu mai face asa rau dar tot da sa moara daca o accelerez brusc. Masina are instalatie de GPL montata de mine in service autorizat si omologata RAR. Dupa ce trece pe GPL functioneaza normal fara intreruperi. Numai cand este pe benzina face asa. Toti recomanda sa verific fisele si bujiile....dar teoretic daca era o fisa sau bujie nu trebuia sa faca urat si pe gaz? (care se stie ca e mai pretentios ca benzina) asta ma deruteaza.....pe benzina da rateuri in filtrul de aer....pe gaz nu... Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.