Jump to content

Laurentiu G.

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 318I

Laurentiu G.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salutare. De curand mi-am luat un MID cu 7 butoane. Am montat acest MID pe masina, masina nefiind prevazuta cu asa ceva. In loc de sensor mi-am pus un termistor NTC de 4,7 Kohm. Acest termiator il am montat in habitaclu. Cand pun contactul imi afiseaza temp care este in acel moment dar asa ramane pe tot parcursul drumului chiar daca in habitaclu creste temperatura. De exemplu; la pornire aveam 17 grade dupa ce am mers 1 ora cu masina in habitaclu erau aprox 23 grade dar MID ul tot 17 grade afisa. Ce credeti ca ar avea?? Va multumesc si astept un feedback Salutare. De curand mi-am luat un MID cu 7 butoane. Am montat acest MID pe masina, masina nefiind prevazuta cu asa ceva. In loc de sensor mi-am pus un termistor NTC de 4,7 Kohm. Acest termiator il am montat in habitaclu. Cand pun contactul imi afiseaza temp care este in acel moment dar asa ramane pe tot parcursul drumului chiar daca in habitaclu creste temperatura. De exemplu; la pornire aveam 17 grade dupa ce am mers 1 ora cu masina in habitaclu erau aprox 23 grade dar MID ul tot 17 grade afisa. Ce credeti ca ar avea?? Va multumesc si astept un feedback
  2. Chiar nu ma poate ajuta nimeni xu un sfat? Daca pun un m43b16 in locul la asta?? Ce parere aveti?? Este mai bun?? Multumesc anticipat
  3. Salut Legat de ulei asta mi-a recomandat mecanicul. Garnitura la capacul de supape a foat schimbat. Legat de presiune; nu s-a aprins niciodata becul indicator si prin alta metoda nu stiu cum pot verifica.
  4. Buna seara, De curand am schimbat tacheti+culbutori+ax came+curea distributie+set role+pompa de apa+teava de ungere axa cu came la motorul meu m40b18. Dupa aceste schimburi am pus ulei Mobil 1 10w40 Toate bune iar dupa aprox. 700 km au inceput sunetele sa reapara si anume: Dimineata cand pornesc nu tacane nimic dar are un fel de scartait pana cand se incalzeste. Ma gandesc ca este una din curele. Dupa ce motorul ajunge la 90 de grade acel scartait dispare si apare tacaneala atat in partea de sus a motorului cat si partea de jos. Aditional la 1500-2000 de ture in partea de jks a motorului se aude un fel de scartait metalic ca si cum ar freca doua metale. Interesant este ca la temleraturi scazute motorul nu scotea nici un sunet. Ce ar putea avea motorul??as mai reduce din zgomote daca as baga un ulei mai gros gen 15w40 sau 20w50??? Ma gandesc ca tachetii nu se uzeaza asa usor dupa doar 700km. Va multumesc si astept un feedback din partea voastra. Cu stima Laurentiu
  5. Salut Eu sunt din Brasov. O sa merg la desmembrari si o sa incerc. Si mie mi se pare ciudat. Teoretic nu ar trebui sa se intample asa ceva. Iti mutumesc de sfat.
  6. Salut, Sincer nu l-am desfacut. L-am scos de pe masina, am dat cu spray pe gauri apoi am inceput cu betiosul urechi sa il curat. Am observat ca el este inchis pe 3 sferturi si am incercat cu betisul de urechi sa il inchid (adica sa ii formez o miscare) si merge usor dar revine la pozitia intiala. (Inchis 3 ferturi) Opus, adica sa il deschid mai mult nu a mers. Ar trebui sa il desfac pe tot, adica sa il fac bucatele? Va multumesc Laurentiu
  7. Salut Sincer DA. Imi este foarte draga si pe langa problema care o am acum merge foarte bine. Masina are 260 000 de km si in ultimi 10 ani au fost facuti doar 15000. O zi placuta iti doresc
  8. Buna ziua, Nu stiu daca postez unde trebuie dar este prima data cand scriu pe forum. Detin un BMW E36 318I din 1991 cu motor M40B18. Azi am curarat ICV sau regulator Relanti. Curatarea am facut-o cu spary WD 40. Dupa curatare am lasat regulatorul sa se usuce un pic dupa care l-am montat pe masina. Dupa montaj mi-am dat seama ca relantiul nu mai sta absolut deloc. Am incercat sa pornesc masina fara sa fie mufa bagata in relanti. Surpiza: Motorul nu mai moare ci sta la 1000 de ture. Daca incerc sa ii pun mufa la regulator, moare motorul. Va rog, daca stiti, imi puteti spune ce se intampla si de ce anume face asa ceva.Se intampla ceva daca nu am bagata mufa in regulator si practic eu merg fara el? Va multumesc si astept un feedback din partea voastra Cu stima Laurentiu
  9. Salut Multumesc de feedback. Am verificat ce mi-ai spus tu si totul este in regula. Este inserat cum trebuie si am verificat si de crapaturi furtunul. Crezi ca s-a dus regulatorul de relanti?? Iti multumesc si astept un feedback din partea voastra. Cu stima Laurentiu
  10. Buna ziua, Nu stiu daca postez unde trebuie dar este prima data cand scriu pe forum. Detin un BMW E36 318I din 1991 cu motor M40B18. Azi am curarat ICV sau regulator Relanti. Curatarea am facut-o cu spary WD 40. Dupa curatare am lasat regulatorul sa se usuce un pic dupa care l-am montat pe masina. Dupa montaj mi-am dat seama ca relantiul nu mai sta absolut deloc. Am incercat sa pornesc masina fara sa fie mufa bagata in relanti. Surpiza: Motorul nu mai moare ci sta la 1000 de ture. Daca incerc sa ii pun mufa la regulator, moare motorul. Va rog, daca stiti, imi puteti spune ce se intampla si de ce anume face asa ceva.Se intampla ceva daca nu am bagata mufa in regulator si practic eu merg fara el? Va multumesc si astept un feedback din partea voastra Cu stima Laurentiu
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.