Jump to content

martinel

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39 525TDS

martinel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mi-am fĂŁcut curaj și am desfĂŁcut eu pompa, mai exact solenoid ul dintre țevi și am avut o surpriza. E calcifiata. Pe multimetru are valoare dar dacĂŁ bagi curent nu funcționeazĂŁ. Acum ma gândesc ca e posibil sa fi stricat iar mosfetul. Deci respectivul nu a umblat la nimic altceva decât la electronica.
  2. Ali, mulțumesc mult de informații și de ajutor.
  3. Din ce mi-a zis a fost umblat doar la electronica. Ciobanu George, nu prea ĂŽnțeleg toatĂŁ legĂŁturĂŁ pt ca pompa a fost la altcineva. Persoana respectiva o cunosc dupĂŁ un alt nume.
  4. Nu ĂŽnțeleg de ce zice Ciobanu George:"știu sigur ca eu i-am schimbat". Și firele care vin de la solenoizi sunt ĂŽmbinate și protejate cu tub termo. Nu știu dacĂŁ doar verificat sau schimbat ca nu mi-a zis. Ănainte erau ĂŽntregi. Când am trimis pompa aveam eroare senzor rotație și solenoid valve. PSG e același. Se vede doar umblat la șuruburi.
  5. Am INPA, DIS, ISTA. DupĂŁ montaj am fĂŁcut testul pompei cu ISTA și trebuia sa fie ĂŽntre 1 și 3 la 0 grade poziție ax came și peste 10 la 90 grade poziție ax came și eu avea 1.9 cu 14. Pornea perfect. Am desfĂŁcut pe la injectoare și ĂŽmproașcĂŁ motorina. E posibil sa se fi blocat toate injectoarele? ...desi mi se pare imposibil
  6. Salutare. Am un e46 320D 136cp. Am avut probleme cu pompa de injecție, ( partea electronica) și am rezolvat-o la un pompagiu. Am remontat pompa și am reglat totul perfect, la valorile specificate de tester dupĂŁ care am fĂŁcut cu mașina vreo 30 de km. Dupa vreo 4 ore am pornit iar mașina, a pornit la sfert, și s-a oprit dupĂŁ 20 de secunde. De atunci nu mai pornește nici cu spray. Prima eroare a fost de la ews necorelat cu dde. Am rezolvat eroarea. Acum se mai ĂŽntâmplĂŁ sĂŁ aparĂŁ eroare solenoid valve injection rate. Dar dacĂŁ o șterg nu mai apare pt o perioada de timp chiar dacĂŁ ĂŽncerc iar sa o pornesc cu spray. E cam greu sa explic exact situația.
  7. GĂŁsisem undeva ca merge și alt cod doar ca trebuie codata. De asta am cumpĂŁrat de pe e39.
  8. Salut Am avut o problema cu pompa de injecție la un e46 320d 136cp, mai exact senzor rotație și valva mĂŁsurare cantitate motorina. Am gĂŁsit alta pompa pe e39 doar a difera codul. A mea era 005 ĂŽn coada iar asta 020. Nu reușesc "sa fac ecu sa ĂŽnțeleagĂŁ ca mașina merge și cu pompa asta". DacĂŁ ma poate ajuta cineva sa ĂŽmi explice ce nu fac bine ĂŽn ncs expert rĂŁmân dator cu bere.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.