Jump to content

val.man

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 F25 xDrive 2.0d 2012

val.man's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru. Am facut cateva manevre inainte-inapoi si a iesit singura.
  2. Zi-ne si noua te rog cat te-a costat si unde ai montat-o si inca ceva: este pe telecomanda masinii? Sau inca una?
  3. Apropo de rotita aceea, si mie mi s-a parut o prostie cand am luat masina dar dupa ce am mers vara asta in calduri exagerat de mari la drum lung, cand ac-ul functiona din plin probabil si din cauza soarelui foarte puternic, avand sotia insarcinata in masina l-am dat la jumatate si aerul de la ac era mai placut, nu mai era atat de rece incat sa deranjeze. Pe mine m-a surprins placut dupa ce i-am gasit rostul.
  4. vali.man / x3 2012 / 2.0d xdrive
  5. Auto-Holdul mi se pare cea mai folositoare dotare pe care o are x3-ul meu ) mi-am facut chiar un obicei ca dupa ce pronesc motorul sa activez AH si sa dezactivez start/stop, adica mi se intampla sa ma mai trezesc fara centura cand ma grabesc dar cu autoholdul pus totdeauna. Bineinteles vorbesc doar din punctul meu de vedere, nu stiu cum vad altii toata treaba asta, dar la cutie automata mi se pare, nu doar util, ci necesar la orice model si marca auto. In privinta uzurii, nu vad care ar fi problema, uzura arape oricum la toare sistemele masinii cat timp circuli, dar despre uzura extra nu cred ca poate fi vorba, ba din contra, si o sa va spun si de ce. Cand am facut schimbul de ulei la cutia de viteze, la service faur in bucuresti, am discutat cu inginerul de la service ce efecte negative ar putea avea functia autohold. Mi-a spus ca absolut nici unul care sa ma faca sa imi pun probleme in privinta lui. Cand se activeaza autoholdul la semafor, transmisia ramane cuplata, eu aveam impresia ca este in tensiune, pentru ca atunci cand atingi acceleratia deja incepe deplasarea inainte si mi-am pus problema daca nu cumva este mai bine pentru cutie sa o trec in neutru. Inginerul respectiv mi-a explicat ca este mai bine sa ramana asa decat sa observi ca s-a facut verde la semafor si apoi sa treci cutia in drive si sa te grabesti sa pleci, atunci transmisia este fortata. In privinta franei, nu cred ca ar trebui sa ne punem problema asta; placutele, defapt tot sistemul de franare oricum este solicitat mult mai mult la decelerari decat atunci cand tine vehiculul pe loc.
  6. Da-mi voie sa te contrazic. Mercedes are cutii automate facute chiar de Mercedes, 7G-Tronic, 9G-Tronic.
  7. Imi pare rau dar ma simt nevoit sa te contrazi. Am cumparat in februarie X3 2012 cu dotari multe si km 130k reali (predata leasing) la 25500€. Am cautat doua luni masina si nu am gasit mai jos de 25k€ decat masini aduse cu km dati inapoi sau istoric neverificabil. In Germania gaseam asemanatoare mai ieftina cu maxim 1000€. Stiam asta deja si m-am convins inca o data ca nu o sa gasesti niciodata lucru bun si ieftin cum viseaza multi. Va sfatuiesc sa nu mai vorbiti din auzite sau sa luati de bune toate anunturile de pe net inainte sa verificati. Eu zic sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara probleme. Ai facut o alegere foarte buna si gandeste-te ca orice problema care ar putea sa apara are si o rezolvare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.