Salut, De curand am achizitionat un BMW E60 SE 177CP 2008. Nu sunt mecanic dar am mai avut masini diesel si am stiut cate ceva sa verific la ea inainte sa o iau. Masina in sarcina se comporta ca noua chiar daca are 240000 km, trage perfect si nu scoate fum indiferent de turatia motorului. Acum doua saptamani cand am cumparat-o nu avea nici una dintre problemele pe care le voi descrie, sau cel putin nu am sesizat eu fiind prea entuziast in momentul ala...( primul BMW dupa 2 Audi A6) Prima problema faptul ca la rece de vreo cateva zile porneste mai greu si scoate putin fum albicios(posibil abur ceea ce e si normal iarna), problema este ca parca se chinuie din ce in ce mai tare sa porneasca, chiar daca pana acum a pornit la prima apasare de buton. Mentionez ca dupa porneste normal pe tot parcursul zilei. A2a problema pe care o am este ulei pe toata partea dreapta a motorului(cum stau in fata lui) si pete considerabile sub masina, cam doua de marimea unei mingi de tenis de camp. Eu cred ca pierde doar in timp ce merg pentru ca daca o las parcata chiar si 2 zile cam la fel sunt petele sub masina. Mentionez ca am facut full service acum cateva zile si mi-au spus ca pierdea pe la filtru de ulei dar ca "sa rezolvat" odata cu schimbarea capacului si a garniturii, problema persista in schimba si este deranjanta rau de tot, toata partea dreapta a motorului fiind murdara de ulei. Am ridicat capacul de plastic al motorului si parca si acolo am putin ulei dar nu se disperseaza este foarte putin, insesizabil chiar. Oricum nu cred ca are ce cauta acolo. A3a problema o constituie o vibratie a motorului la relanti, imi vibreaza putin si schimbatorul de viteze (manual) si putin scaunele din fata. Cand am cumparat masina m.am uitat sub capota si motorul tremura putin, am deschis capacul la ulei cu motorul pornit si nu improsca cu ulei...iesea doar aer in suture din motor(din cate am inteles e normal sa iasa aer, e de rau daca arunca ulei) Sper ca am fost destul de clar in a explica problemele majore care ma deranjeaza cel mai tare. Stiu ca sa mai discutat despre aceste probleme pe forum dar nu am gasit nimic specific motorului asta si parca eu le am pe toate la un loc! Problema mea este ca locuiesc in alta tara si aici mecanicii nu repara ci inlocuiesc si nici nu poti asista la repararea masinii. De aceea vreau sa apelez la mecanici romani care sunt ok ca pret si sunt maleabili in privinta cumparatului pieselor personal. Numai ca nu sunt priceput si am nevoie de ajutor cam de unde sa incep prima data si ce verificari sa fac. Intr-un cuvant vreau sa am lectia facuta a posibilelor probleme grave sau mai putin grave si ce sa le spun mecanicilor sa verifice. Ciudat este ca masina in rest se comporta perfect mergea ceas, nu da fum, a avut schimbata distributia la 210000 ( stiu ca e o problema la motorul asta cu distributia). De aceea sper sa nu fie nimic grav si sa nu ma coste mult reparatia. Multumesc anticipat tuturor pentru ajutor!