Jump to content

klin89

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 2.2i

klin89's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. e46 2002 facelift, 2.2i 170hp Pe benzina: 7.4 la un drum extern cu multe localitati, curbe, dealuri, dar mers regulamentar, 8.5-9 mers mai alert, 9.5-11 mers sportiv(dat in gusa, depasiri incontinuu) 14-18 oras depinde cat de mult te dai la ea si mai ales numarul de franari incorecte duce la o crestere semnificativa a consumului (gen accelerezi atunci cand nu are rost si apoi esti nevoit sa pui frana, s-a dus pe apa sambetei consumul!) Pentru cine are GPL mai puneti 2l in oras si 1-1.5l in exterior, cam aia e, dar e mai putin de jumatate la pret + sunetul numai este chiar acelasi cam dezamagitor. Iar pentru sunet, pentru inceput, teava goala de dupa catalizator pana la final si scoate sunet frumos, daca vrei mai mult, galerie de evacuare cu serpisori, no cat sau cat sport si ala esti, nu-ti mai pasa de consum, ii dai sa cante!
  2. Un lucru e clar, daca vor scadea impozitele, vor creste preturile la masini cu motor mare, iar cum la noi in romanica, ce se da cu o mana se ia cu alta.. eu as fi foarte rezervat. Asa ca sa ne vedem de treaba noastra, asteptam vestile noi si apoi vedem, ori o tinem pe cumatra, ori o schimbam.
  3. Si cand te.ai trezit era dimineata. Gpl se pune pe masini cu adevarat scumpe si motoare mari. Pe bmw ce doamne iarta.ma ar avea? Nu e tocmai LaFerrari. Iar miturile care le auziti despre gpl, ghiciti ce? sunt exact mituri si atat!
  4. Atat pot sa va recomand ca pe sistemele valvetronic si dublu vanos din ce mi.au explicat vreo 2 meseriasi nu se merita o instalatie gpl din cauza principiului de functionare. Se poate sa mearga cat de cat ok, dar e cumva complicat.. in fine.. Eu am un facelift 320i 170cp cu gpl.ceva stag nu ma pricep exact si merge ca naiba.la turatii constante si drum lung e foarte OK, dar la frecus prin oras iti vine sa o lasi pe marginea drumului cu portiera deschisa si cheile in contact si te vei simti mult mai bine mergand pe jos. Consum: 15+ oras,10+ exterior. Momentan am o medie de 13 si cumva bate cu bordul. Cand am cumparat.o media era de 10.3 dar presupun ca mers ceva mai linistit si pe benzina Aa si... 6 cilindri pana la moarte!
  5. Stiu sigur ca vreau sigur diesel, pt ca asta se preteaza la mine, altfel o benzinara as scoate consum de 17 in oras. Prefer sa fie in mintile lui si daca se poate cu cat mai putini km reali, dotari nu ma intereseaza atat de mult cat cele musai care tin de siguranta masinii, abs, esp, altele nu le stiu exact care ar fi esentiale pt o masina cu tractiune spate( de asta as aprecia daca mi-ati da un sfat referitor la ce sisteme de siguranta ar fi bune) Figuri cu volan in 3 spite, mahon si alte kituri M nu ma intereseaza. astea daca vreau le fac eu si le schimb pe parcurs, daca simt nevoia. Asteptari am sa fie silentioasa si confortabila la drum lung, bineinteles silentioasa in mod special si prin oras. O cumpar pentru o posibila viitoare familie, pentru aspect exterior/interior, mi-am dorit de mult acest model si imi place pozitia si felul cum te simti la "bordul" acestui model, chiar si pentru tractiunea spate o cumpar, doar ca sa vad daca ma pot obisnui cu ea si nu o sa am probleme de genul: viteza+derapaje, daca reusesc sa o stapanesc e foarte bine. Precizez ca imi plac drifturile.., nu cred ca o sa profit de tractiune spate decat iarna si asta doar in locuri sigure fara viteza si atat. Ce se poate strica? sunt sigur ca aproape orice. Daca as sti ca nu trebuie sa ii schimb o mie de piese ar fi ok, chiar si o turbina sau altceva mai important, e ok, pot suporta. ideea e sa ma duca multi km si sa isi faca treaba bine, as vrea totusi sa stiu ceva, daca eu sa zicem mai fac inca 250 mii km cu masina apoi chiar as fi nevoit sa schimb motorul sau alte piese interne, care imi sunt optiunile in anul 2021 ? Mai am sanse sa gasesc motoare sau piese de schimb(interne etc) sau trebuie sa o dau la remat/dezmembrari...? Ca si costuri, in ziua de azi, nu prea te mai duci la service-uri, mergi la nea mecanicul de cartier care le stie si le face la fel ca ala din reprezentanta. aia oricum is banditi dar in fine, iar preturile nu se compara. chiar de 3-4 ori mai ieftin si ti-ai facut masina buna.
  6. Buna ziua, ma numesc Calin, am 26 de ani si as dori sa achizitionez un BMW E46 320D 150cp, ideea este ca nu stiu la momentul de fata la ce sa ma orientez ca si ani, km si cam care ar fi preturile pentru o masina intretinuta. Mentionez ca o sa fac intre 10-15 mii km pe an. Se merita diesel? mie imi place mult cum trage si consumul evident, iar stiindu-ma posesor de nr mare la talpa... va dati seama ca un benzinar m-ar rupe la consum. Ca si exemplu am avut golf 4 1.9tdi si scoteam consum in Iasi de peste 12... cand toti colegii mei cu acelasi motor aveau consum de 8... 8.5 max. Mers 70% oras 30% exterior, dar balanta se poate inclina de la luna la luna pana la un 50/50 Buget de achizitie, maxim 4000 euro Buget lunar alocat 1500 ron doar pentru placerea mea(restul cheltuielilor le-am scazut deja). Mentionez ca masina va fi pe numele unuia dintre parinti 50+ ani cu permis de peste 20 de ani, fara antecedente, asta mai mult pt RCA. Spre exemplu am dat recent peste un anunt pe olx: http://olx.ro/oferta/vand-urgent-bmw-320-ID5624y.html#03fe595aca;promoted I-am dat mesaj omului si mi-a spus ca km sunt reali, pot fi verificati. Argumentul lui a fost ca cica a tinut masina mult timp in garaj. Ce parere aveti? Sau http://olx.ro/oferta/bmw-320d-150cp-6-trepte-2004-ID5wUuq.html Poate si niste sfaturi realiste va rog, la ce sa ma astept.. etc. Va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.