Jump to content

Japanese

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Honda Civic Type-R

Japanese's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

11

Reputation

  1. Niciodata sa nu te grabesti oricat de tare te "mananca". Vorba aceea din popor "Graba strica treaba". Daca nu esti multumit de niciuna mai asteapta pana la urma iti garantez eu ca o sa iti gasesti una pe placul si gustul tau la bani buni.
  2. Al meu este cel de 109cp cu dpf dar bateria nu stiu ce treaba poate avea caci la mine invarte bine dar nu porneste doar scoate fum alb. Si eu tot filtru MANN am pus de motorina dar e schimbat relativ acum putin timp.. nu stiu daca are 40.000 schimbat ~ acum 7-8 luni.
  3. Salut, la focus 2 1.6tdci 90cp fara filtru particule am patit la fel, la mine a fost bateria prin iarna de vina. Am schimbat o si nu a mai facut pana azi, se pare ca e filtrul de motorina mann schimbat de 4 zile.
  4. Da nici la mine nu apare nici o eroare pe tester, sa ne anunti si pe noi cand gasesti problema, eu cel putin sunt ff curios care a(este) fost problema. Succes!
  5. Filtrul de motorina a fost schimbat acum ~30.000 km. + ca sunt in Danemarca si alimentez de la o companie cred eu mai buna; combustibilul furnizat fiind ce ceva calitate mai buna fata de competitori. Imi cer scuze daca cumva sunt pe langa subiectul lui ownage16.
  6. Personal eu detin un Civic 5d 1.8 benzina si o Corolla e12 hatch 1.6 benzina (care o foloseste restul familiei) la care pot sa spun ca la un kilometraj de 177k.(civic) , 154k (corolla) nu am schimbat absolut nici o piesa pe partea de motor decat consumabilele la nici una din ele. Nu vreau sa intru in polemici; adevarul este ca Japonezi se pricep la motoarele pe benzina (sau cel putin pe mine intotdeauna m-au satisfacut) dar si aici in cazul de fata vorbim despre o marca premium de renume caruia ii sunt si eu fan. * Ai perfecta dreptate derivand doar din logica facand referinta la "o vechime cat mai mica, un rulaj mic intotdeauna se vor dovedi mai fiabile si sigure ca niste vehicule uzate."
  7. Parerea mea; ca ~150k km la un motor de 2L este aproape o nimica toata avand in vedere ca daca doreste sa isi achizitioneze benzina nu va circula foarte mult(sau poate da)?? de unde rezulta ca este posibil sa ajunga la 200k in cativa ani.
  8. Dupa cum a spus si Zeronoo s-ar putea sa fie defecta unitatea. Whatever.. acolo ai un motoras pe benzi care iti actioneaza cd-u din cate am obs eu si mi se pare ca daca acela e blocat spre ex spre iesire, nu mai poti baga nimic, chiar si daca era blocat 'inauntru' puteai baga cd-u 'manual' dar nu il mai scoteai oricum. Poti sa il dai jos sa il desfaci sa te uiti doar daca ai timp doar dupa ce vezi iti dai seama ce este acolo, daca nu un service, sau un electr auto cred ca ti l-ar putea rezolva.
  9. Personal am intampinat aceeasi problema la alta masina CD blocat dupa ce un scump de copilas mi l-a bagat cu forta , ce a fost de facut? Demontat si scos manual, nu am reusit nicicum sa il scot afara fara sa il desfac. Poate la tine e alta problema, normal ar trebui sa vezi in fanta daca e in interior sau nu, sau eventual daca ii blocheaza ceva 'calea'.
  10. Complicat.. Intamplator le-am condus aman2, ce-i drept nu mult dar cat sa-mi fac o idee dar la tine se pune altfel problema. Ce iti pot spune: - 320i - Se simte puterea in plus si consumul este insesiabil mai mare ca la 318i in mod normal eu m-as duce pe 320. 318i are si el vlaga dar pentru consumul infirm cred ca e o alegere mai buna 320, cum pui tu problema ce pot sa spun, Pentru 318i ai o "garantie" ceva mai mare ca masina este OK, daca o cumperi din Germania 320i de obicei ori prinzi una buna ( ori un elev linistit care a folosit-o, ori cineva care iubea marca si avea nevoie de putina putere pt autostrada dar umbla preponderent in oras..) ori prinzi una mai "forjata" (de un nemtuc la vreo 18 ani). Apoi sa fim seriosi 150-160k km la un asemenea motor e cum se spune "pistol cu apa". * nu cred ca te-ar costa foarte mult o inspectie in mare la reprezentanta in Germania ca sa fii mai sigur inainte de achizitie. Din cate am auzit au si un asemene 'pachet' prin care iti verifica masina (directie, partea electrica, motorul, conductele, etc) undeva la 150E. ( nu iti pot spune sigur, asta e doar din auzite! )
  11. Exact acceasi problema am avut-o si eu cu un FORD C-MAX 1.6 TDCI. Masina cumparata in Danemarca de la dealer, dupa ce masina a inceput sa faca aceasta figura am fost prezent inapoi la dealer deoarece acesta mi-a oferit 6 luni garantie. Dupa o indelungata analiza si multe teste nu i-a dat de cap apoi dupa inca o lunga "disputa" s-a hotarat ca sa schimbe motorul (motorul meu a pornit cu spray o perioada, dealerul imi spunea ca o sa isi revina..., dar dupa accea a cazut de tot nu a mai pornit nici cu spray iar cand ii "administra spray-ul magic" facea foarte urat ca si cum ai bate 2 ciocane can-n-cap. Acum ca masina are deja 1 an cu motorul cel "nou" bineinteles nemaifiind in garantie si acesta s-a oprit in mers. Mai detaliat, aveam undeva in jur de 90 km/h si dintr-o data raman fara acceleratie si bordul a fost pentru fractiune de secunda "pom de craciun". Presimt pe undeva aceeasi problema ca cel dinainte doar ca acesta invarte si el la automat dar pur si simplu nu porneste si scoate un fum alb cu un miros ciudat (nu stiu sa-ti spun exact a ce miroase). Motorul parca ar da sa porneasca dar il opreste ceva.. Astept si eu pareri de la alti utilizatori la topicul tau. Sa speram ca ne ajuta cineva (daca avem aceeasi problema, nu diferite).
  12. Daca esti dispus si vrei sa faci modificari ar trebui sa fie destul de simplu.. - Cauti o siguranta in panou care sa aiba tensiune fara a fi bagata cheia in contact (in mod normal (logic) sigurantele care le-ai gasit fara cheia bagata in contact cu tensiune pe ele ar trebui sa ramana tot sub tensiune si daca incui masina) si de la ea tragi un fir la bricheta unde doresti. (! Sa alimentezi tot timpul prin siguranta ca sa fii mai protejat in caz ca o sa bagi la bricheta un consumator mai mare).
  13. In legatura cu lantul chiar acum cateva zile am mai explicat pe forum aceastra problema. Ca sa incep asa, acum 3 ani lucram in Germania mai exact in MĂźnchen la Hertz; probabil au auzit multi de aceasta companie dar daca nu, aceasta se ocupa cu distributia de piese OEM sau AfterMarket. Intamplator a intrat un service/reprezentanta Bavaria Motors pe ruta mea unde le distribuiam piese zilnic, chiar si de 2,3 ori pe zi(adica noi eram un fel de taxi de la depozitu lor la service). Acolo, distribuind o perioada destul de lunga de timp, am mai stat si la taclale cu unii mecanici vazand ca aproape tot timpul cand mergeam la ei mai aveau cate o masina pe elevator (probleme cu distributia). Asa.. din vorba in vorba mai aflu si eu unele chestii printre care si aceasta problema cu lantul de distributie. Acum sa incerc sa expun o explicatie simpla: BMW-ul a facut o greseala tehnologica in privinta distributiei; daca bine imi aduc aminte aceasta a fost intre anii 2007-2008 au fost sesizate cele mai multe probleme din cauza unor asa numite patine intinzatoare care pe langa ca erau prost concepute in proiectul motorului au fost si de o calitate foarte proasta. Acestea se rupeau iar lantul sarea si afecta motorul. (! nu lantul se rupe ci patinele intinzatoare care fac ca lantul sa sara si eventual sa se rupa ulterior prin forfecare). Din cate stiu eu probleme au motoarele Diesel 1.6D, 1.8D, 2.0D, 2.3D si 2.5D respectiv Benzina 1.6i, 1.8i si 2.0i , iar masinile cu probleme ar fi: BMW Serie 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21, BMW Serie 2: F22, F23, BMW Serie 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, BMW Serie 5: E60, E61, F10, F11, F07, BMW X3: E83, F25, BMW X1: E84. Ca sa iti faci o idee cum functioneaza distributia si care sunt patinele intinzatoare problematice voi atasa o poza: 4, 6, 10, 14 (patinele intinzatoare)
  14. Originale din fabrica sunt pe 35W mai exact 85V 35W P32d-2 , conform standardului ECE: bec tip xenon D2S. (Recomandat Xenarc Original; cod: 66240) * 6000k este ALB Rece. ; din fabrica vine - 4300k ALB Galbui.
  15. BMW a facut o mare greseala tehnologica (PuMA 43863106) mai ales in perioada 2007-2008 (daca bine imi aduc aminte, este posibil sa gresesc), unde la motorizarile diesel 1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.5, respectiv benzina 1.6, 1.8, 2.0 si probabil.. lista continua, acestia au instalat acea piesa numita "patina intinzatoare" care se rupea iar in momentul ruperii, lantul sarea si iti afecta motorul. (Partea nasola este ca la BMW lantul este situat intre motor si cutia de viteze..) * Pentru interesati masinile care detin si aceste motoare problematice sunt: BMW Seria 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21, BMW Seria 2: F22, F23, BMW Seria 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, BMW Seria 5: E60, E61, F10, F11, F07, BMW X3: E83, F25, BMW X1: E84 * Am atasat o poza sa iti faci o idee cum functioneaza "Patinele intinzatoare". (4, 6, 10, 14)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.