Jump to content

Sab

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525D f11 xdrive

Sab's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare, Dețin un BMW F11 din 11/2011, model 525 xDrive. În cei 7 ani de când îl am, nu am întâmpinat nicio problemă cu navigația până acum o săptămână, când a început să se reseteze singură, din senin. Sunt zile când funcționează perfect, dar sunt și zile când se resetează de 3-4 ori pe zi. Navigația mea este de tip CIC. Am luat legătura cu câteva persoane și am auzit că sunt niște băieți în București care efectuează un "reflow la CPU" și care ar putea rezolva această problemă, la costul de 700 lei. Întrebarea mea este dacă merită să optez pentru această reparație. Sunt puțin reticent, deși oferă garanție pentru 12 luni. O altă variantă ar fi să găsesc la cineva același model de navigație, CIC, dar, din câte știu, aceasta trebuie adaptată (sau "hackuită") pe seria mașinii pentru ca navigația să fie din nou funcțională. Mă poate ajuta cineva cu asta? Este un proces complicat? Vă mulțumesc! P.S. Ce variantă m-ați sfătui să aleg?
  2. Salut, S-a inlocuit piston, camasa, garnituri...La acel moment ma gandeam sa cumpar altul nou, dar unul nou pe producator costa undeva la 1700 lei, iar pe original ~ 4000 lei. Recomandarea mecanicului a fost sa-l repar.
  3. Salut, am rezolvat, s-a dovedit a fi compresorul, nu voia sa mai bage aer deloc. Reparatia compresorului am facut-o la un domn din Targul Neamt, si a costat 750 lei. Numai bine va doresc,
  4. Salut, Da, intre timp am si vorbit cu mecanicul, miercuri merg cu ea sa fac diagnoza. Multumesc!
  5. Va salut si Hristos a Inviat, Daca s-a mai discutat de problema asta rog un moderator sa ma corecteze, eu am dat un search in graba aici, dar nu am gasit nimic. Problema este urmatoarea: In urma cu 2 saptamani, am gasit masina completat lasata-n jos doar pe partea din "dreapta-spate". Cand am vazut asa, din start m-am gandit ca sigur s-a dus perna de aer. A doua zi am fost si am schimbat-o, cost undeva la 1500 lei(pe producator) cu tot cu manopera. Toate bune si frumoase pana astazi, cand ma urc in masina sa merg la biserica, dupa vreo 400m, incep sa-mi "dardaie" dintii in gura, am realizat ca ceva este in neregula si am tras pe dreapta, cand ma uit, spatele era complet lasat, nici un deget nu intra intre aripa si avelopea. Cand am coborat din masina am primit si acest mesaj de eroare, l-am atasat in poza. Intrebarea mea, oare s-a dus compresorul acum, sau ce altceva ar putea fi, eu ma gandeam poate trebuia sa fi schimbat si perna stanga-spate, dar aia a fost schimbata in 2018 la reprezentata, si am zis ca nu are rost sa o schimb daca e ok. Sarbatori cu bine, Multumesc! https://ibb.co/zGqZhnX
  6. Salut @Mihai, in primul rand imi cer scuze ca ma bag aiurea in discutie si poate fac si "off topic" , stiu ca tu vrei altceva, ceva "fortos/sport", dar vreau sa iti dau o simpla ideie, poti sa o ignori bineinteles, de ce nu te uiti si la un BMW Seria 5 520 xdrive 2015-"2016" ai fiabilitate/sport/confort/lux/putere/frumusete ce vrei, xdrive si eu zic ca 190 PS e suficient pt drumurile noastere, dar e doar opinia mea... si taxa mica (dc sa le dai la fraieri bani?) ex: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256625418&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&pageNumber=13&scopeId=C&searchId=9e2774d0-11f7-b340-c05f-938c3639dc10 stima,
  7. De vreo 3 zile, nu mi-a mai aparut in bord mesajul "Remote Control, No Engine Start"...nu inteleg, inca mai astept...
  8. salutare, masina: bmw 525D f11 xdrive Am o problema de vreo 2 saptamani, (de 5-6 ori mi s-a intamplat), am primit acest mesaj "Remote Control, No Engine Start" la prima apasare a butonului "start/stop", apoi la a doua apasare masina a pornit, din ce m-am documentat ar fi ceva probleme legate de temperatura, corectati-ma daca gresesc, momentan sunt plecat din tara, dar cand ma voi intoarce am sa fac o diagnoza. Vreau doar sa impartasesc aceasta problema cu voi, daca s-a mai discutat imi cer scuze, astept sfaturi/pareri din partea voastra, din ce am inteles ar putea fi o problema de la "receptorul sau antena keyless go"... Multumesc, Numai bine! p.s. Am patit-o cu ambele cheii, deci nu cred ca este bateria.
  9. Sab

    Bmw Seria 5 520D

    Sigur, maine revin cu pozele...
  10. salut, Sunt nou pe acest forum, recent mi-am adus din Germania (de la Schubert Motors) un Bmw 520D 2009 C.Automata, 177Cp Euro 5 Negru facelift, e o masina frumoasa care mi-a placut "punct"(nu vreau pareri gen, mai bun era modelul xxx.) Sunt foarte multumit de masina calitate/confort/consum/aspect. (sincer urmatoarea masina tot bwm 520 va fi ) Am adus-o cu 200.000km. Acum am 220.000km -schimb de ulei "motor" + filtre etc -schimb de ulei "cutie" + filtru Am o intrebare, ce safat imi dati in privinta Distributie la aceasta masina? -Sa o schimb sau nu ? Va multumesc frumos!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.