Jump to content

doru.g

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW

doru.g's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cumpar motor pt E39, 520i sau 523i, fabricat in 10/1997. De preferat este ca motorul sa fie pe masina si sa il vada mecanicul meu functionand. Sunt din Bucuresti si ma deplasez pe o raza de 100 km.
  2. imi poti trimite mai multe poze? guytheodor@yahoo.com pretul e negociabil?
  3. Salut, la ce pret vinzi scaunele fata si bancheta spate?
  4. Asta e ce am acum pe masina. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=65&fg=05 As vrea sa-i pun navigatie totusi....Poate ma indruma cineva de unde sa-mi cumpar.
  5. Functia asta este la toate e39? Eu am un e39 din 10/1997, crezi ca am si eu asa ceva? Si inca o intrebare: casetofonul nu are un buton cu care sa comunt de pe casetofon pe CD. Asta inseamna ca nu pot sa-i pun magazie de CD-uri? Nu cred ca au toate aceasta functie. Daca nu ai MODE trebuie sa cumperi unul sh, se vinde cam pe 100 euro un asftfel de MID. Ai MID cu obc mare sau mic? Ciupanezule m-ai bagat in ceatza de pe Himalaya....Habar nu am ce inseamna `MID` sau `obc mare sau mic`. Asta e la unele ma pricep la altele sunt pe dinafara
  6. Eu am un e39 din `97 si mi s-a defectat senzorul de la ABS la roata din dreapta spate. Chiar daca ii dai jos nu ai cum sa stii care dintre cei 4 e defect. De dat jos nu e complicat, am vazut cand l-am schimbat, insa e musai sa mergi la un tester sa-ti spuna care e defect. Poate nu e defect niciunul si are altceva. La mine nu numai ca era martorul aprins ci cupla ABS-ul aiurea si nu mai functiona nici ASC-ul. Dupa ce am schimbat respectivul senzor nu am mai avut probleme de genul asta. Senzorul a costat 100EUR pe original, cu tot cu manopera.
  7. La mine este aceeasi problema, este aprins martorul de la airbag pe bord. La Filaret la tester mi-au spus ca este defect `cablul de la capsa pirotehnica de la centura de siguranta a soferului`. Si m-au sfatuit sa schimb si senzorul de sub scaunul din dreapta intrucat e posibil sa se defecteze in curand. Nu am schimbat cablul respectiv, deci nu stiu daca se va stinge martorul sau nu. Am un e39 din 97
  8. Functia asta este la toate e39? Eu am un e39 din 10/1997, crezi ca am si eu asa ceva? Si inca o intrebare: casetofonul nu are un buton cu care sa comunt de pe casetofon pe CD. Asta inseamna ca nu pot sa-i pun magazie de CD-uri?
  9. am un e39 din `98 si ma intrebam daca (si daca da unde) as putea schimba radioul cu un sistem, de navigatie? din cate am vazut pe net, modelul de e39 chiar si primele din serie, au avut si sistem de navigatie. Ce-i drept un sistem rudimentar dar bun pentru vremea aia. Deci daca stie cineva unde, in Bucuresti as putea sa fac aceasta schimbare......
  10. am schimbat motorul cu unul de 2500 de la un 523 si merge la fel de bine ca inaine iar consumul, ceea ce imi arata BC este mai mic decat inainte. Are numai 2 `bube` 1. la directie, din pozitia inainte, daca virez stanga sau dreapta merge 1 rotati dupa care merge extrem de greu de parca as fi cu motorul oprit 2. intre 1.700 rpm si 2.300 rpm are un zgomot ca un zornait si vibreaza, cred eu, pe centru masinii. In rest Doamne-ajuta, motorul merge extraordinar.
  11. Mie nu imi place sa forjez masina, nu pentru forja am cumparat acest BMW ci pentru ca este o masina stabila din punct de vedere mecanic si confortabila in interior. Probabil ca a fost reprat motorul in curtea vreunuia din Targu Neamt - de acolo am cumparat-o - si nu a fost reparata bine. Mi-a iesit biela prin blocul motor cand mergeam cu 50km/h la 4k de ture
  12. Am luat eu un e39, benzina, motor 1990, nici nu se auzea motorul, nu scotea fum deloc, tragea in forta si.......dupa 1.000 km a iesit biela prin blocul motor. Asa ca ai dreptate, e dupa cum ai noroc!
  13. nu am aproape nici o varianta. Am gasit un mecanic ce aveam curtea plina de BMW-uri - ceea ce inseamna invariabil un motor facut din alte 7 motoare - care sa mi-l schimbe cu conditia ca masina sa treaga si sa nu scoata fum. Mi-l garanteaza 50.000 km. I-am zis mecanicului `daca ies cu ea din iarna sunt un om fericit`. Daca iau motorul dintr-o parte si-l montez in alta parte, nu e bine pentru ca in cazul in care motorul nu va merge cum trebuie, mecanicul o sa spuna: nu e motorul buna iar cel care mi-a vandut motorul o sa spuna: nu a stiut mecanicul sa ti-l monteze. Asa daca imi vinde si motorul si mi-l si monteaza macar am pe cine sa trag de maneca in caz de ceva. Ca si pret ma costa 1500 EUR cu manopera cu tot. Pai eu ma refeream la unu` bun evident.Si era doar o alternativa.Evident nici eu nu as pune unu` facut din bucati pe la noi sau te miri ce alta "chestie" pe post de motor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.