Jump to content

narcis-marian

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW x3

narcis-marian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. imi cer scuze! M-a luat valul. Inca o data imi cer scuze. Credeti ca o masina de 2ani si 78.000km(80.000 cand am ajuns in tara); o masina care noua a costat 49.000euro;o masina cumparata de la reprezentanta din Germania de unde am primit garantie 1 an,poate fi considerata "teapa"? Am crapat turbina. Sa-mi fie rusine!(pe viitor am s-o tin mai turata si am sa schimb uleiul mai des) Am crapat un amortizor.N-am ce face,traiesc an Romania.Distributia zornaie tare.BMW isi recunoaste vina si mi-o schimba gratuit.Bravo BMW !Am stricat eu ambreiajul.Sau poate sotia. Nu conteaza: il schimb(inclusiv volanta). Toate,toate in reprezentanta. In aceeasi reprezentanta. Mie nu mi se pare o masina cu probleme.Trecem peste: ventilator radiator defect, parbriz spart,bieleta antiruliu fata defecta etc. Cand am spus "ajutor! pierd antigel" ma asteptam sa gasesc o cauza mult mai inteligenta decat chiulasa,garnitura,bloc.Ceva demn de prestigiul lui bmw, ceva care se gaseste numai pe bmw.Ma gandeam ca de la OTTO si DIESEL incoace ,au invatat toti (opel ford bmw dacia etc) sa faca chiulase ,blocuri motor,pistoane,biele,supape.
  2. si cu mecanica si cu logica: doar cil.3 este coborat=doar cil.3 probleme cu compresia. Probabil , in vitorul apropiat,s-ar fi deplasat si cil 2
  3. E mai greu cu mecanica...Schimbarea distributia nu are legatura cu fisurarea blocului. Nu s-a umblat la chiulasa de la iesirea din fabrica.Chiar daca se umbla in tipul distributiei,daca se lasa un prezon nestrans, se ovaliza(deforma) chiulasa. Singura grija pentru a nu fisura un bloc este aceasta: inainte sa pui prezoanele la loc si sa le strangi trebuie NEAPARAT ca "gaurile" filetate din bloc sa fi curate,uscate. Daca totusi in acea gaura a ramas vreun lichid(antigel sau ulei),in timpul stringerii prezonului se creaza o presiune atat de mare incit se fisureaza blocul. Se fisureaza de la acea "gaura" de prezon catre alta (pe unde circula apa , ulei) sau cilindru. Daca se intimpla asta apareau primele simptome in 100-200-max1000km. Eu am facut 13.000km . La mine se vede clar ca fisura este intre cei doi cilindri, printr-o zona care ar trebui sa fie din metal compact (nu din acel metal plin de pori ,parca ar fi un ciaun tiganesc).
  4. v-am spus ca in lista de piese schimbate cu ocazia interventiei asupra distributiei nu apare nici o garnitura de chiulasa si nici un prezon.Deci ,in motor, s-a umblat pentru prima data ACUM. Credeti ca reprezentanta mi-ar ascunde faptul ca au schimbat aceste piese? Oricum ar fi NU ESTE PERMIS ca bmw sa toarne astfel de blocuri motor.
  5. Uite si pozele cu blocul motor crapat. E normal sa aiba acele goluri din turnare?
  6. Salut Am un x3 2007 cu motor N47D20A crapat. Am gasit un motor convenabil la pret si km dar este N47D20C. Sunt compatibile?
  7. salut Toti (dar mai ales BMW3er) m-ati luminat: masinile premium sunt premium 4-5-6 ani sau 200.000-300.000km.Dupa aceea ele devin masini comune sau (mai rau) capricioase.Fara sa fiu misogin, e cam asa: te "cuplezi" cu o femeie cuminte si vei fi fericit toata viata. Te "cuplezi" cu o diva si dupa 4-5-6 ani constati ca s-a transformat intr-o c... pipita . Unii prefera o viata linistita iar altii o aventura . Eu sunt insurat de mai bine de 20 de ani cu acceasi "diva"(asa o consider eu pe sotiea mea). Lasati-ma sa cred ca inca mai exista astfel de femei! Lasati-ma sa cred ca exista masini premium mai vechi de 4-5-6ani!
  8. de ce sa fi modificat prinderile la motor? nu acolo erau probleme. mecanicul spune sa iau acelasi motor din aceeasi perioada 2007-2009. Pai nu in perioada aia se testa (pe noi) noua versiune a motorului n47 177cp?
  9. imi cer scuze. nu as vrea sa fiti suparati ca mine. eu as vrea sa fiu vesel si optimist ca voi. sunt compatibile cele doua motoare? Am fost foarte bucuros cand mi-am cumparat masina. Am fost entuziasmat cand mi-am scos masina din service cu distributie si ambreiaj nou. Sigur voi fi foarte bucuros daca va reusi transplantul. Parca e mai palpitanta fercirea asta in valuri. cred ca daca ar fi fost continua ar fi fost monotona. Sunt compatibile? motoarele
  10. cum sa nu fiu suparat (am revenit, atata timp cat am bmw cred ca am dreptul sa-mi laud/denigrez masina aici) : vine pastele si eu nu-mi fac planuri de plecare undeva cu prietenii, eu caut motor sh. Cosmin spui ca "premium" inseamna "cum se conduce, siguranta in caz de accident, consum". Ca sa demonstreze asta o masina trebuie sa circule, sa functioneze. ia spune te rog ce masina am eu acum in service: premium sau...cazan? Nu functioneaza dar ce "dotari" are!!! ce design!!! Hai s-o lasam asa. E prima data cand intru pe un forum. Aici ne certam sau ne ajutam. De unde imi iau motor? Pot inlocui N47D20A cu N47D20C? Sper sa-mi reuseasca "transplantul" si sa am din nou bmw la poarta. Vreau sa mai stau (pardon-sa circul) printre voi. Imi place cum combateti.
  11. imi cer scuze. ma retrag. multumesc pentru "ajutor".
  12. cred ca tabla poate cadea dupa 8 ani. crezi ca motorul e normal sa cada dupa 200.000km? sunt unii pe aici care zic ca fac 40.000-50.000km/an. Ei ar trebui sa arunce masina dupa 4-5 ani? vrei sa vezi motorul? nu cred ca fonta asta e turnata comform pretentiilor lui bmw: imi pare rau. nu pot, nu stiu cum sa postez
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.