Salut, Sunt si eu proprietarul unui E90 320D 163 cp din 2006. Anul trecut am anulat DPF+Cat fizic si soft, reconditionat turbo, revizie, totul ok. Puterea pe Dyno 204 cp. Cutia este hidramata, si efectele softului , si ale renuntarii la cat au fost imediate, la kickdown scotea ce se strangea pe evacuare. Anul acesta de cand a venit caldura, a inceput sa dea fum negru la inceputul fiecarei accelerari. Nu da continuu daca este accelerata si doar la prima fiecare apasare. Cautand pe forum si pe net, am observat ca fumul negru de obicei este amestec bogat de motorina. Am verificat Turbo, Am reconditionat injectoarele (care nu aveau nimic aparent), am schimbat filtrul de combustibil si am curatat rezervorul. Am scos mufa la debitmetru si nu simt nici o modificare , doar ca s-a aprins check engine si imi spune ca poluez. Urmatoarea miscare ar fi sa incerc sa inlocuiesc debitmetrul cu unul nou Bosch, sa resetez adaptivul de la MAF si sa vad daca ramane acelasi amestec. Daca nici asa nu observ nimic ma gandeam sa verific inca odata softul sa fiu sigur ca nu s-a marit cumva cantitatea de motorina sau daca este prea putin aer. Are cineva vreo idee ce altceva as mai putea verifica ? Va multumesc pentru timpul acordat citirii postului si pentru eventualele raspunsuri.