Jump to content

WIN60

Contributors
  • Posts

    5655
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    70

WIN60 last won the day on March 8

WIN60 had the most liked content!

About WIN60

Previous Fields

  • Masina
    E60

Recent Profile Visitors

27060 profile views

WIN60's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2022 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

275

Reputation

  1. Mulțumesc frumos! Cu siguranță problema este de acolo, procedura aceasta nu s a făcut. Partea “ciudată” este ca prinderile rulmentului intermediar (da acela este) sunt diforme, adică un șurub era prins mai în spate, și unul mai în față, nu sunt uniform pe aceeași poziție. El nu știu cum le a prins, cu siguranță nu a respectat procedura de preload pentru ca nu lucrează pe BMW uri. Voi desface astăzi din nou scuturile și ne vom uita. Întrebarea este? Să îl pun pe cel nou exact sub forma celui vechi sau să efectuez procedura de preload cu suruburile perfect paralele? Poate nici înainte nu era pus cum trebuie cel vechi, însă nu avea vibrații.
  2. Uleiul în grup era ok ca nivel/culoare. Problema a fost de la bucșă rulmentului intermediar, care era ruptă. Flansa din păcate nu s a potrivit (cică era mică), deși am luat o pe cod, deci a rămas a veche, avea crăpături, însă nu era ruptă. Piesele au fost luate pe Febi, pentru ca nu eram sigur ca este de acolo problema și nu voiam să investesc de probă o sumă mare. Problema acum este ca mașina trepideaza când este subtitrată, cu cat e mai subturata cu atât este mai rău. Ce putea să facă greșit cel care a umblat? Zice ca a dat semn peste tot și l a pus pe același semne. Sa fie din cauza ca este rulmentul intermediar pe after? Îl iau pe original, nu e problemă, dar poate fi de acolo? Să fie din cauza flansei care a rămas, cea veche? Să fie din cauza strângerii mai tari a șurubului de unde se desface cardanul pentru schimbarea rulmentului? De asemenea, respectivului i am dat să schimbe și o bucșă mica (26117526611) din capul cardanului dinspre flansa care spune ca s a chinuit sa o schimbe, a reușit cu presa intr un final. Cardanul prezintă un joc foarte mic în cruce, totuși cred ca ceva nu este ok pentru ca înainte nu vibra caroseria deloc.
  3. Cum te descurci cu parcările laterale de prin oraș unde nu poți trece cu bara peste bordură? Cauți loc de parcare anume? Este o întrebare pe care aș pune o tuturor cu arcuri sport/mașini joase.
  4. Foarte tare mașina și modificările, să o stăpânești sănătos!!
  5. Da, este ce am vrut eu să fac, est/vest am și eu. Se numește overcharge fără să depășești puterea invertorului din cauza poziției panourilor, însă de reținut ca intr un moment al zilei soarele poate să încarce toate panourile, poate o oră, poate mai puțin sau poate mai mult. Eu am vrut sistemul maxim de monofazic 6,4kw brut, cu overcharge la 8kw parca cu invertorul specific de Max 6,5kw. Din cauza ca am futut buha cu ceva acte, mi s a respins dosarul și m am supărat și am zis ca fac fără afm, am primit preț de aprox 3700 euro pentru sistemul de 6,4kw. Deocamdată sunt destul de ocupat în viața personală/profesională și nu prea am timp de proiecte de genul, așa ca am pus stop deocamdată, mai ales ca la consumul actual de 150kw medie lunar, nu mă grăbește nimic, până voi mai face prin curte diverse și voi folosi mai mult curent, pot merge liniștit cu suma asta, mai ales ca schema cu mașina electrică a cam sărit din cauza ca și prețul voucherului s a înjumătățit și nu vreau să dau bani nejustificați pe o mașină electrică care eu simt ca nu merită banii ăia.
  6. Să sperăm ca nu pierde.. altceva nu ar trebui sa se întâmple.
  7. Aa, am înțeles, aia e clar.. doar ești în România, merge și așa. S au înlocuit și șuruburile sau nu? Teoretic strângerea la cuplu este doar dacă s au înlocuit și șuruburile, bineînțeles, asta este valabil mai mult la strângeri puternice.
  8. De ce, se strâng fără cheie dinamometrica?
  9. Un motor de la dezmembrări cu km puțini este cam 3000-4000 euro care include inclusiv injecție și multe altele din ce am văzut, deci e ok.
  10. Care e faza cu BAAR? Adică cum te încadrai, de ce? Și cum ai făcut să nu te mai încadrezi? Da ne niște detalii.
  11. Dacă îți fuge puțin mașina de spate când schimbi banda, nu e de speriat.. posibil să nu fi obișnuit cu tracțiune spate, însă se redresează singură imediat. Nu asta este scopul principal al X driveului cu siguranță. Depinde si de puterea mașinii, la 300+ cp, te ajuta mult mai multe in situații de genul, la acceleratii forța, mai ales in trepte inferioare, însă principalul motiv, este bun in medii reci cu zăpadă preponderent.
  12. În unele cazuri tine.. atunci când nu tine cu garnitura de obicei trebuie capac, dar merită încercat cu garnitura prima dată, pentru ca este ceva capacul OE.
  13. Sincer la diferența asta nu știu dacă merită…adică mai bine pe OE
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.