Jump to content

hf_now

Members
  • Posts

    267
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 316i facelift

hf_now's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-102

Reputation

  1. Buna seara, Revin cu o problema noua acum ca a venit frigul : Dimineata, cand motorul e rece (-3 grade afara), incerc sa merg sub 2000rpm pana se incalzeste putin.(asta incerc sa fac si cand nu e foarte frig ... asa e recomandat cica) Toate bune si frumoase ... cat a fost cald afara, dar acum problema e ca nu pot sa merg cu viteza constanta, gen a 4a 70 kmh, 1800rpm pentru ca merge "saltat" (simti ca si cum ai accelera usor, ai lasa pedala si tot asa). Daca accelerez si urc peste 2000rpm deja e aproape ok ... se simte foarte usor catre deloc la rece si deloc dupa ce se incalzeste motorul. Asta a fost initial. Acum mi se pare ca face tot mai accentuat si parca se simte putin si cand e caldut motorul. Trebuie sa mentionez ca am observat ca treaba asta se intampla intre 1500-2000rpm (dupa 2000 ture nu mai simti aproape deloc nici cand e rece motorul). Daca incerc sa merg in maxim 1500rpm e ok, merge lin. Daca accelerez continuu, e ok, merge lin, trage bine, nu scoate fum. Daca as fii sigur ca nu se inrautateste problema, chiar nu m-ar deranja, dar am o presimtire ca nu ramane asa ) Ceva idei inainte sa apelez la test ? S-a mai intalnit cineva cu problema ? Masina : E39 525d 163 hp Seara placuta !
  2. Buna seara, Pentru un E39 525d Touring (2002) cu suspensie cod S227A de fabrica (perne spate, sport pe fata), ce amortizoare recomandati pentru partea din fata? Am inteles ca Sachs M tech aduc cel mai bine cu originalul, dar parca nu as da 600 lei / buc mai ales ca nu sunt adeptul sport. Prefer sa fie mai inalta. Multumesc
  3. Am inteles. Multumesc pentru sfaturi. Revin cu rezolvarea
  4. Deci e perna sparta dupa simptome ?
  5. Buna seara ! Detin un E39 525d touring facelift echipat cu suspensie pneumatica. De ieri am observat ca partea dreapta spate sta putin mai jos decat partea stanga. (Nu e picata de tot ,dar e vizibil mai jos) Din cate stiu compresorul ar trebui sa lucreze doar daca e supraincarcata masina sau daca sta o perioada mai lunga de timp pe dreapta.... al meu lucreaza si in mers cateodata de cand e mai lasata. Din ce am discutat cu unii, 99% e sparta perna, dar daca ar fii sparta, dimineata nu ar trebuii sa fie jos de tot ? (Compresorul nu baga aer daca e oprita masina deci ar trebui sa pice de tot logic) M-au mai sfatuit altii sa trec pe suspensie noarmala ca e mai ieftin. Intreb acum ca prostu' : Cat de ieftin e sa faci operatiunea asta ? Multumesc pentru atentie. Seara placuta !
  6. Buna seara ! Am achizitionat recent un E39 525d touring. Am fost posesor de E46 acum multi ani, dar am ramas putin in urma cu detaliile. Ce ulei se recomanda pentru motorul 525d (300.000km) ? Seara placuta !
  7. Vand suporti motor marca Metzger pentru BMW E46 316i/318i facelift (2001-2005) + un filtru aer QWP pentru acelasi model. Pret suporti : 120 lei Pret filtru : 20 lei SAU 130 lei ambele. Doar predare personala in Timisoara.
  8. 2A6F - Valvetronic, minimum lift exceeded Asta nu are legatura cu ce spui tu.
  9. N-are legatura una cu alta.
  10. Service-ul unde lucreaza se numeste BORA si este prin sag. Are si parc de dezmembrari. Repara doar BMW. Eu il stiu din alta parte si am continuat sa lucrez cu el si mai departe.
  11. Este un baiat bun care lucreaza la BORA la Sag. Daca intereseaza pe cineva, eu mi-am facut vvt cap coada impecabil.
  12. E un consum usor prea mare, dar pe aproape de real. Eu cu 316i vvt care e mai "greoi" scoteam lejer 13 in TM la ore rezonabile + 15-16 la ore de varf cu motorul rece jumatate din drum.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.