Salut, am un BMW E60 525D din 2005 VIN: CR26652. De ceva timp masina mea a inceput sa imi arate in bord INCREASED EMISSIONS si ramane ENGINE CHECK cu galen in bord aprins. Am vrut mai intai sa vad daca EGR functioneaza, cel mai simplu test, a fost sa scot furtunul de vacuum din EGR sa pun degetul pe el si sa pornesc masina. Unde nu am simtit sa traga aer ori altceva... Am decis ca e posibil sa fie regulatorul de vacuum EGR ( din moment ce pompa de vacuum am eliminat-o din calcul ca imi tin franele ). Am cumparat piesa nr 1 pe "Pierburg" din schita urmatoare ... 5' E60 525d Vacuum control-AGR, acum cand sa montez furtunul de vacuum A APARUT O PROBLEMA, eu cand am demontat regulatorul din poza , tin minte ca: furtunul din teava de vacuum intra in prima gaura din regulator ( in teava mare a regulatorului ) iar cel de la EGR in a 2'a gaura (in teava mica), dar cand ma uit pe schita de la realoem observ ca e invers. In acest video
observ ca furtunele sunt puse cum am retinut eu.In schita de pe realoem sunt puse invers la cum am retinut eu. Pe regulator scria la mufa/teava mare a regulatorului 'VAC' iar mufa/teava mica scrie 'OUT'. Fiind intr-o mare dilema, am considerat ca schita de la realoem este mai buna, asa ca le-am pus in ordinea de acolo cu totul ca nu era cum retineam eu, si nici cum arat in video de mai sus, si nici cum scrie pe regulator. Am montat galeria, si am decis sa ii fac iar testul. Am pus degetul pe furtunul care intra in EGR si cand am pornit masina din nou, nu s-a intamplat nimic... Sunt confuz , CARE ESTE ORDINEA CORECTA A FURTUNELOR CARE INTRA IN REGULATORUL DE VACUUM-EGR ???!!!