Jump to content

AdrCostel

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 525D - 2005

AdrCostel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. SE POATE INCHIDE !! SOLUTIA: NU VA LUATI DUPA SCHITELE DE PE REALOEM !!!! NU SUNT BUNE !!!
  2. Salut, am un BMW E60 525D din 2005 VIN: CR26652. De ceva timp masina mea a inceput sa imi arate in bord INCREASED EMISSIONS si ramane ENGINE CHECK cu galen in bord aprins. Am vrut mai intai sa vad daca EGR functioneaza, cel mai simplu test, a fost sa scot furtunul de vacuum din EGR sa pun degetul pe el si sa pornesc masina. Unde nu am simtit sa traga aer ori altceva... Am decis ca e posibil sa fie regulatorul de vacuum EGR ( din moment ce pompa de vacuum am eliminat-o din calcul ca imi tin franele ). Am cumparat piesa nr 1 pe "Pierburg" din schita urmatoare ... 5' E60 525d Vacuum control-AGR, acum cand sa montez furtunul de vacuum A APARUT O PROBLEMA, eu cand am demontat regulatorul din poza , tin minte ca: furtunul din teava de vacuum intra in prima gaura din regulator ( in teava mare a regulatorului ) iar cel de la EGR in a 2'a gaura (in teava mica), dar cand ma uit pe schita de la realoem observ ca e invers. In acest video observ ca furtunele sunt puse cum am retinut eu.In schita de pe realoem sunt puse invers la cum am retinut eu. Pe regulator scria la mufa/teava mare a regulatorului 'VAC' iar mufa/teava mica scrie 'OUT'. Fiind intr-o mare dilema, am considerat ca schita de la realoem este mai buna, asa ca le-am pus in ordinea de acolo cu totul ca nu era cum retineam eu, si nici cum arat in video de mai sus, si nici cum scrie pe regulator. Am montat galeria, si am decis sa ii fac iar testul. Am pus degetul pe furtunul care intra in EGR si cand am pornit masina din nou, nu s-a intamplat nimic... Sunt confuz , CARE ESTE ORDINEA CORECTA A FURTUNELOR CARE INTRA IN REGULATORUL DE VACUUM-EGR ???!!!
  3. Salut, am un BMW E60 525D din 2005, zilele astea urmeaza sa dau jos galeria de admisie deoarece am observat ca imi curge ulei de undeva de la galerie. Acum daca o dau jos ma gandesc sa anulez si eu clapetele de pe admisie, ori sa nu o fac? Masina mea are aproximativ 270.000 km si nu am avut probleme cu acele clapete, le voi verifica cand dau jos galeria. Daca clapetele nu au joc si le curat, se merita sa le anulez, ori sa merg in continuare cu ele ? De regula la motoarele M57N pica aceste clapete ?
  4. Am incercat si eu pe un BMW E60 din 2005 cu CCC Bussines fara USB. Europe_Bussines_2015 ( Doar Eastern Europe ) - NU A MERS ! BMW Business 2015 custom map converted from Audi navigation system ( Doar Eastern Europe ) - NU A MERS ! BMW Business 2015 custom map converted from Mercedes NTG1 navigation system - NU A MERS ! Pe toate le-am scris pe DVD+R Verbatim cu IMGBurn la viteza 1X. Aveti idee daca mai are rost sa incerc ori ce trebuie sa ii fac ? Multumesc @cristian1979 pentru ajutor.
  5. Am baga DVD-ul cu Navigatia Europe_Bussines_2015 ( Doar cel cu Europe EAST ) facut cu ULTRAISO la viteza 8x pentru un BMW E60 din 2005 cu CCC Bussines. Si nu zice nimic. Please insert navigation DVD. Ceva ajutor va rog
  6. Salut, recent am cumparat un interior pentru un BMW E60 din 2005 din piele de culoare crem, doarece ma saturasem de interiorul meu crem textil care dupa parerea mea, este mult prea pretentios. Interiorul arata bine cu exceptia scaunului de sofer si a sezutului din spate. Vreau sa le vopsesc momentan sa vad cum ies si cat timp rezista, si poate pe viitor sa schimb pielea la scaunul de sofer. Dar am nevoie sa stiu ce culoare sunt ele sa stiu exact ce vopsea sa imi comand. Atasez cateva poze, poate ma ajutati voi. LE: Si poate imi puteti recomanda de unde sa cumpar vopsea identica cu interiorul meu, cat despre manopera... sunt genul care imi place sa ma murdaresc pe maini Va multumesc. http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/921/mUHyMI.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/922/o4gBj5.jpg
  7. Deci concluzia este ca treaba cu vopsitul scaunelor/volanului nu tine mai mult de 5 6 luni ? Rog pe cei caruia a rezistat vopseaua mai mult de 6 luni , sa scrie aici de unde ati cumparat vopseaua ori unde ati facut scunele masinii . Sunt interesant pentru un BMW E60, deoarece am scaunul de la sofer bej si are urma de uzura destul de urate, si as fii interesat de acest proces, dar vreau sa stiu cine vinde vopsea de calitate si rezistenta chiar si in urma frecarii, deoarece am mai vopsit in urma cu cativa ani volanul si dupa cateva luni eram negru pe maini mereu. Atunci am decis sa il imbrac in piele. Se poate intampla la fel si cu vopsitul scaunelor ?
  8. Am citit in urma cu cateva zeci de pagini, dar se discuta mai multe de cod-urile pentru versiunile mai noi de navigatie. Am descarcat, acum il voi scrie pe un DVD la o viteza mica si voi incerca maine sa vad ce se intampla. M am referit la faptul ca oare am nevoie de un Road Map custom care sa functioneze pe masina mea ( BMW E60 Bussines CCC ), ori merge pur si simplu cu Europe_Bussines_2015. Maine probez pe masina si va tin la curent. Dau o bere pentru alte detalii.
  9. Acceasi problema o am si eu, ai gasit vre-o rezolvare. Masina ma lasa cu un sfert de rezervor. Am desfacut capacele de sub bancheta, de la rezervor si in dreapta e gol, iar in stanga am jumatate plin. Am schimbat odata pompa in vara anului trecut, si acum iar am aceasi problema, daca ii bag 20 de litri de motorina si o las in pace aproximativ 30 min, masina porneste. Oare trebuie sa ii schimb garniturile de cauciug cand am desfacut capacele de sub bancheta ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.