Jump to content

ghost30

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Opel vectra

ghost30's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

9

Reputation

  1. Daca s-a rupt patina cred ca bucatile ajung intai la sorbul pompei de ulei si se blocheaza acolo, nu cred ca au cum sa ajunga pana la filtru. Testerul cu ce m-ar ajuta in aceasta problema? As putea chema pe cineva la domiciliu cu tester.
  2. Masina este anul 2002. Nu imi dau seama de fluctuatii la ralanti pentru ca motorul e rece si oricum turatia e mai ridicata. Cand am facut simeringurile acum 2 ani s-a schimbat si intinzatorul de lant ( patina superioara) cu unul SH ( cel de pe motor era fisurat si nu aveam piesa de schimb). Daca e distributia sarita de pe punct nu sunt si alte simptome?
  3. Salut Azi dimineata cand am pornit masina a mers ok cateva minute dupa care s-a aprins becul rosu la ulei si motorul a inceput sa aiba un zgomot ca de diesel ( tacanit,huruit). Becul ramane aprins si in turatie si in relanti, nu am mers cu masina ci doar am testat pe loc. Nivelul ulei este ok, ieri masina a mers perfect. Chiar si cu acest zgomot se tureaza ok, nu da fum, etc. Motorul este N42B20 valvetronic. Ceva pareri inainte de a ajunge cu ea la service? Cred ca problema e presiunea in partea de sus a motorului - poate fi de la intinzatorul de lant, valvetronic,etc?
  4. Fara termostat - se supraincalzeste. Cred ca problema poate fi la _chiulasa_/motor. Iti spun din proprie experienta ca am mers cu nivel lichid scazut ( radiator spart), neaerisit - si nu se duce apa pe rosu. Ca sa ajunga apa pe rosu si sa dea presiune cu radiator/pompa de apa noua ... problema nu cred ca e de la sistemul de racire.
  5. Am avut si eu o problema asemanatoare si era de la vacuum - am inlocuit tulumba de vacuum ( unde e prinsa pompa de frana) dar suspectez si supapa de vacuum din spatele chiuloasei care poate avea membrana sparta. Scoate furtunul de vacuum de la servofrana si vezi daca are urme de ulei pe el.
  6. Ma duc la diagnoza. Ideea e ca a aparut random defectul doar in 2 situatii in o luna si circul zi de zi cu masina. In rest comportament normal.
  7. Salut Am patit-o de 2 ori luna aceasta. Motorul cald dupa cativa km parcursi. Se tureaza singura de la 700 pana aproape de 2000 de ture, apoi scade iar la 1000 si iar urca - si e un ciclu repetitiv cat timp o tin pornita pe loc. A doua zi nu mai are nimic, turatia e normala. Care ar putea fi cauza ? Clip video :
  8. Masina 318i E46 2002 Aveam urmãtoarea problema la senzorii de parcare : in sezonul toamna/ iarna când vremea e rece functionau perfect senzorii. Cum vine cãldura se aude beep-ul lung de eroare si nu mai functioneazã ( nu avertizeaza) Am dus masina la service au pus-o pe tester si a reiesit eroare la un senzor ( Read error fault). S-a Înlocuit senzorul cu unul nou, pe tester aratã cã citesc tot distantele si merg corect dar surpriza - nu se mai aude nici un sunet. Nici cel de eroare lung si nici În utilizare normala. Practic sistemul functioneazã dar nu avertizeazã sonor. Am citit pe ceva forumuri strãine cã ar putea fi de vina tipul senzorului Înlocuit si cã trebuie neapãrat unul original cu acelasi cod ( eventual sh). O pãrere ? Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  9. Raspunsuri la intrebarile tale ca topicul se intinde pe alte treburi.. Mai fiabila este oricare in functie de starea tehnica a masinii si noroc. Problemele des intalnite le gasesti in sectiunea Probleme tehnice seria 3 iar pentru Mercedes le gasesti in forumul propriu. Sa spunem ca la E46 valvetronic cele mai multe motoare au problema consumului de ulei datorita simeringuri,etc - in 70 % din cazuri o sa ai sansa sa intalnesti problema asta. Dar nu e unica. Probabil si Mercedes are " cadourile " lui. La ce sa te astepti ? Nimeni nu are raspunsul acesta. Eu de exemplu am schimbat in 1 an : motor ( ca era terminat), apoi la motorul nou am refacut simeringuri + garnituri ca manca ulei, schimbat vas expansiune, schimbat senzor DSC, schimbat 2 macarale geam, schimbat brate fata, schimbat bucse, schimbat ulei, schimbat antigel, schimbat baterie. Ca a fost rentabil ? Nu. Ca vor mai pica si altele? Probabil. Sau nu. Altii pe de alta parte poate nu au schimbat nici 10 % , de asta spun ca mai tine si de noroc sau ce achizitie faci.
  10. E motorul de 1995, N42. Am vazut ca termostatele acestora au deschiderea la 105 grade, deci e ok. Deviatia acului o pot lua ca o anomalie aparuta in urma pierderilor de antigel si desi pozitia nu e cea dinainte, functionarea sistemului de rĂŁcire nu e afectata. Sunt curios ce s-ar fi putut defecta - sonda, calibrarea,etc. Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  11. Revin cu detalii. Dupa vizita la mecanic am schimbat vasul de expansiune ( pierdea antigel). Verificat apoi sistem sub presiune,etc, totul ok. Problema cu acul care sta usor spre dreapta nu s-a rezolvat. Am activat din OBC meniul ascuns sa verific temperatura lichidului de racire, creste pana la 105 grade apoi deschide termostatul si porneste si ventilatorul, din ce am citit pe forumuri e normala temperatura . Se pare ca acul temperaturii ramane cu acea deviatie, poate fi rezolvata ? Tot din manualul Bmw reiese ca acul poate varia spre dreapta si nu e o problema. Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  12. Salut Am o problema legata de sistemul de incalzire. Acum douĂŁ zile a-a aprins indicatorul de nivel scazut la antigel. Am mai mers cativa km, azi am adaugat antigel si aerisit. Problema e ca acul de temperatura care statea fix pe mijloc sta usor spre dreapta fara a mai creste. De asemenea ventilatorul ( care functioneaza cand dau drumul la AC) nu porneste cand temperatura sta mai spre dreapta desi cred ca ar trebui. Ce credeti ca poate fi : - pierdere antigel, 1 litru la 2000 km - temperatura spre dreapta , spre penultima linie - ventilatorul nu porneste cu temp peste jumate. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161123/235db9f3d6b77fc53ed5111fe53fe85c.jpg Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  13. Salut De cateva zile am observat urmatorul fenomen : cand apas pedala de ambreiaj si a ajuns la capatul cursei ( la podea) se simt vibratii in pedala . Se intampla de la 40 km/h in sus si la accelerari mai bruste . Daca tin pedala apasata cu masina pe loc sau la viteza mica - fenomenul nu se manifesta. Mentionez ca acum 1000 km a fost schimbat kitul de ambreiaj ( disc,placa,rulment). Care ar putea fi cauza daca v-ati intalnit cu aceasta problema ?
  14. Aceeasi problema o aveam si eu. Am inceput cu cea mai simpla si ieftina solutie - am schimbat bujiile cu unele Denso iridium. S-a rezolvat problema.
  15. Dar ai ĂŽncercat sĂŁ o reinitializezi ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.