Jump to content

wolf81

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    316i

wolf81's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. wolf81

    2EFE

    Imi cer scz daca s a mai postat despre prob. asta. Buna ziua. Am un bmw 116i din 2005. Am o mica problema. Abia am luat masina , dar nu porneste Ac. Am bagat pe tester si imi da urmatoarea eroare 2EFE ( activare ventilator electric ) intermitent. DACA ma poate ajuta cineva cu un sfat sa ce ar trevui sa fac!? Multumesc
  2. wolf81

    bujii ude

    rezolvat problema. Deci, masina era sarita de la punct cu 2 dinti , cauza ar fi ( au spus cei de la service ) catalizator infundat, eram varza, nu trecea pic de fum prin el. Scos catalizator afara, masina porneste sfert, doar cand vreau sa accelerez parca da in nas un pic, parca nu are suficienta putere. Bagat tester si da senzor temperatura aspiratie. Daca scot mufa de la deimetru merge super, trage bine si nu se ineaca. Stie cineva unde se afla senzorul de temperatura aspiratie !??
  3. wolf81

    bujii ude

    senzorul de temp este cel de langa electromotor !?? La pe galerie dedesubt are un senzor cu o mufa, dar nu da nici un fel de eroare. dupa furtune fisurate nu am apucat sa vad, si rateuri mai dadea cand se oprea motorul
  4. wolf81

    bujii ude

    de pornit am reusit sa pornesc masina aseara, dar merge zici ca este tractor. Nu pot sa o accelerez, si cand fac asta moare motorul. Si iar dau la autumat vreo 15 -20 sec pana o ia. Cam atat se intampla dupa ce am schimbat toate astea. Cineva mi a spus ca sa nu fie din calc masinii, cica ceva de vreo sincronizare. Are cineva vreo idee daca ar putea fi de acolo ??? Multumesc
  5. wolf81

    bujii ude

    astazi am facut compresia si la 1,2 si 4 aveam presiune intre 11 si 12 bari, dar la pistonul 3 aveam presiune 6. este un semn de intrebare. Se poate sa fie sarita distributia de la punct. Ramane sa verific si asta. PS ( bujiile nu le mai uda , ci le afuma acum )
  6. wolf81

    bujii ude

    cred ca ultima solutie a ramas sa verific distributia. Am schimbat senzor ax came, senzor vibrochen, senzor detonatie, debitmetru , bujii , bobina inductie. altceva nu mai stiu ce sa schimb. Ramane doar sa fac maine un test de compresie
  7. wolf81

    bujii ude

    am reusit si am pornit masina,chestia e ca porneste in lung ( adika dau la automat cam 5 -10 sec , pana o ia ) si dupa ce porneste nu pot accelera. Moare motorul daca incerc sa o accelerez. Are si unele fluctuatii la relantii , ca si cum ar merge caand in 4 pistoane cand in 3.
  8. wolf81

    bujii ude

    Am incercat si varianta asta si nu merge Voi incerca si treaba cu senzorul, dar unde se afla mai exact?? Chestia e ca pe tester nu a aparut nimic de senzor vibrochen
  9. wolf81

    bujii ude

    da, se aude. nu imi pot da seama de la ce nu porneste. La prima cheie da sa o ia , se ridica turometrul pana la 600rpm si sta vreo 2 sec apoi se opreste de tot. Dupa aia nu mai vrea deloc
  10. wolf81

    bujii ude

    Salutare, detin un E46 motor 318, 87 kw. Am o problema, masina am cumparat o recent din germania. Acolo cand am luat o a pornit, iar acum cand am ajuns cu ea acasa nu mai vrea sa porneasca. Am schimbat bujii pe care le tot gasesc ude, am incercat sa schimb bobina cu alta ,dar are acelesi efect , NU PORNESTE. A mai patit cineva asta!?? Pe teser imi da doar debitmetru aer, dar nu cred sa fie doar de la debitmetru sa nu porneasca. UN sfat va rog . ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.