Jump to content

Estoril Blue

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Contact Methods

  • Yahoo
    marius.szantorto@yahoo.ro

Previous Fields

  • Masina
    E46 318i 143CP 2003

Estoril Blue's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Revin. Am fost azi la mecanic si mi-a spus ca trebuiesc realiniati segmentii, etc. cost 70 de milioane:))) Eu pe asta nu o mai cred.Ca miroase a ulei si sigur nu sunt simeringurile. NU mai inteleg nimic.HELP!!
  2. Ma indoiesc ca e servofrana. nu scade in momentul in care franzez. Ci doar cand ma opresc si stau pe loc. Daca cu ea scoasa din viteza cu 5km/ora sa zicem. sta pe la 800. cand ma opresc scade la 600 si acolo si ramane acul. Normal care e turatia la relanti?
  3. Salut forumisti. Rescriu topic.Doar ce mi-am achizitionat un E46 318i N42 an 2003 si ca orice masina SH are si ea problemele ei. Una dintre ele care este minora, sper eu, este ca in mers,scos din viteza, turometrul sta undeva pe la 800-900 rot/min iar in mometul in care franez pana la oprirea pe loc acul ajunge la 600 rot/min. Intrebarea mea, e norma sa faca asa?
  4. Multam fain. Is programat la mecanic sa vedem ce zice si ce se intampla. Va tin la curent
  5. La semeringuri m-am gandit si eu. Deci nu scap. Aveti idee la ce costuri se poate ridica o asemenea operatiune?
  6. Salut! Masina cu probleme e un E46 318i N42 din 2003 157k km. Am achizitionat-o acum o luna si de cateva zile am observat ca draguta mea evacuare scoate mult fum alb la accelerare doar daca masina sta cateva minute la relanti. Nivelul antigelului nu scade. Uleiul in motor arata foarte bine in schimb a scazut nivelul acestuia. Pe langa asta am ceva scurgeri de ulei pe undeva pri partea stanga a motorului si prin fata lui , cred ca pe la capacul de la culbutori. Curge ulei desi majoritatea garniturilor au fost schimate imediat dupa achizitionare plus toate consumabilele. Marea problema e fumul. Va rog ajutati-ma putin cu orice idee. Ce ar putea fi?
  7. Salut forumisti. Sunt nou aici, doar ce mi-am achizitionat un E46 318i N42 an 2003 si ca orice masina SH are si ea problemele ei. Una dintre ele care este minora, sper eu, este ca in mers,scos din viteza, turometrul sta undeva pe la 800-900 rot/min iar in mometul in care franez pana la oprirea pe loc acul ajunge la 600 rot/min. Intrebarea mea, e norma sa faca asa?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.