Jump to content

bita

Members
  • Posts

    91
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bita last won the day on May 30 2011

bita had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ava_antonio

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318i-2002 ///M-tech-sold,e39-525d-2002

bita's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut si respect tuturor,am si eu nevoie de ajutor pana ajung la bmw-filaret,poate o rezolvam noi,intr-o seara cand nu aveam ce face (acum 3zile) mi-am spalat masina,nu la spalatorie ca de obicei ci in curte,ridic capota vad ca e praf mult pe motor si ce sa vezi am pus furtunul pe motor ca sa inlatur praful,am o boala imi place sa fie motorul curat,la toate masinile personale spal motorul...dar la spalatorie nu la furtun,am pus furtunul mai rau l-am murdarit,ma suna un prieten de la mare ca sa-mi povesteasca cu si-a alergat bmw pe A2,eu tot cu furtul pe motor,mi-am luat cafeaua si tigarea si dai la vorba si spalat motorul c-am 20min,de plictiseala si lenee,termin treaba si dupa vreo 2 ore,pe la 1AM aud un vuiet mare era electroventilatorul (fac o paranteza am sa postez la sectiunea Prob electrice si rez chestia asta de electroventilatoare,al meu are o modificare facuta de un prieten sa mearga pe treapta maxima cand pornesc cliama si merge foarte bine si se si opreste cand nu mai e nevoie de al,dar e deranjant putin zgomotul) revin,masina era inchisa,cheia scoasa din contact...m-am speriat ca ala a luat-o aiurea si am deschis masina si am deconectat bateria -,a 2a zi am luat-o la verificat i-am cuplat mufa iar la electroventilator cu chia scoasa din contact si tot asa facea,am scos mufa iar si am luat-o la o mare 'talpa' sa se usuce=)),ajung acasa conectez mufa si nu mai facea...bucurie mare pentru 5 ore,pe la 7 seara cand frecam iar 'duda' si masina fiind iar inchuiata,aud un ' clank-clank-clank' ridic capota si urmaresc acest 'clank' venea dintr-o cutie care se afla in partea pasagerului-dreapta pe oala masinii spre far in jos,scrie pe ea siemens pe capac,inauntrul ei se afla o placa electronica cu 3 relee,unul mare si 2 mai mici,deconectez iar bateria pana a doua zi,ma trezesc conectez minusul,nu mai facea clank-clanc dar incepe iar ventilatorul sa porneasca fara cheie in contact pe direct adica,desfac cu greu releele din cutiuta aia,2 din ele erau foarte oxidate,le desfac si pe ele din carcasa lor le curat le pun iar la loc si toat asa facea,pleca ventilatorul dar NU mai facea si nu mai imi face Clank releele,ma duc in dezmembrari imi iau releele fara acea placa electronica le montez si nenorocitul ala de electrocur tot asa face,pleaca de nebun,nu am ajuns inca la testar cu ea,clima imi merge,baga rece dar in mers ca electroventilatorul i l-am decuplat din mufa de frica sa nu i-a masina foc,am convocat toti bmw-istii din oras de la mine cu masini identice sa vedem care o fi baiul,dc pleaca asta de nebun,incercand sa conectam mufa mea de la masina pe electroventilatoarele lor,si ce sa vezi frateeeeee ce sa vezi,din 4 masini 525d din 2002 ca a mea,1 era 2001 si 1 2003,dar 2 din 2002,NICI macar 1 nu era la fel !!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 nu aveau cutiuta aia cu releele pe oala era probabil in alta parte,nu am gasit-o,si cealalta a4 a avea mufa la electrovent. in fata la nari,dar in 3 fire cu am crezut ca am si eu, ca doar e drq facelift fiind din 2002,avea pe mufa electroventilatorului o catare in plus fata de a mea si nu am vrut sa rupem nimic,si m-am lasat pagubas si am plecat ca Pacala acasa si fiind foarte "mandru" de ceea ce facusem.Sun un bun prieten la Brasov cu un alt 525d si ii spun problema mea si ce sa vezi,el imi spune ca la el pe masina mufa de la ELCTROVNT. cea de pe masina are 4 fire la fel ca a mea,eu care am cumparat un electrvent cu 3 fire stiind ca este facelift si normal ca nu a mers si l-am stricat crezand ca m-a pacalit ala dp. net cu el,l-am stricat pe cel in 3 fire si am mai cumparat altul si am luat motorul de pe el si l-am atasat la mine in carcasa pastrant elicea si suportul facandumi-l pe direct prietenul meu cum am spus mai sus,si merg asa cu el de un an fara prob,pana la urma masina mea are electroventilator cu 3 sau cu 4 fire ca sunt prost si nu stiu ce sa cumpar,catalin de la bv are cu 4 fire,tot 525d din 2002 ca a mea fiind,fara modificari facute de noi sau de altii la instalatia electrica a masinii...asa are si el si eu,dar a trebuit sa dau 6mil pe ala cu 3fire stricandul,crezand ca e stricat,si inca 2.8mil pe la de generatie muult mai veche,dar sa revin la problema asta de la ce sa fie fratilor,am verificat si mufele le-am suflat etc,am scos si mufa aia de pe conducta de AC,care vine pana in far-dreapta ca asa mi-a zis cnv ca are o presetupa un senzor pe una din tevi,pe cea care se incalzeste..eu nu am gasit-o am zis ca o fi cea din butelia aia....multumesc pentru rabdare.Pana la salariu mai e ca la bmw-filaret e 200ron testarul.
  2. Salut,tot in leg. cu racordurile flexibile la un 525d,s.au rupt si fluiera si turbina aiurea,recomandati-mi si mie va rog un model pt motorul meu,un servis care monteaza sau si vand asa cv,dar doar in bucuresti.
  3. Salutare,s.a mai discutat problema asta dar nu am gasit pe nimeni in bucuresti sa ma ajute,ma deranjeaza rau problema asta cu pixelii din bord e cnv care face-se ocupa cu asa cv in bucuresti,am vazut pe net niste folii cv de genu,dar nu ma pricep,vreau sa o rezolv NU conteaza pretul (in limita bunului simt ),multumesc.A si apropo vreau sa duc la sablat si vopsit electrostatic jantele stie cnv cum lucreaza baietii de la SRZ-custom au adresa undeva pe giurgiului,o recomandare cv?
  4. Salut,ma intereseaza plafonul negru +stalpii daca mai e valabil,ms.
  5. salutare,intr-o seara,prietenul meu care e posesor de ///M5 e39 400cp B-500-CAI,s-a tras cu masina cu un audi(S8)model 2009,masina lui Vlad-piedone, si i-a facut 'mucii cravata' S8-ului,deci m5 peste S8 si s-au tras in dusmanie in seara aia,scuza a fost ca S8 e mai greu...dar are si 100cp in plus...
  6. Salut,niste poze cu masina cu suspensia sport pe ea ,ai?ms sunt interesat.
  7. Nu am nimic ..habar nu am sa o montez si nici nu vreau sa dau 4-5mil la filaret,cv mai jos dau.am toate alea acolo si mi-e frica sa ma bag modul tv,tel,nav etc.
  8. Salut XXL,am cumparat o magazie cd oem,am luat si cablurile si suportul de la filaret,ma poti ajuta sa o montez,ms.
  9. Salut tuturor,sunt posesorul unui e39 525d-2002,pana acum am avut timp de 6 ani un e46 318i-2002-143cp(o masina extraordinara)am luat-o din germania la 56 de mii si am vandut-o la 1500mii, NU am bagat nici un ban in ea,(in afara de consumabile),de 7 luni am e39 asta la fel o masina exceptionala si fff bine intretinuta,am fost la test cu ea si marea mea prob era sa-i aflu km reali,pe bord arata 175mii(eu am zis hai ca o avea 200-220 mii)volanul e usor uzat si cam atat,la test apare km care sunt pe bord dar stiu ca astia se masluiesc,dar orele de functionare nu,pe test are 6000mi de ore de functionare,masina arata merge si trage ffffff bine,cam cati km o avea real???400de mii sau mai mult....
  10. Salut Dan,ma intereseaza un electroventilator (cel din fata radiatorului de A/C)pt.e39 fab 2002 525d,unul nou,la ce pret poti sa mi-l dai ms.
  11. Salutare,dupa ce am citit aproape tot,inca nu stiu ce drq ulei sa cumpar pt525d-2002 meu,nu mai vreau ulei bmw,as vrea LM sau motul,masina are peste 200mii de km,as vrea ceva ff bun din astea 2 firme,cu exactitate daca se poate cod cv,ms.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.