Jump to content

claudiu1991

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    e92 320i

claudiu1991's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutare, am un e92 320i n43 si vreau sa fac revizia. La ultima revizie am schimbat uleiul de motor (liqui molly 5w30), antigel, lichid frana, lichid servo, filtre. Cum vine urmatoarea revizie, merg tot pe liqui molly(sunt multumit de el) si as vrea sa mai schimb si uleiul in cutie si in diferential. Este doar tractiune spate si cutia e manuala( nu cred ca au fost schimbate vreodata si in viteza intra cam greeu). Stie cineva cat ulei intra si ce norme trebuie la fiecare, vascozitate si restul specificatiilor? Sa merg doar pe original sau sunt ok si altele, gen ravenol? Multumesc.
  2. De ce nu vinzi masina si cumperi una cu n43 de 170? Consum mai mic, performante mai bune si o idee mai fiabil. De curand fratele meu si-a luat un e90 cu motorul asta. E destul de vioi pentru un aspirat. S-a pus pe nonfacelift din 2007 si pe facelift Problema ca la noi in tara nu prea gasesti sedan cu n43. Multe cabrio si coupe 2.0i si sedan-uri doar n46 si plin de diesel. Pentru xenon, iti trebuie tot kitul de spalatoare. Din cate stiu eu nu treci rar-ul daca ai xenon fara spalator. In principiu kit-ul de spalatoare, doua gauri in bara cat sa incapa spalatorul, capacelele alea 2 mititele si cablajul sa fie bine facut. Farul il pastrezi, trebuie un kit lupe xenon sau bi-xenon, x2 balast si becurile specifice+ angel eyes led sau galbui.
  3. Up Nu ma poate ajuta nimeni? Vreau doar cateva detalii. Este fiabil? Probleme specifice..
  4. Dupa cum spune si titlul este vorba despre modelul E90 320 benzina n43B20 de 170cp. Am auzit ca, motoarele pe benzina de 4 cilindri de la bmw n-ar fi atat de fiabile(cel putin cele din generatia anterioara) Este adevarat? E totusi un motor aspirat, revizii la timp, chiar mai repede, mai un furtun, un simering si aia e. Pe fratele meu il intereseaza masina. Eu am un e90 330d de care sunt f. multumit dar el nu face multi km anual si nu ii place diesel. L-am lasat sa conduca masina mea. Principala masina e90 din pricina tractiunii, interiorul frumusel distribuirea maselor si mai sunt multe detalii. Ar fi neplacut sa se orienteze spre altceva dar daca nu e un motor reusit.. Prea multe detalii nici eu nu i-am putut da. Stiu doar ca, masinile din primele ture au fost rechemate in service pentru update de soft si schimbare injectoare din Siemens pe Bosch. N43 170cp paremise consuma si mai putin cu ~1.5-2l/100 fata de varianta N46 + 20cp. Mai este 320si 173cp o editie limitata care are consum de 325 si performante mai slabe, se exclude. 318i ori are consum la fel pentru performante mai slabe ori mai ridicat. Nu cred ca are si un consum mai mic. Nu prea ar vrea varianta asta, si nici 6 cilindri 325 in sus. Pana la urma merita motorul asta? Cat e de fiabil? Bineinteles cu o verificare amanunita. Cu stima
  5. un 335 nu imi permit Tiberiu sunt destul de greu de gasit(cel putin eu am vazut doar cateva) Si cine vinde, vinde la pret de M3:) cunosc pe cineva Pe strada unde stau eu nu la mare distanta sta un neamt trecut de 50 de ani care pana acu vreo 2-3 luni circula cu un e90 330D. Nu mai umbla cu ea pentru ca si-a luat omu o generatie mai noua, in fine masina sta langa bordura pe strada si rar mai e pornita. Am vorbit acu ceva timp cu el si ar fi dispus sa o vanda. E un 330 D cutie manuala(exact ce vreau) nu e forjata ,intretinuta consumabilele schimbate din 15 in 15 mii. Este un e90 din generatia prefacelift 2005-2008. Nu are navigatie si are ceva semi piele deci nu e piele full, in rest are detoate incalzire scaune, xenon, trapa, vopseaua e originala. Deci ii lipseste doar navigatia, adevarat ca arata mai bine pe bord, dar n-am nevoie mare de ea. Am mai vorbit tot cu un vecin de pe acolo si mi-a spus despre dansul cu bmw ca asa masina cum are el nu prea mai gasesti prin zona(adica intretinuta)...si nici nu ma gandesc sa iau una de pe mobile.de sau autoscout. Fiind sofer de tir am cunostinte in stanga si in dreapta(daca e nevoie de reparatie sau chiar de o vopsire ma ia mai ieftin) Daca as cumpara acea masina, mai ales ca nu o mai foloseste acum ar merita sa investesc in ea? pachet M dar facelift deci sa schimb capota faruri bara, niste jante mai frumoase pe 18, interior ori de carbon ori de lemn si de ce nu o resoftare( masina are 190.000 km reali) M-am uitat foarte mult dupa generatia mai noua, cea cu facelift, dar chiar si o masina mai cheala in dotari trece de cat m-ar costa asta+ daca as investii in ea) Din ce mi-a spus proprietarul masinii i-a schimbat distributia pe la 150.000km are motorul de M nu e N Si ca pret vrea 7500, dar cred ca o pot scoate la 7000.(deci are detoate mai putin navigatie) Merita sa ma bag la asa ceva? adica pe langa aia 7000-7500 sa mai bag in ea pentru facelift, ceva stopuri, bara spate de M suspensii sport si ceva jante pe 18(nu m-ar costa asa mult....am ceva ajutoare pentru treaba asta)
  6. Salut, de cand aveam 18-19 ani si am vazut pentru prima data un seria 3 e90 pe strada parca m-am indragostit de acel model. Iata ca acum la o alta varsta + ca am pus si la ciorap ca sa zic asa consider ca imi pot permite in sfarsit o astfel de masina, dar am ceva nelamuriri Precizez ca locuiesc in Germania. Astfel am apucat sa iau la test un seria 5 e60 si un seria 3 e91 touring. Nelamurirea mea: e60 sau e 90(pentru ca imi plac sedanurile) La capitolul buget pot sa zic ca ma incadrez destul de bine Vanez motor de maxim 3 litrii in special diesel transimisie manuala(pentru sportivitate) Poate o sa spuneti, de ce bmw?(consider ca tinuta de drum se prezinta mai bine decat la rivali in functie de buget, nu ma intereseaza sa am 14000 de butoane si sa am o prapadita de transmisie fata marca audi) Sa revin, am spus ca as vrea motor de maxim 3 litrii diesel dar daca masina, mecanic, este ok nu ma deranjeaza nici un motor de 2,5 sau chiar de 2 . Despre seria 3 e90 m-am documentat ca sa zic asa destul de mult(am si un prieten care mi-a spus mai multe despre acest model) Sunt mai mic eu de fel asa ca spatiul dintr-un seria 3 chiar nu ma deranjeaza. La capitolul dotari n-am eu mare nevoie de navigatie sau trapa etc Despre e90 stiu multe, costuri consum variante facelift si prefacelift dar as vrea sa fiu lamurit cu acest e60...mai bun decat e90? (capitolul acceleratie) Mi sa spus ca intretinerea la un e60 e mai costisitoare, adevarat ca ai spatiu suficient cat sa faci si un gratar, dar ca dotari e60 are cam detoate(de la navigatie la suport de pahare). Ca pret ma incadrez pentru ambele modele dar as vrea mai multe opinii despre e60 Sa nu uit...merita o resoftare pentru o masina cu 200.000 km dar intretinuta?...de ce vreau resoftare?(sa depasesc si sa las in urma emblema cu 4 zerouri)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.