Jump to content

Cezy

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 120d

Cezy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dupa un an si jumatate de la montarea amortizoarelor, arcurilor si flanselor noi masina tot nu a coborat de fata. Am parcurs peste 40k km dar fata masinii sta tot mai sus decat spatele, nu s-a lasat deloc ĂŽn perioada asta. Mai mult decat atat nu pot regla unghiul de cadere pe fata, el fiind inchis. Mi-a aparut uzura pe partea exterioara a anvelopelor si zgomot ciudat la rulare (uzura in dinti de fierastrau). Faptul acesta m-a facut sa studiez iar problema, am hotarat sa schimb arcurile (kyb) cu unele originale, dar second hand, alese dupa codul de pe eticheta celui original care s-a rupt (C4). Surpriza! Masina sta la fel, nu s-a lasat fata si nici unghiul de cadere nu s-a modificat. Rotile fata ruleaza pe partea lor exterioara. Are cineva idee ce piesa ar trebui sa inlocuiesc ca sa revina unghiul de cadere la normal(sa se deschidĂŁ) si sa se mai lase partea din fata a masinii?? (acum am arcuri OEM C4, amortizoare bilstein si flanse noi, nu stiu firma)
  2. Cumva exista flanse de ĂŽnĂŁlțimi diferite pt aceeasi masina ? Sau cumva flansele after market sunt mai inalte fata de cele originale ale masinii? Ma confrunt cu urmatoarea problema : dupa schimbarea pe fata a amortizoarelor, arcurilor si flanselor masina are faĂža mai ridicatĂŁ decât spatele. A trecut un an si 20k km dar tot nu s-a lĂŁsat suspensia. Montarea a fost fĂŁcutĂŁ corect, la fel si alegerea pieselor, dupa seria de sasiu. Este un e87 120d din 2006. BĂŁnuiesc a fi flansele de vina. Vreo sugestie?
  3. ExistĂŁ dezavantaje dupa resoftare?
  4. O ĂŽntrebare pt Cavaliere: Unde gĂŁsesc clapete swirl flaps pt a le inlocui ?
  5. Cu mufele cum ai rezolvat la scaunele de Anglia? S-au potrivit cu cele ale mașinii tale? Sau a trebuit modificat ceva la ele? Dar in legĂŁturĂŁ cu codarea, ce anume trebuie fĂŁcut?
  6. Am un an de când am schimbat suspensia fata :amortizoare bilstein b4, arcuri kyb, flanse. Problema este ca nici acum, dupa 20k km masina nu a revenit la linia ei normalĂŁ, faĂža fiind mai ridicatĂŁ decât spatele. Credeți cĂŁ dacĂŁ schimb acum toate cele 4 arcuri cu unele eibach pro kit s-ar mai lĂŁsa faĂža? Este vb de e87 ,fĂŁrĂŁ M-technics. Apropos, strângerea finalĂŁ a șuruburilor din partea de sus al ansamblului arc -amortizor se face cu mașina ridicatĂŁ pe elevator sau cu ea lĂŁsatĂŁ jos?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.