Jump to content

Mitu525

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525 tds E39

Mitu525's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pana la urma am acuto io i-am schimbat instalația electrica de pe motor si acum merge super. Ms mult pentru ajutor. I-am schimbat instalatia electrica de pe motor si acum merge super bine Ms mult. Te mai intreb ceva un motor de pe Un e 34 25tds pot sal pun pe un e39 Doar motorul fara accesorii Accesorile le iau de pe motorul meu
  2. Pe admisie are un furtunas subtire care vine intr-un senzor de langa filtru de motorina si alte 2 din egr Am pus un alt kit de pornire de 143 cai si aceleasi sintome DDE-ul este calculatorul motorului? K nu porneste delok Cu el nu se adapteazã cu ews-ul si Învârte dar nu porneste. Sau te referi la injectorul cu fir .? K pe ala nu l-am luat de pe motorul meu l-am lãsat pe ala de pe motor Sau te referi la injectorul cu fir .? K pe ala nu l-am luat de pe motorul meu l-am lãsat pe ala de pe motor
  3. Nu La zĂŁpĂŁcit si pe mecanicul ĂŁla mici el nu stie ce sai mai facĂŁ ( Si cu mufa si fara mufa tot aceasi eroare si aceeași sintome am rezolvat problema cu fumu din avansul pompei de injectie si din vacumuri.
  4. Am schimbat 2 debitmetre si tot aceasta eroare ĂŽmi da si nu se dureazĂŁ mai mult de 3000 air mass meyer film de la ce o fi ?
  5. Boost pressure sensor regulator Acum ĂŽmi da eroarea asta am schimbat pompa de injectie si gegeaba
  6. Am fost azi la un pompagiu a zis k nu este de la pompa k masina sta bine la relantiu a umblat putin pĂŁ pompa dar degeaba tot la fel face. e posibil sa fie de la senzorul de la volanta ?
  7. Nu stiu care este actuatorul turbinei O sa ma duc chiar azi dupĂŁ ce ies de la munca. Masina porneste la sfert si rece si calda si nu mam gandit la pompa de injectie
  8. Motorul mergea bine k lam luat de pe alta masina dai a lam pus cu tot cu cutie si cu accesori Cum verific compresia motorului? Pe testar o eroare start of i njection control deviation
  9. Salut baieti..am si eu o mare problema,va rog sa ma ajutati cu un sfat ceva pls..deci la e39-ul meu 525td i-am schimbat motorul(525td 116cai) cu tot cu cutie si anexe punand un alt motor tot cu anexe(525 tds 143cai)si de acm a incep problemele. 1.nu se tureaza mai mult de 2700 rpm 2.scoate fum albastru Incercarii de remediere: 1.i-am schimbat turbina-degeaba 2.filtru de aer si debitmetru-degeaba 3filtru motorina-degeaba 4.senzorul de la volanta deoarece lam introdus prea adanc si mi-la rupt )-degeaba 5.kit de pronire (ecu+ews+chip cheie)de motor 143 cai-degeaba 6.ultimile 2 injectoare( injectoarele 5 si 6) pentru ca cele vechi pierdeau motorina-degeaba 7.am pus-o si pe tester si misa spus exact cam ceea ce am schimbat si eu- degeaba.... Am disperat fratilor...nu mai stiu ce sa ii fac,ma gandesc ca poate nu am bagat bne vreun furtunas de la vacum..( nush.. Astept sfaturi va rog..0787754387 multumesc anticipat\
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.