Jump to content

Cibibikeru

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

Cibibikeru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Si eu as vrea sa stiu asta, ce inseamna mai exact ca ati primit gratuit serviciile pentru 3 ani? Care servicii? Toate disponibile pentru masina? Sau tot ce a fost activat de fabrica? Sau tot ce a fost cumparat anterior?
  2. Scuze, inca ma chinui sa urc poze, am modificat, pretul este 12.900 EUR
  3. BMW Seria 3 F30 320D EfficientDynamics SportLine 2012 Automat Km 235 000 km VIN WBA3E11050F296338 Capacitate cilindrica 1 995 cm3 Combustibil Diesel Putere 163 CP Cutie de viteze Automata Transmisie Spate Norma de poluare Euro 5 Emisii CO2 109 g/km Caroserie Sedan Numar de portiere 4 Culoare Silver Glacier Tara de origine Olanda Data primei inmatriculari 4 iulie 2012 Inmatriculat RO Motorizare Efficient Dynamics (163CP) echipare SportLine, propulsie, 235.000km, inmatriculata RO 02.06.2016 Printre cele mai importante dotari: -versiune SportLine (design exterior specific - grila, bara fata-spate, esapament cromat, praguri inscriptionate, scaune sport, volan sport piele, ornamente cromate radio/clima, ceasuri specifice, suspensie sport, mod conducere Sport+) -scaune incalzite -dublu climatronic (cu grila ventilatie spate) -cutie automata sport cu padele -bixenon adaptiv -asistent faza lunga -senzori parcare fata-spate -oglinda retrovizoare heliomata automata -navigatie business -handsfree bluetooth -bancheta rabatabila 40:20:40 -fara inscriptionare model -ornamente exterioare shadowline -ornamente interioare aluminiu cu striatii fine si detaliu negru lucios -tapiterie si volan negre cu cusaturi rosii -jante 18” style397 in 2 nuante -Anvelope fata Falken Azenis FK510 si spate Nexxen Nfera SU1 Restul dotarilor standard: senzor lumini si ploaie, comenzi volan, pilot automat cu functie franare, proiectoare ceata, interfata USB, cotiera fata-spate, duze incalzite, monitorizare presiune roti, mod conducere Eco-Pro/Comfort/Sport, sistem audio cu 6 difuzoare (2 woofere sub scaune si 4 difuzoare usi) etc. Nu ma ocup de vanzare masini, este auto personal, va rog sa cititi anuntul pana la capat ca sa evitam telefoane, mesaje si intalniri inutile. Masina a fost adusa din Olanda impecabila la 178.000km (scrisi pe factura si verificati) de catre o firma din Bucuresti. Din verificari a rezultat totul in regula + distributia schimbata la aprox. 130.000km, aveti seria de sasiu, cine vrea poate sa verifice. La scurt timp dupa ce am luat masina (acum aproximativ 2 ani) am avut un incident pe autostrada A2 din vina altui sofer (dreapta fata), reparatia a fost facuta ca la carte in service autorizat cu piese originale Bmw. Printre altele (bara, far, aripa, capota si ce a mai fost) a fost inlocuita si piesa care continea seria de sasiu (face parte din contra aripa), seria a fost repoansonata pe pragul soferului, evident, legal, la RAR, cu facturi, stampile si semnaturi si trecut in CIV (Legea obliga repoansonarea seriei in alt loc fata de cel original) Ultimul ITP a fost facut in 05.2018 In intervalul 178.000-235.000 masina are 3 revizii facute, urmeaza a 4-a in aprox. 3000km, la fiecare revizie am schimbat toate consumabilele: ulei original bmw + filtre ulei, aer, habitaclu, combustibil (Mann sau Mahle), una din revizii este facuta la Bimmer si este trecuta in sistemul online. Discurile si placutele au fost schimbate fata-spate (ATE). In afara de revizii si consumabile, schimb lichid frana, igienizare clima etc. nu am schimbat altceva la masina, nu am avut nicio problema, nu sunt pasionat de codari, tuning, liniute, drifturi, este auto personal folosit aproape zilnic. Pozele vorbesc de la sine. Nu sunt interesat de schimburi, nu deranjati inutil! Cer si ofer seriozitate! Pret 12900 EUR
  4. Am un F30 2017 cu NBTevo ID5 cumparat din RO, am inregistrat masina pe un cont de connected-drive Italia dar nu pot sa cumpar absolut nimic din store, cica nu este nimic disponibil pentru masina mea, care ar putea fi problema?
  5. Faruri Xenon F30/F31 https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=41573&share_tid=185854&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ebmwclub%2Ero%2Fforums%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F185854-Faruri-Xenon-F30-F31&share_type=t
  6. @Nicolcea cat te-a costat reparatia?
  7. Si eu tot 17 as pune dar asa am luat masina cu 18, ce rost avea sa ma complic.. Eu am observat o diferenta de confort si zgomot cand am pus anvelope non-runflat dar asta se stie. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Deci mi se pare pur si simplu imposibil si incredibil ca cei de la Bmw ti-au spus ca poti sparge diferentialul cu jante mai mari, asta e de ras si de plans in acelasi timp. Ma mir ca nu au zis ca vine sfarsitul lumii a doua zi dupa montaj. Eu am jante de 18x8 ET34 style 397 cu anvelope 225/45R18. Oficial se pot pune pana la 20 si dimensiunile oficiale de anvelope sunt: 205/60 R16 225/50 R17 225/45 R18 Peste 18 nu m-a interesat dar presupun ca sunt 225/40R19 si 225/35R20. Pe spate, tot oficial am vazut si 255 cu jante putin mai late x8.5. Ideea este ca te poti juca putin cu diametrul exterior al anvelopei +/- max 2%, de exemplu eu pe rotile de iarna de 16 in loc de 205/60 am pus 225/55 care este cam acelasi lucru ca diametru exterior, doar ca sunt mai late. Consumul creste (infim) cu cat este mai lata anvelopa, adica prima dimensiune, dar ofera si o stabiliate mai buna, cu cat poate sa creasca consumul la anvelope cu 2cm mai late, serios.. Trage mai greu, serios? ) Au avut vibratii in buzunar ca nu au mai avut bani de anvelope calumea, jante strambe, roti neechilibrate etc. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Verifica si discurile spate, eu aveam vibratii (mici) dupa ce am schimbat discuri si placute fata si am crezut ca s-au strambat dar dupa ce am schimbat si pe spate discuri+ placute, totul a fost ok. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Am citit tot thread-ul, era o paranteza, si eu caut solutii relativ simple de a imbunatati sistemul basic fara tweetere de pe masina dar am ajuns la concluzia ca pentru mine cel putin, nu merita, costurile sunt mari (am primit o oferta de vreo 4000lei cu ceva difuzoare Focal) si meseriasi putini, duci masina intreaga si o iei bucati. Eu ma gandeam la ceva relativ simplu, plug&play, schimbat difuzoare fata cu unele cu tweetere integrate si eventual wooferele, fara alte modificari.
  11. Ma mir ca nu foloseste nimeni AirPlay pe iPhone, eu am luat un Focalbay M5 si l-am pus in cotiera, este o cutiuta mica care se alimenteaza la usb si se conecteaza pe aux in, redau orice sunet de pe iPhone prin AirPlay, wireless, fara pierderi, nu stiu cat de buna este iesirea audio de pe acest Focalbay dar orice sursa audio in afara de CD audio direct in head-unit sau WAV direct pe stick suna cam la fel. Eu am sistemul de baza cu 6 difuzoare, as face un upgrade dar fara mari interventii si cheltuieli care din pacate nu prea exista, mi se pare ca lipsesc tweeterele din usi si un bass mai adanc si mai putin bubuit, probabil ca viitoarea masina va fi macar Hi-Fi.
  12. RWD are avantaj pe urcare si conteaza foarte mult calitatea si gradul de uzura a anvelopelor de iarna si bineinteles soferul dar oricum pun pariu ca 80-90% din cei care erau acolo cu FWD ori aveau anvelope uzate sau ieftine, ori nu aveau sisteme inteligente de tractiune cum sunt pe bmw, ori nu stiau ce au de facut.. din cate stiu, la Logan si alte masini ieftine, daca ai o roata in aer sau fara aderenta, cealalta nu trage. Cred ca si la golf4 e la fel. Decat sa se invarta in gol o roata de fata pe care o virezi degeaba, mai bine te imping 2 din spate sau una singura care sa aiba aderenta. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.