Jump to content

narvik

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 320d

narvik's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, Pe scurt, mașina e 2006 și are keyfob(nu cheie traditionala) și nu pot sa pun contactul ca sa o pornesc,mașina nu îmi dă eroare de volan blocat(steering lock) nici galbenă,nici roșie. Pe lung: Prima data cand a făcut asta volanul NU se bloca fara cheie in contact și am reușit sa o pornesc după ce am lăsat-o fără curent 5 minute, următoarele 3 porniri au fost normale,nu facea figuri Fast forward ajung la vulcanizare sa schimb cauciucurile și când să intru in zona de lucru face aceeași schemă(de data asta volanul era blocat) repet schema..scot borna după 5 minute pornește..se schimbă cauciucurile și când dau sa o pornesc iar face figura doar că de data asta nici schema cu curentul nu a mai mers și nici rugăciunile nu au ajutat,volanul este blocat,am incercat sa il mișc să il deblochez ca la masinile cu cheie/contact traditional si nu se poate. Curent are masina,porneste CCC-u,luminile,geamurile funcționează..bateria are 1 lună. M-am uitat pe baterie,pe langa baterie si nu am gasit apă,am verificat și modulul vieții de sub roata de rezerva si era uscat. Mașina am urcat-o pe platformă si a fost dusă la cel mai apropiat service și o să verifice maine,insa eu n-am nici o speranță că vor reuși să facă ceva. Mecanicii la care am mai fost cu ea mi-au zks chestii diferite,o părere ar fi cum că "butucul" trebuie schimbat și codat pentru că nu imi mai recunoaște cheia,iar cealaltă părere ar fi că "motorasul" care se ocupă de blocarea/deblocarea volanului s-a dus pe p...ă și cică și ăla trebuie codat,iar ei nu știu să facă asta. P.s am incercat cu ambele chei pe care le am. Ps2 cand zic că pun contactul mă refer la prima apasare de buton cu cheia introdusa(fară picior pe ambreiaj). Păreri?
  2. Salutate, Pe scurt masina mi-a intrat in limp mode...dupa un schimb de ulei si filtre...ulei,motorina,aer,polen. Ce e destul de interesant e ca an1-a si a 2-a merg perfect pana ii dau a 3-a(manuala) si de la 3000rpm lesina,nu se tureaza peste 3600rpm in a 3-a si nici peste 3900rpm a1-a si a 2-a Nu inteleg ce au putut da peste cap dupa un simplu schimb de ulei,inainte masina mergea impecabil.. Am scos furtunul vacum egr,face la fel Am scos mufa MAF..face la fel Pe tester nu da nimic concret,nu raporteaza erori in iDrive Urmeaza sa ma reintorc luni la Dorel sa vada ce o fi Am citit ca poate fi dpf infundat...posibil desi ii fac regulat regenerari fortate si n-a dat semne pana acum,nici erori de "increased emissions" sau ceva Astept pareri,propuneri..ceva ce pot sa fac acasa?
  3. Mersi pentru rãspuns Sunt multe de verificat,o sa ma adresez unui mecanic abilitat sã facã verificãrile Îndatã ce o sã am mai mult timp Pânã atunci astept si alte pãreri
  4. Salut, Revin la ajutorul vostru cu o problemĂŁ stresantĂŁ și recurentĂŁ Detin un 525d e60 varianta 177cp si problema e in felul urmĂŁtor.. ĂŽntre 2000 și 2500 turații ținând pedala de accelerație intr-o pozitie constanta (doar putin apasata) mașina ĂŽncepe sĂŁ "tremure",parcĂŁ se ĂŽneacĂŁ și fluctueazĂŁ turatiile Ăn mașinĂŁ sentimentul e greu de descris, simți cĂŁ pierde din putere si pe urmĂŁ vrea sĂŁ meargĂŁ mai tare,alteori se poate asemana cu apasarea si lĂŁsarea de pedalĂŁ,doar cĂŁ mult mai agresiv. Problema apare doar in 2 viteze..a 2-a si a 3-a(cutie manualĂŁ) și problema apare doar atunci când temperatura motorului si a lichidului de racire sunt in jur de 90°. Alte detalii: -Prima datĂŁ am observat in varĂŁ aceastĂŁ problemĂŁ,dar apĂŁrea odatĂŁ la 200-300km si nu tinea mai mult de câteva secunde Ăn toamnĂŁ mi s-au dus ambele termostate,motorul a mers ~2 saptamani doar la 'rece' neavând astfel de manifestĂŁri -dupĂŁ ce mi-am schimbat termostatele problema s-a accentuat mult,are perioade scurte când dispare problema,dar in principiu face figuri -Masina trage foarte bine,dupĂŁ cum spuneam la orice alt range de turații trage superb -dacĂŁ apĂŁs pedala mai mult de ~30% nu face așa nici intre 2000-2500 turații -La ~300km dupĂŁ schimbarea termostatelor mi-a apĂŁrut eroarea "increased emissions"(problemĂŁ recurentĂŁ,a aparut si a mai disparut eroarea fara sĂŁ schimb ceva) nu știu dacĂŁ are legĂŁturĂŁ -Masina mai are DPF -E condusĂŁ de regulĂŁ agresiv sau in turații intre 2500-3000 -I-am fĂŁcut și o regenerare forțatĂŁ la DPF -motorinâ doar de la petrom,extra sau nu,nu se simte diferenta din punct de vedere al problemei -filtre schimbate in urmĂŁ cu aprox 3 luni -Nu fluctueazĂŁ turatia la relanti,nu tremurĂŁ la relanti,nu stĂŁ prea turatĂŁ Nu am schimbat ĂŽncĂŁ nimic,astept pĂŁrerile voastre..poate a mai avut cineva aceeasi problemĂŁ.
  5. atunci cred ca are legatura cu faptul ca atunci cand merg subturat nu am probleme,dar daca merg cu ea intre 2200-3000rpm pac imi da iar erorile si acele peste cap voi schimba releul zilele astea si revin cu un update
  6. Cum spune si titul intampin o problema electrica cu masina,e un e60 525d din 2006 Incerc sa detaliez cat mai bine situatia si am nevoie de pareri sau solutii de la persoane care poate au mai intampinat aceasta problema Efectiv circul normal cu masina si imi da acele de la viteza cu care merg pana la maxim(atat vvitezometru cat si turatiile) si apoi la 0km/h si isi revine,iar in idrive + bord imi afiseaza erori precum flat tire sensor,control systems,servo si imi taie acceleratia pentru o fractiune de secunda,cateodata face asta o singura data si isi revine masina,alteori imi face aceasta faza din 10 in 10 secunde adaugant acestei manifestari si inchiderea luminilor ambientale + se opreste ventilatia + se opreste navigatia si apoi se repornesc luminile din interior dar palpaie/licare -Cea mai mare problema este ca masina ramane fara abs,fara dsc si se intareste directia(va dati seama la viteze si de 80-90kmh devine un pericol) Am fost la electrician auto si a verificat bateria + alternator + bornele si cablul de alimentare care merge de la baterie prin portbagaj apoi coboara in jos si ajunge la motor negasind nimic iesit din comun -a verificat masa atat in portbagat si cica si in fata masinii,mi-a spus ca ar fi fost cablul de masa destrans si ca ar fi ok -am preluat masina,a mers ok pana a inceput sa ninga si problema a aparut din nou,de aceasta data pe langa manifestarile de mai sus a inceput sa scoata un sunet dintre intrarea dvd pentru navi si intrarea de CD,nu as putea sa descriu sunetul dar era unul constant -Am oprit masina,am scos cheia am pornito iar si dupa 10 metri a dat iar acele peste cap facand la fel,intr-un final m-am dat jos din masina,am inchiso,redeschiso si am pornit din nou la drum si pana la destinatie ~10 km nu a mai avut probleme. Alte detalii: cand imi face asa farurile nu sunt deloc afectate nici stopurile,doar led-urile de iluminat numarul mi le opreste -problemele au inceput sa apara dupa ce s-a facut mai rece afara prin toamna iar la inceput facea asta odata la 2-3 saptamani si oarecum am trecut cu vederea -de mentionat este faptul ca am schimbat bateria in vara cu una varta silver de 110mah(inainte era varta blue 95mah) iar la schimbarea bateriei aceasta a fost codata pe masina -testerul arata doar erori generate de acest fault(arata eroarea de abs,dsc,servo) -cateodata pe langa aceste erori imi mai apare si martorul de baterie iar pe idrive imi scrie "check battery cables" -Alt mic detaliu pe care l-am observat in ultima perioada este ca problema apare mai frecvent cand ploua/ninge afara Nu mai stiu ce sa fac,sa apelez si la alti electricieni,am detaliat situatia deja la diversi mecanici si electricieni auto care au dat din umeri.. Mentionez de asemenea ca acele din bord nu "Tremura" si nu scot sunete ca atunci cand e bateria pe moarte(cum am patit si la e46) Imi cer scuze ca va obosesc cu asa text lung,dar sunt 'disperat' si sper sa ma poata ajuta cineva.
  7. Dupa o inspectie la service mecanicu' a zis ca pierd ulei din cauza termoflotului,l-a schimbat cu unul nou, dupa o saptamana mi-au "disparut" cca 3l de ulei din ea si am facut maxim 200km. Nu mai scuipa ulei in apa,pe jos nu vad pete de ulei,fum albastru nu scoate. Sa curga oare ulei in interiorul motorului si sa se evapore din cauza unui segment sau ceva? Astept pareri,deja ma dispera masina asta.
  8. Cum spune si titlu...am cam muscato(cred?) Am masina de 2 luni de zile si ma apropiu de 1000 euro bagati in ea dupa ce am luato(termoflot,termocupla,electroventilator si multe altele). De 2 saptamani am observat ca masina consuma FOARTE MULT ULEI ~1-2litri/1000km poate si mai mult.. si scoate fum(albastru) cand dau cu spatele si in an 1-a. De tras trage la fel de bine ca inainte si ca alte 320d 136cp ceea ce ma face sa cred ca turbo nu e problema.. Destul cu ce cred eu,e randul vostru sa va dati cu parerea si as aprecia cat mai multe pareri ( nu pot sa o duc la service/tester pana peste 2 saptamani si sunt curios ce poa' sa aiba ) Stiu ca nu am verificat masina de la A la Z cand am cumparat-o,greseala incepatorului. Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.