Jump to content

HĂŁdĂŁrean Rares

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    320d E90 N47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

HĂŁdĂŁrean Rares's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. Are si una alta facute destul de recent https://photos.app.goo.gl/yeoZxRrSytRmDHz98 https://photos.app.goo.gl/qR4VJn5AxvuSUcug6
  2. Salut, Imi tot pocneste ceva la masina E90 320d de cateva luni incoace. Se intampla cel mai des cand virez in a 1-a la viteze mici, sub 15km/h, parcari, curbe la 90 sau mai mult de grade, etc. Se mai intampla si cand virez pe loc, dar mai rar. Catedata pocneste tare, cateodata incet. Parca se intampla mai des dupa ce urc/cobor ceva rampa. Cand o duc la service ba nu se intampla, ba zic ca nu se aude suficient de des si sa revin cand face tot timpul. Mie mi se pare ca se aude chiar imediat de sub capota, cam pe unde-i filtru de polen, dar cine stie. Am verificat bara de rigidizare care e in zona si e bine stransa. E sunetul de la secunda 5, in realitate nu se aude asa infundat pocnitura Aveti idei, sugestii?
  3. Salutare, Am fost cu un E90 la un service, la care nu am mai fost pana atunci, pentru o revizie tipica, iar baietii mi-au facut si o 'inspectie gratuita'. In urma acesteia mi-au facut un deviz frumos de 18000 lei pentru tot felul. Mi-au trimis si niste video-ouri legat de cum au verificat ei pe acolo, inclusiv partea de suspensie si ca ar merita schimbate. Care sunteti mai priceputi va puteti uita peste videouri si sa va dati cu parerea? Eu nu stiu cum ar trebui sa se comporte piesele/cat de fixe ar trebui sa fie. Mie mi s-a parut ca baietii cautau sa faca bani. https://www.youtube....h?v=ZKeiLP1a6WM https://youtu.be/K6N1lUmwgRM https://youtu.be/YC704dxPm5o https://youtu.be/tLOO5ufaPyw https://youtu.be/64CGpDIrdRY https://youtu.be/meDQFh_kztU https://youtu.be/_eSHcUxqyYw https://youtu.be/shGNI6alPRM https://youtu.be/3kzRXPxeISI https://youtu.be/oevLxb1Wrx0 https://youtu.be/M90Xp4MySKg Treaba asta cu service-ul a fost cam de 2 luni. Recent am fost la mare de la Cluj si plimbari prin tara vreo 2000 de km intr-o saptamana, multi pe autostrada la viteza mare. Acu ajuns acasa dupa ce-a stat masina vreo 2 zile am inceput sa aud un zgomot si parca simt ceva lovitura in pedala de ambreiaj cand pornesc motorul. Tot legat de treaba asta a inceput sa prinda foarte jos pedala. ridic cat pot eu de putin pedala de ambreiaj si masina inainteaza putin putin. Inainte prindea cam dupa jumatatea cursei. Inca nu am avut probleme cu patinaj de ambreiaj la accelerari. Masina are 250 mii de km, nu stiu sa-i fie schimbat vreodata ceva pe partea de ambreiaj, volant. Aveti idei?
  4. Temperatura optima e 88+ (la temperatura asta termostatul mare da drumu la lichidul de racire, cel de pe EGR la 70), orice e sub asta inseamna ca e un defect la termostate; Eu aveam temperaturi 78-85, am schimbat termostatul principal, iar acum am temperaturi de 89+ si un consum mai scazut la acelasi stil de condus. Din ce am observat de la altii, cei care au avut temperaturi predominant sub 80, cum e cazul tau, aveau probleme si la termostatul de pe EGR. La 320d-ul meu ii ia cam 7-8 km dimineata (pana ies din oras) sa ajunga la temperatura de 90.
  5. Salut. Nu e normal, si cel mai probabil e defect unul sau ambele termostate, sau poate senzorul de temperatura. Sa mergi la service sa se uite ce are pentru ca se uzeaza motorul prematur la temperatura aceea. Daca te referi la KTMP din meniul 7, aceea e temperatura lichidului de racire.
  6. Nu am schimbat volantul si nici ambreiajul deocamdata. Se pare ca reprizele in care scutura caroseria sunt mai rare (1-3 ori pe luna, probabil dupa perioade in care masina sta cateva zile). Am prins o situatie de genul chiar cand a inceput sa tremure motorul la pornire, situatia care m-a pus pe ganduri si am pornit topicul. Dar in rest ambreiajul nu patineaza deloc, volanta nu scoate zgomot la relantii deloc. Cand o sa dea semne de patinaj sau cand a incepe sa scuture la fiecare pornire de pe loc, o sa schimb ambreiajul, volantul si probabil distributia. Sunt surprins insa de felul in care se simte masina acum. Chiar si la "prima cheie" dimineata cu motorul rece, e mult mai rafinat, mult mai putine vibratii; inainte as fi zis ca e un Logan. Motorul se incalzeste de doua ori mai repede.
  7. Am plecat de acasa dimineata, am lasat masina la service, fuga la Cluj la munca si m-am intors acasa tot cu masina Am schimbat releul la bujii impreuna cu toate cele 4 bujiile. Pe langa asta mai aveam o problema cu temperatura motorului. Pe loc se incalzea pana si peste 95 de grade daca o turam, insa la pornire de pe loc cadea temperatura sub 80 de grade instant si se stabiliza la drum intins undeva pe la 82-83 grade, 85 poate forjata la condus 3500-4000. Am schimbat termostatul, niste antigel HEPU, si acum motorul sta fericit la 90-96 grade. Toarce altfel, mai cumintel, mai putine vibratii din ce mi s-a parut.
  8. Neata, eu ma refer strict la consumul instant afisat de ac. Deci daca inteleg bine, cand masina e in neutru (sau poate si in viteza fara acceleratie apasata?), acul indicator afiseaza un consum instant calculat printr-o functie de consumul de relantii 0.2l/h si viteza curenta?
  9. Servus lume, Am o nedumerire de multa vreme cu privinta la acul indicator de consum instant. Oscileaza foarte mult la rentii, pe cand eu m-as astepta sa fie stationar in zona de 0-1, hai poate 0-2 l/100, dar urca pana si peste 10 cateodata. Exemplu de astazi dimineata, dupa un drum de 30km si mers la vale in trafic intens. https://www.youtube.com/watch?v=iEd8ZGlMn4s Aveti vreo idee daca e normal ceea ce se intampla, si daca nu, ce ar putea avea? Mersi, Rares
  10. N-am prea avut vreme de masina zilele astea, dar astazi am pus ISTA pe masina sa vad ce zice - au aparut 3 erori noi legate de bujii, pe langa cele 3 pe care le stiam (exhaust backpressure, senzor inaltime pe roata spate, dpf cu limita redusa de viata). Nu stiu in ce masura afecteaza problemele cu turatia dimineata. O sa incerc incerc sa vad de EGR weekendul asta.
  11. Cand am vrut sa schimb in treapta 4, aveam in treapta 3 vreo 2700 ture, portiunea pe care acceleram avea pana in 5 grade inclinatie. Cand am bagat in 4, parca nu intra in a 4 a si eram ori in 2, ori in 6, nu simteam bine schimbatorul si oricat as fi accelerat (fara sa fie cuplat ambreiajul) ma limita la 1200. Daca voi considerati ca eu conduc subturat, atunci o sa-i dau in gura, sa tina numai turbina si motorina Si eu care il critic pe taicamio ca isi conduce ford-ul benzinar pe la 2000 ture
  12. Nu inteleg ce legatura are termenul de "racheta" cu turatia, poate viteza? Mie mi se pare ca 2000 rpm e suficient de turat in oras la mers constant si schimbat pe la 2500-3000, considerand zgomotul perceptibil al motorului la turatii mai mari si viteza mica - nu e asa de insonorizat motorul si incepe sa urle destul mai sus. Considerand ca o cutie automata tine motorul pe la 1400 rpm, eu zic ca e turat. Daca ai impresia ca imi e frica sa o calc, sa stii ca nu. Am zis peste 2300rpm in afara, asta include intervalul 2500-4000, zilnic - pe autostrada nu vede mai putin de 3000rpm, deci nu cred in DPF infundat sau depunderi pe circuit, dar o sa verific.
  13. Poate doar o data sau de 2 ori mi s-a parut ca sunetul motorului isi schimba nuanta cand am apasat pedala cam vreo 2 cm (cam pe acolo prinde/se decupleaza), dar nu era asa de pronuntat ca in video. Schimbul de ulei si filtre le-am facut acum 3 saptamani. La DPF stiu ca imi zicea testerul ca are backfire pressure crescut din cand in cand, dar facand testul acela de turatie in 3 trepte (neutru, 2500 si 4000 rpm) arata ca era ok presiunea la filtru - softul tot recomanda sa schimb filtrul - probabil are presetat pe la ceva valoare de km sa iti daie automat sa-l schimbi. Eu merg destul de turat cu motorul in jur la 1800-2000rpm oras si peste 2300 in afara - rar se intampla sa merg subturat. Asa pe langa, mi se pare ca masina trage mai putin decat tragea cand am luat-o, dar poate m-am obisnuit eu cu ea.
  14. Salutare, Am un E90 320d din 2009 si de ceva vreme ma pune pe ganduri. Masina are 210500 km si e manuala cu motor N47, distributie si ambreiaj neschimbate din cate stiu eu si fostul proprietar, pe cartea de service nu scrie nimic - masina condusa pana pe la 150.000 in germania, apoi a mai avut 2 proprietari pana la 196000. Eu am facut cam 15000 km cu ea de cand am luat-o (1 an si 1 luna acum). Cam de iarna trecuta a inceput sa tremure masina, destul de rau zic eu, la plecarile de pe loc asistate de acceleratie. Daca nu o ajut si plec doar din ambreiaj nu e nici o problema. Ambreiajul nu patineaza zic eu, cel putin cu el cuplat nu am vazut niciodata sa urce turatiile motorului fara ca masina sa prinda viteza. Mi se pare ca punctul de prindere a urcat destul de mult de cand am masina. 80% din timp cand sunt in treapta 1 sau 2 si decuplez ambreiajul (pentru oprire sau orice alta situatie) se simte in caroserie un mic soc? si se aude un cloncanit. Cu plecarile de pe loc m-am mai descurcat pana acuma, n-au fost constante nici ca aparitie, nici ca intensitate. Am facut un drum de Transfagarasan in weekend, cand am ajuns sus, aproape de lac am prins o portiune mai dreapta si mergea treapta 4, numai ca n-am avut deloc putere - nu urca peste 1200rpm, nu mai accelera si a trebuit sa retrogradez in 3, chiar 2. Probabil era motorul supra incalzit? Erori nu arata, pe display-ul digital arata 95-96 grade, de obicei imi arata sub 90, chiar 85 dupa un drum de 30km care il fac zilnic. Astazi de dimineata de abia am plecat de pe loc din cauza la tremuratul motorului. Pe langa asta, cand am pornit motorul, masina vibra mai tare decat de obicei in neutru, se simtea destul de bine si au oscilat pentru cateva secunde turatiile. O sa pun testerul pe ea deseara cand ajung de la munca sa vad daca imi arunca vreo eroare. Aveti vreo idee? Eu cred clar ca volanta + rulment sunt duse, dar oare or mai fi si altele? Baietii la care imi fac service-ul la masina (ceva baieti ok, care fac doar bmw-uri si lucreaza destul de curat) zic ca ar fi ovalizat ambreiajul, distributie ok dupa sunet? Eu la distributie nu sunt de acord cu ei - sunetul e prezent, dar seamana putin, nu complet, cu motoarele cu probleme care le auzi pe net. Mersi fain, Rares
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.