Jump to content

Sergiumihoc93

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 coupe

Sergiumihoc93's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. da poate ca asa e nu stiu ce sa zic....masina deja e luata, ce v.a fi v.a fi, o sa fie o invatare de mint. luni merg cu ea la bavaria sa ii fac o analiza completa la motor (compresie motor si tot ce zic ei) teoretic daca masina ar avea cu mult peste km din bord, gen 230.000km banuiesc ca s.ar vedea si dupa compresia motorului, sau daca a fost sau nu forjata. altfel nu am inima impacata.
  2. am fost la representanta, au verificat km de pe cheie, si au zis ca e sigur 100% si are 165.000
  3. ca dovada am primit injectoarele vechi, scaderi de turatie nu prea are, acul sta constant. la un tester se poate vedea daca un injector nu merge cum trebuie sau daca e vreo supapa care nu inchide^? i.as face si compresia motorului sa vad cum e
  4. masina are 164.000 km, verificati la reprezentanta, reviziile facute la fiecare 10.000 km
  5. Masina nu a stat, a fost folosita, a fost o neintelegere poate m.am expeimat eu gresit, uleiu a fost schimbat acum 1000 km la tel ca toate lichidele, tot de fostul proprietar, injectoarele au fost schimbate anul trecut in april, (cauza nu stiu, de au fost schimbate probabil alea erau problema) la fel bujii bobine si filtru nox
  6. Si e normal sa fumeze cand e motorul cald? Uneori mi se pare ca scoate cam mult Precizez ca acele suturi sunt de intensitate foarte mica, abea se mai simt
  7. salut, de curand mi.am luat un 320i e92 (cam doua saptamani) si de la inceput am observat o chestie ciudata, si anume la relanti dupa ce turatia coboara la minim, din cand in cand, cam la 6-10 secunde se simt in masina niste mici suturi scurte, de la motor, dar asta nu se intampla mereu, deseori!! ultimul proprietar a tinuto cam 3 ani, din spusele lui cica a-r fi normal din cauza faptului ca motorul e longitudinal (asa i.au spus si cei ce la serice) anul trecut in aprilie a au fost schimbate bujii, injectoare. bobine si filtru nox. am duso la un tester si totul pare normal, decat dispersia din injectoare putin mare, dar asta cel mai probabil pentru ca injectoarele au 18.000 km, careva a mai intalnit problema asta? e normal? motorul in mers e perfect. si inca o chestie care mi se pare putin ciudat e ca uneori scoate fum (fiind de culoare alba, foarte putin spre albastru, gen culoarea fumului de tigara, unii au zis ca e mai mult abur, si ca ar fi normal sa scoata cand e frig) p.s: e prima mea masina pe benzina
  8. site-ul e sigur 100%? ca idee maina e 3800 euro, 800 euro la inscris ar fi fost ok, 2300 in orice caz nu! e tare ciudat...a ta e din aprilie 2003, asta e iunie 2003, aceeasi masina acelasi motor si iese euro3...
  9. ce e ciudat? daca tu ai aceeasi masina teoretic si asta ar trebui sa iasa eur4, stie cineva acel certificat de comformitate ce este mai exact?
  10. astea sunt datele masinii, citisem tot aici pe forum, toate facelift sunt euro 4, mai exact de la inceputul lui 2003, masina este din 06-2003, dar in acte e trecuta 2004
  11. buna ziua, vreau sa achizitionez un bmw coupe 2004 facelift 2171cc si nu pot sa imi dau seama daca masina e euro 3 sau euro 4, proprietarul zice ca a facut un certificat de conformitate si masina rezulta euro 4, problema e ca nu vad scris niciunde euro 4, si pe autocentral.ro (si nu numai) calculatorul pentru timbrul de mediu imi zice ca e euro 3, masina e inscrisa pe bulgaria, daca e euro 4 nu ar fi o problema cu inscrisul, taxa fiind de 795 euro, ma poate ajuta cineva?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.