Jump to content

David77

Members
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e90 320d

David77's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Da, dar iti pot spune ca acest motor de 163CP este cel mai echilibrat motor de 2.0 + ca are un cuplu destul de mare si de fiabilitate nu mai vorbesc!!!
  2. Nu prea cred ca e bine sa ai egr off, are un rol f important in turatii joaze si la mers constant, poate de aici ai si aceste zvacniri (suturi)! La mine cand se manifesta astfel, de vina a fost electrovalva egr, dupa inlocuire nu au mai fost probleme!
  3. Schimba motorina, incearca un evo diesel!
  4. Nu tine acea banda, jantele sunt originale si fac parte din echiparea tipului tau de autoturism?
  5. Sa verifici sa nu ai joc intre butuc si gaura centrala a jantei! E f important.
  6. Nu au nicio treaba bratele cu vibratiile din volan, totul e din roti!
  7. Toata cauza vibratiilor o constituie rotile,ansamblul janta/anvelopa. Ori ai vreo janta pe fata usor ovalizata, ori anvelopele cu defect, incearca sa pui/imprumuti alte roti oe dupa acelasi tip de autoturism si fa o proba!
  8. Ok, multumesc mult! Dar de ce cand lovesc cheia asa putin isi revine? Asta e curios!
  9. Multumesc mult, am sa verific, actuatorul l am schimbat anul trecut, sigurantele le am verificat, bateria din cheie este 2032. Da, am keyless entry. Sa fie bateria din cheie, ca nu este 2025?
  10. Eu intampin urmatoarea problema la inchiderea din telecomanda: In unele cazuri nu se inchid usile din butonul de pe telecomanda, dar nu mereu, in rest daca tin degetul pe clanta usii sau o inchid cu cheia mecanica se inchid usile! Care ar putea fi cauza? Si ca o mentiune, daca lovesc cheia asa usor de o suprafata dura, isi revine si se inchide si din buton! Sa fie din cheia telecomanda?
  11. Se aude actuatorul de la turbina, doar ca la tine este prea pronuntat zgomotul!
  12. Eu zic ca merita sa faci si acolo o masuratoare, sa stii ca la franare poate face si din jante anvelope neechilibrate/ovalizate!
  13. Referitor la bataia la franare, va recomand sa verificati sa nu aveti diferente de zecimi intre butuc si gaura centrala a jantei, nu au cum sa se ovalizeze discurile chiar asa dupa cateva mii de km, fie ele si aftermarket! Eu zic sa verificati prin masurarea butucului si a gaurii centrale a jantei. Ganditi va ca este permisa doar o zecime diferenta intre ele, conform fabricantului, mai mult de o zecime putand da vibratii in volan atat in mers normal cat si la franare! Eu zic ca merita masurat, asta daca nu am deranjat cu ceva!
  14. Verifica bucsele oscilante!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.