Jump to content

osa_andy

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nurnberg

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39,520I,1997,motor M52

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

osa_andy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Tester am si eu si imi arata 13,8V la incarcare. Da adevarat ca ei pot vedea daca Amperajul mai este ok.
  2. Si cum as putea sa.mi dau seama? Prin masurare?
  3. Salutare tuturor si LA MULTI ANI 2021!!! Am o problema la un BMW E39 520i 1997 si anume in momentul cand ridic geamurile si ajung sus sau jos ,la capat de cursa se slabesc farurile si scade turatia motorului pentru 3 sec,iar daca pornesc dezaburirea…..scade turatia motorului si asa ramane pana o opresc atunci isi revine la normal.Ce sa verific sau ce poate fi daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta. Specific ca alternatorul este nou de o Luna (dar aceleasi simptome le-a facut si cu cel vechi) insa bateria este de 4 ani.Sa fie bateria? Multumesc
  4. Salutare. Am o intrebare si anume daca cineva s-a mai intalnit cu urmatoarea problema,poate ma ajuta.ti si pe mine. Am in E39 520i din 1997 iar de cateva zile imi face urmatoarea figura. Pornesc merg cu ea totul ok. Ma opresc,dupa care pun contactul iar bazaitul de pompa de benzina care ar trebui sa se aida aprox 3 sec,se aude intruna. Adica pompa nu se mai opreste. Daca o las un timp mai mare sa stea,aprox o ora,o ia la sfert de cheie si pompa se comporta normal adica bazaie 3 sec dupa care tace( cum ar trebui sa faca dealtfel). Am schimbat releul,siguranta e ok,am schimbat si cheile,si.....nimica acelasi lucru. Inca o observatie poate ca nu conteaza dar o specific,pompa bazaie mai tare atunci cand nu se opreste decat in mod normal. Si inca ceva,nici nu porneste masina in momentul in care pompa merge incontinuu. Va multumesc
  5. Inca o intrebare. Am strans acele suruburi,am aerisit dar acuma am prea mult lichid in vas. Aproximativ 10 cm de buson,adica mult peste semnul de limita a lichidului la rece. E vreo problema sau trebuie sa il golesc. Multumesc
  6. Multumesc mult. Scuze am inteles vasul. Greseala mea. Da elicea am mai dat.o jos e ok daca numai asta trebuie sa fac. Din pacate acel capac din aluminiu nu l.am gasit doar pe comanda. Livrare i 3saptamani iar pretul...... Am de "plastic",este defapt un fel de ebonita,tot de la BMW. Va multumesc de ajutor si va doresc Paste Fericit.
  7. Motorul este M52 si mi.au spus mai multi ca nu se face automat. Trebuiesc urmate niste proceduri. Vasul sa.l dau jos? Pai capacul de plastic de la termostat este in fata pe motor deasupra fuliei de la pompa de apa.
  8. Salutare. Am rugamintea daca ma poate ajuta cineva cu doua probleme la sistemul de racireal masinii mele BMW E39 520i 1997. 1. Cum se face aerisirea si completarea sistemului de racirecu antigel 2. Am scapari de lichid racire la capacul de la thermostat,este din plastic,care nu a fost strans corect la montare. Se pot strange suruburile fara sa demontez radiatorul si elicea? Va multumesc
  9. Buna ziua. Am un BMW 520i din 1997 si am urmatoarea problema: am fost la service la mecanicul meu (asta in Germania) m.ia schimbat rulmentul pe stanga unde se afla defapt senzorul ABS. De atunci luminile de ABS si ESC nu se mai sting. Da, o sa spune.ti ca e vina lui si ca de ce m.a lasat sa plec din sevice asa. Nu...e vina mea ca era noaptea tarziu iar el pleca in concediu dimineata la ora 06.00 si eu am spus ca rezolv problema in alta parte. Nu am ajuns inca dar a doua zi mi s.a intamplat cevs curios,si anume am pornit masina am dst sa plec si in mers aud un sunet de zumzet apoi am inceput sa franez cam la 30 km/h si surpriza ca mina trepidat pedala ca si cum ar intra ABS-ul. Am incercat acest lucru de vreo 3 ori in acest timp s-au stins martorii iar apoi cand nu a mai facut asa si nici acel zumzet s-au aprins dinou martorii. Acuma masina merge ok franeaza ok dar ce sa verific in continuare? Ma refer pana sa imi citeasca cineva erorile. Sau mai bine schimb senzorul? Multumesc
  10. Buna ziua. Am doua probleme diferite ca si cauzalitate,la care nu ii dau de cap la masina mea, BMW 520i E39 1997. 1. De cand am schimbat volanul am pus unul cu comenzi, becul de airbag nu se mai stinge. Am facut testul l.a resetat s.a stins apoi iara s.a aprins. S.au verificat firele spirala de la volan contactele la scaunul pasagerului s.a deconectat si reconectat bateria....nimic. tot asa 2. De o saptamana nu mai functioneaza butonul de volum de la business radio al masinii ci doar din comenzile din volan. Butonul este bun nu este rupt dizlocat sau alte defecte mecanice. Pot doar sa opresc si sa pornesc aparatul. In speranta ca voi reusi cu ajutorul vostru sa rezolv problemele, va multumesc anticipat si o zi buna.
  11. Salutare. Am un BMW 520i, E39 din 1997 210.000km iar de ceva vreme cand il pornesc in relantiu se scutura chiar daca socul electronic este activat iar dupa ce circul cu ea o perioada (nefiind o perioada exacta,chiar si cu motorul cald) isi revine. Am mai observat ca de ceva vreme nu mai trage la fel de bine mai ales dupa ce se incalzeste motorul. Cand e inca rece se simte cand o calci dar dupa....mai greu. Precizez ca uleiul si bujiile au fost schimbate cat si filtrele aer polen si ulei. De asemenea sunt noi si senzorii ax cu came. Acuma intrebarea este...sa fie sonda lambda sau catalizatoru? La ultimul ITP mi.au spus ca am noxe. Eu stau in Germania si as dori sa aflu parerea voastra asta pana sa ajung aici la test motor sau reprezentanta BMW. Va multumesc anticipat si o zi buna tuturor.
  12. S-a rezolvat.Multumesc de ajutor.Chestia aia mica este chipul.Am fost si mi-am facut alta cheie. O zi buna
  13. Nu este cumva cipul chestia aia mica din stanga cheii care se da jos? Aceasta carcasa este de la alta cheie iar chipul dupa cum se vede nu este pe placa electronica Cealalta poza este cea cu care pornesc si este sparta iar in interior nicio placa
  14. Salutare Cine ma poate ajuta cu o nelamurire cu privire la o cheie de BMW E39 520i an de fabricatie 1997.Problema este in felul urmator:am cumparat masina iar cheia era lipita poate din motiv ca a fost sparta.Pana aici totul bine.Zilele acestea s-a rupt urechea de la cheie unde se prinde brelocul si m-am dus sa schimb cheia.Niciun atelier de chei nu a vrut sa-mi desfaca cheia pe motiv ca poate distruge placa electronica respectiv chipul.Bine am zis lasa ca il desfac eu.Zis si facut dar.....surpriza,inauntru nicio placa,deci nici chip.Acuma intrebarea mea este cum de porneste masina fara acest chip? Multumesc o zi buna
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.