Jump to content

iancu 524td

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw 524td

iancu 524td's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ai Mare grija cu E39 ca nu a picat inca taxa si actele pot fi falsificate f usor. despre asigurare cunosc oameni care fac rost de asigurari pe un an la pretul de 50 E si este perfect valabila doar ca este fara daune, spun ei !!! E 34 este, dupa parerea mea, o masina buna si mai ales cele din ultimi ani de fabricatie care au si mai multe dotari mai avansate dar total diferita de E39 din multe puncte de vedere. iti urez noroc...sa faci alegerea potrivita.
  2. nu, dar consuma mult in timpul mersului, mi-ar trebui un alternator mai puternic pt ca atunci cand le pornesc scade intensitatea luminii farurilor,bordului................toata masina simte lipsa de amperaj si consuma de rupe in oras 10-12 l.este ca atunci cand mergi cu AC-ul deschis si cred ca putin mai mult.
  3. poate fi si cardanul daca-i slabit sau cutia daca uleiul si-a pierdut vascozitatea sau nu-l mai ai. eu aveam un fluierat dupa ce schimbam in treapta V si dupa ce am facut schimburile"l-am pierdut".
  4. e mai util sa pui linkul decat poza :) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20 ce priveste descusutul sudurii cu autogenul nicdecum ciocan o intrebare pt clarificare piesa 7 au sudat-o de arbore ? pt ca 9 e pana care iti lipsea :) scuze ca zambesc dar cand ma gandesc ce usor e sa faci o pana dar ce ii drep e si mai usor sa sudezi e adevarat :blink: daca lacasul panei se afla in arborele cotit atunci DA, a sudat-o de arbore. piesele le am ptr schimbat iar la sudura ma gandeam s-o polizez (sunt niste dispozitive care sa ataseaza la bormasina) cu grija ca nu vreau sa schimb si arborele cotit. imi trebuie apoi o presa sau un dispozitiv sa extrag pinionul de acolo dar nu ma bag la reparat ca nu stiu "s-o pun in punct" altfel cred ca nu mi-ar fi luat mai mult de o jumatate de zi. PS m-a costat 200 lei dar ma lipsesc, acum nu vreau decat s-o repar.distributia este la locul ei.
  5. masina merge la fel, nici vorba de cuzineti sau pistoane topite. cum o desfac daca-i schimb cureaua de distributie?
  6. oameni buni ajutati-ma ca nu stiu ce sa-i mai fac! am cumparat-o de la un prieten care a plecat din tara acum, dar si-a batut joc de mine. am un 524 td din 1990(E34). am pierderi de ulei pe undeva intre motor si cutia de viteze, ambreiajul la cald scoate un zgomot ciudat, ca o bataie, curgea radiatorul dar l-am rezolvat cu o solutie lichida si multe altele de care nu vreau sa-mi mai amintesc. problema cea mai grava pe care am incercat s-o rezolv intr-un service si mai tare m-am incurcat este urmatoarea: ieri mi-a sarit fulia din capatul arborelui cotit, intre fulie si pinionul de la distributie este o pana semirotunda care s-a retezat dar numai partea de sub fulie. din cate am vazut pana asta este comuna si "blocheaza"pinionul si fulia pe arborele cotit, am tractat-o intr-un service de prin militari si oameni au zis ca au mai reparat si va fi gata pana maine adica pana azi cand am luat-o. ce credeti ca mi-au facut nenorocitii pt ca nu mai sunt magazinele de piese auto deschise: AU SUDAT flansa de pinion si pe deasupra nu trebuie sa merg prea nervos cu ea ca...... "exista pericolul sa se rupa sudura". vreau s-o repar,sa indrept toate defectiunile pe care le are si sa-i schimb distributia si curelele poate cunoasteti vreun mecanic bun, un om care sa stie sa lucreze bine aveti idee? piesele le cumpar eu. va multumesc.fulia.bmp
  7. da, aud si eu niste relee declansand cand montez si demontez borna dar se pare ca nu sunt ele de vina la mine ci electroventilatoarele care consuma ff mult. merci oricum pt sfaturi.
  8. sunt chiar 116...asta in cazul in care motoru e nou...si compresia e prea buna...in cazul unui e34...cam slabe sanse sa fie nou...uitate pe net si ai sa gasesti multa documentatie despre modelul tau...ca sa sti exact cati cai are...cuplu...etc :blink: recomanda=mi cateva site-uri si iti voi fi recunoscator. il am de cateva luni si din cate stiu eu 1 kw=1.44cp so 85x1,44=122cp.......nu sunt sigur!
  9. care-i releul? pe unde il gasesc ca-l scot de nu se vede? am gasit vascocuplaj nou la 150 lei si difuzor la 50 lei, m-am itepat?
  10. salut.cunosc si eu un caz aproape identic cu un 520i dar din '88 si manual, prima serie, la care i-a schimbat debitmetrul de vreo doua ori, filtrele si multe altele dar nu a rezolvat-o. la ceva vreme am aflat ca de vina pentru un consum marit, pentru ca nu prea tragea masina si pentru ca motorul nu mergea rotund iar la rece pornea fff greu (a treia cheie) a fost o sonda magnetica, care se afla undeva in partea dreapta a masini sub vascocuplaj si cred ca-i metalica. toate bune
  11. ca se tot reseteaza km si setarile sistemului audio nu=i mare problema ca le tot setez si eu la loc dar nu gasesc problema . am fost la un electrician bun,asa mi_au spus niste prieteni, si dupa ce a masurat pe acolo cu motor oprit si motor pornit mi=a spus ca alternatorul incarca normal si cu si fara electroventilatoare si ca nu am bateria buna dar este a doua pe care o cumpar noua si acceasi problema. da, imi cer scuze era 300MA pentru ca nu am inmultit si am confundat UM.ii cumpar vascocuplajul si difuzorul si apoi sa vad ce se mai intampla ca m-am saturat de tot felul de mecanici care se uita la ea si zic ca-i OK. P.S. cumpar un vascocuplaj complet (cu paleti) si difuzorul de plastic care se ataseaza pe radiator???aveti idee pe unde gasesc si cam cate milioane???multumesc mult pt sfaturi
  12. salutare. va rog sa-mi da-ti si mie un sfat ca nu stiu ce sa mai fac. am un E34 524td. a fost 520i '90 dar inainte sa-l cumpar l-a facut tractoras cu 2400 td si pt ca a ars garnitura de chiulasa i-a scos vascocuplajul si difuzorul de pe radiator si i-a montat doua electroventilatoare pe care le pornesc odata cu motorul. problema mea este ca mi se descarca bateria iar dupa o zi chiar si 2-3 zile nu mai porneste si am verificat cu un aparat electronic ca alternatorul incarca fara electroventilatoare 13,5-14 v iar cu ele pornite 12,5-13,2v. sa fie asta problema? am verificat si consumul atunci cand masina este oprita si este constant 3,3v. aveti idee? ce sa verific si unde sa ma uit? dati-mi un sfat ca m-am saturat sa-i tot scot bancheta si sa desfac borna. multumesc.
  13. salut. am si eu un 524td si am avut aprox.aceeasi problema pornea usor mergea un timp cu max 90 km/h (5- 10 min sau 10-15 km) si apoi se oprea in mers dupa care pornea fff greu. am schimbat: filtru motorina, pompa din rezervor care oricum nu mergea, dupa care am remarcat ca pompa pierdea presiunea prin corpul filtrului de motorina: era fisurat. te sfatuiesc sa verifici toata instalatia de alimentare din rezervor pana la pompa de injectie si fa-i o centicubare pentru condusul mai sportiv. multa bafta.
  14. mai sunt si eu: 524td, 1990 cu motor din 1994, 122cp
  15. mai sunt si eu..... E34/524td/1990(122 cp doar)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.