Jump to content

Hyadum

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    this

Contact Methods

  • Skype
    hhyadum

Previous Fields

  • Masina
    X1 F48 25d x-Drive

Hyadum's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Update: Azi am luat masina acasa.Se pare ca nu e bine sa asculti de zvonuri. Cutia nu era nici sparta si nici fara ulei in ea. Uleiul era la nivel, si calitatea era ok, fara depuneri metalice. Pe tester dadea tot felul de erori, iar reprezentantele nu se baga sa le desfaca sau sa incerce sa le repare. Se comanda alta, se inlocuieste, se resofteaza si gata. Posibil sa fie doar ceva electronic, pentru ca nu facea zgomot de grinding, nu se auzea nimic nasol, doar nu cupleaza vitezele deloc. Asa ca am primit cutie noua, merge bine, per total experienta cu Automobile Bavaria Militari a fost foarte buna. Nu am platit nici un ban pentru nici una din operatiuni, nu am fost luat la intrebari ca as fi exploatat masina necorespunzator, toate discutiile au fost profesioniste. In plus, au constatat ei singuri ca aveam un led pe spate care dadea erori, si au comandat altul, si am primit masina mai curata decat am lasat-o. Felicitari pentru servicii!
  2. Da, nu este cutie cu dublu ambreiaj. Este automata cu convertizor de cuplu. Aisin AWF8F45 (de la Toyota) 8 viteze transversala.Inca nu am o solutie, tot ce stiu este ca au comandat alta cutie. Neoficial vorbind cu unul din baieti, cutia nu mai avea ulei, de aia nu cupla nimic. Au pus ulei, dar cica curge din ea. Mie nu mi-a curs niciodata, sub masina nu a fost picatura de lichid. Masina nu a facut offroad, nu e lovita pe nicaieri, scuturile de plastic sunt intregi. Nu stiu unde s-a dus uleiul, poate in motor?! (ceea ce ar fi nasol). Din moment ce nu au gasit buba, sau nu vor sa imi spuna, au vorbit la BMW DE si au primit aprobare sa comande o cutie noua. Mai am de asteptat, si dupa montaj sa vedem ce se intampla.
  3. Am mai cercetat si am gasit o problema cunoscuta, descrisa aici de multi posesori din mai multe tari: https://f48.bimmerpo...d.php?t=1598332 Apare mesajul urmator in iDrive, cu toate ca masina este in P si cu frana de mana trasa: "Secure vehicle with parking brake when stationary. Have the problem checked by Service Partner." Cred ca ambele probleme au aceeasi cauza, aparent ansamblul schimbatorului este slab. PN este 25168483098 - 530,55 € Arata cam asa: https://www.bmwautop...steptronic Revin dupa ce primesc solutia de la reprezentanta.
  4. Salut, Aseara am avut si eu probleme cu transmisia. Cu vreo saptamana inainte incepuse sa smuceasca la downshift cand acceleram mai tare, ceea ce nu s-a mai intamplat pana acum. In mers pe autostrada am vrut sa depasesc de pe banda 1 pe 2, si poc, mesajul Drivetrain in bord, si nu mai vroia sa accelereze, nu mai puteam trece de 80. Dupa 2-3km nu mai vroia sa treaca de 40. In mesaj scria clar ca este performance issue, you can continue your drive, dar mi s-a parut o problema semnificativa asa ca am oprit, si am facut un restart la motor. Nu a mai vrut sa plece de pe loc, nu baga in viteza. Ramane pe neutral si se tureaza, indiferent ce as alege eu (D, M1-2-3, S1-2-3, R). A trebuit sa o tractez. Masina e modelul 2017, luata de la reprezentanta, are 49.000 km si este in garantie extinsa 5 ani. Am dus-o la Automobile Bavaria Militari, sa vedem ce or sa zica.
  5. Daca nu ma insel, au mai incercat si altii chestia asta, inclusiv garniturile si tot consuma ulei. Tind sa cred ca este un defect de design din fabricatie. Exista cineva pe aici cu N52 care sa nu completeze nici macar 100ml intre 2 schimburi de ulei, la termenul recomandat de BMW?
  6. Am citit despre problema cu consumul de ulei la motorul asta. Totusi prefer un consum de ulei intre 2 revizii decat sa merg cu un diesel. Totusi 0.7l/1000km mi se pare foarte mult. Nici Mitsubishi 2.0 GDI din 2001 nu imi consuma atat. Eu sper la 1l de ulei la 5000km. Sa vedem cum e cu uleiul asta mai gros.
  7. Multumesc! Am venit cu ea din Germania, unde avea ulei Liqui Moly 5W-30. Am verificat la plecare si indicatorul arata Max. Vanzatorul mi-a dat un bidon care mai avea vreo 600ml sa il am la mine. Dupa 2000km imi indica sa completez cu 1l, ca era la minim. Am pus restul bidonului si am mai mers prin oras vreo luna, dupa care iar scazuse aproape de minim. Cand am facut revizia am trecut la Motul Specific LL04 5W-40. Nu am mers foarte mult de atunci, cred ca doar 400km, dar nu am constatat sa se mai miste indicatorul, in afara de prima zi cand a scazut sa zicem 5% (poate o fi intrat in filtru, sau prin toate canalele, nu stiu). Sper sa se fi rezolvat problema.
  8. Am mai facut niste poze. Le-am urcat in google drive, ca sunt cateva si nu vreau sa le pun una cate una si sa pun link la fiecare. Ar trebui sa fie vizibile. Daca nu, imi spuneti si incerc alte metode. https://drive.google.com/drive/folders/0B5swzWawNOqoMGlCcGl6QTRPM2s?usp=sharing
  9. Salut, eu nu am masina de mult timp, dar in 3000 km nu am observat sa treaca vreodata de linia din mijloc (120 parca). In general, dupa ce se incalzeste, sta la a 3-a liniuta (70 indicand minimul), probabil 95-100 grade. 2007 E92 N52B25
  10. Salut! Spune-mi te rog daca ai gasit pana la urma maneta de cruise control si daca ai reusit sa faci retrofit. As vrea sa pun si eu pe E92. Mi se pare aiurea ca o masina de aproape 50mii de euro in 2007 sa nu aiba asa ceva standard.
  11. Motorul este cu capac negru. Este un N52B25O1. O sa fac in weekend poze cu interiorul.
  12. Multumesc! As incerca sa mai pun poze, dar va trebui sa lamuresc intai problema cu un administrator: Used 701.34K of your 1000K global upload quota (Max. single file size: 298.66K)
  13. Salut, Am intrat si eu recent in clubul BMW Romania (auto - ca am mai avut motocicleta BMW inainte) cu un E92 din 2007, 2.5 benzina aspirat, cutie manuala, negru, exact cum imi doream. Masina este aproape stoc, in afara de spoilerul fata si semnalele fata (montate de primul proprietar). Am adus-o personal din Germania, dupa 6-8 luni de cautari in zadar in tara, 3 luni de cercetari pe mobile si autoscout24, si o saptamana de mers la fata locului si vazut anunturile, dupa discutii in prealabil cu fiecare vanzator. Am pierdut destul de mult timp si bani cu cautarile, dar vroiam doar acest model, si doar cu anumite dotari: scaune sport partial piele, electrice incalzite, negru interior/exterior, suspensii sport, climatizare automata pe 2 zone, pachet lumini etc. Nu am vrut iDrive, dar nu am gasit nimic care sa imi placa fara, asa ca are CCC Business. Am tinut sa aiba istoric de service la reprezentanta macar cativa ani, si are din 2007 pana in 2013, la 75.000. Am scos raport de la reprezentata si totul e ok. Masina are aprox 140.000 km, exact cat trebuie pentru varsta ei. Nu are semne de uzura decat pe la muchiile de piele ale scaunelor. Totul functioneaza bine, si nu am probleme in afara de consumul de ulei specific. Are roti de vara cu jante LM 230 cu anvelope (uzate) 225/40 R19 fata si 255/35 R19 pe spate. Roti de iarna pe 225 17" cu anvelope noi. In rest cred ca dotarile sunt standard. Sistem Alpine cu cd-changer, multe locuri de stocare, mai mult sau mai putin ascunse. Momentan am doar pozele facute la plecare din Germania. Din pacate quota de 1MB nu imi permite sa incarc mai mult de 1 poza, si aia redusa la extrem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.