Jump to content

kotoy

Members
  • Posts

    76
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kotoy last won the day on July 20 2016

kotoy had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    altceva

kotoy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

60

Reputation

  1. Revizii la 34k si 50k km? Cred ca nici nu mai facea schimb de ulei, ii punea unul nou direct. Vezi in istoricul online reviziile. Daca sunt la distanta asa mare, eu zic ca nu merita. Nu stiu ce ulei tine 50k km si sa aiba proprietatile cat de cat decente. Daca totusi are revizii online care nu sunt trecute in istoricul masinii (al navigatiei), e ok. Verifica neaparat sa nu aiba chit pe ea, asta indica o dauna mai mare. Elementele revopsite nu trebuie sa te sperie, este ceva normal pentru o masina de flota. Si eu as vopsi fiecare punct de vopsea sarit daca as avea casco de flota.
  2. Masina blocata pana pe 30 august pentru un cumparator. Revin cu mesaj de inchidere daca se face vanzarea
  3. Nu te pricepi cat de cat sau esti tentat sa iei chilipiruri: te duci la premium selection si iei ceva cu garanție și istoric complet BMW. E mai scump, dat totuși mai ieftin decât o țeapĂŁ. Soluția 2: citești toate paginile de sfaturi achiziție și ĂŽnveți. Eu am cel puțin 5 posturi pertinente și unul cu cateva masini pe care le-am vazut cand am luat-o pe a mea
  4. Hai sa incep: - Vrei sa dai 20k pe o masina cu 200k+ km? Eu n-as da - Cutie SMG? Teapa si limbaj de samsar! SMG este doar pe modele M. Aceea este cutie cu optiune sport in cel mai bun caz (care este identica cu cea normala, doar alt soft, asta daca nu are schimbatorul schimbat aftermarket si cutia normala) - suspensie reglabila? TEAPA! minte doar pentru ca are butoanele comfort=> sport - Doar bara M, restul e normal. Deci o tiganie ordinara - Faruri adaptive? Nu vad foarte bine in poze (pot sa gresesc), dar cred ca nu sunt. Lupa a doua pare clara, deci nu are adaptiv. Cere-i seria de sasiu sa ne distram impreuna cu ce a mintit. Restul e la alegerea ta
  5. In caz ca e cineva care cauta un F10 in mintile lui: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184515-bmw-520d-f10-de-vanzare/ Masina personala, se vinde dupa 1 august cand o primesc pe cea de la munca!
  6. Masina s-a scos la vanzare. Mai multe detalii aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184515-bmw-520d-f10-de-vanzare/page__pid__2457436#entry2457436
  7. A venit momentul sa ma despart si eu de masina personala. (voi primi masina de la serviciu). Asa ca, urmatoarea masina se va scoate la vanzare: BMW F10 520d automat. 156.000 km (masina inca se foloseste, deci se poate schimba cu 1-2k km). Fabricatie aprilie 2012 Ultimele 7 cifre din VIN pentru decoder: DY41168 Pret: 17.900E, negociabil in limita bunului simt Masina a fost achizitionata in august 2016 de la KBC Autolease la 122.800 km. Are si un topic de prezentare la momentul achizitiei: http://www.bmwclub.r...-520d-f10-2012/ Masina are istoric complet in reteaua BMW si a fost tinuta in parcare subterana in Romania. De mentionat urmatoarele dotari: - scane comfort cu memorii si incalzire - navi professional - Faruri xenon - asistenta la schimbarea directiei de mers (unghi mort) - portbagaj cu inchidere automata - carlig electric - camera marsarier - perdele spate manuale + automat luneta - volan M cu reglaj electric, memorie - comfort access (volanul se ridica in momentul opririi motorului si reglajul lateral al scaunelor se desface) - clima cu ventilatie separata stanga/dreapta - oglinzi interior/exterior heliomate - retrofit boxe HiFi - eliminare power reduction (soft original, nu "chiptuning") Urmatoarele investitii au fost facute (pentru toate detin facturi) - schimb distributie la Service Scream (Tezparii) (inclus curatat radiatoare si galerie de admisie) - schimb ulei si filtru cutie la reprezentanta ZF - placute frana fata - arcuri spate schimbate (s-a rupt unul din ele) - cauciucuri 225/55/17 Pirelli runflat (august 2016) Masina are si cauciucurile de iarna DOT 2013/2014 cu care a fost cumparata, runflat de asemenea. Defect de mentionat: doua pete de lac sarit pe bara din fata. La pretul afisat asigur eu vopsitul. Daca nu se doreste acest lucru, ofer un discount suplimentar de 150E pentru efectuarea operatiunii de catre cumparator. Masina a primit o verificare la Service T.eam cu urmatoarele observatii: - istoric complet real - o-ring clapeta de acceleratie care scapa aer - comandat, se schimba azi (un cost fabulos de 32 RON ) - recomandare de schimbare brate inferioare fata in viitorul apropiat (2x 420 ron + manopera) - elemente revopsite ( DAR FARA CHIT!) : capota, usi stanga, usa fata dreapta - fara probleme la: injectoare, turbina, DPF, erori de orice alta natura Am preferat sa fiu transparent total si sa economisesc si timpul meu si timpul unui potential cumparator care are ceva impotriva oricarui element din cele mentionate mai sus. Pozele sunt aici: https://ibb.co/iWrdbo https://ibb.co/feaRU8 https://ibb.co/kpYrwo https://ibb.co/g7KWwo https://ibb.co/k7NJbo https://ibb.co/hvEWwo https://ibb.co/e6Gdbo https://ibb.co/gBGdbo https://ibb.co/kN2vNT https://ibb.co/iS8PGo https://ibb.co/cSo22T https://ibb.co/h0xvNT https://ibb.co/ionJbo https://ibb.co/noq4Go https://ibb.co/hvPmU8
  8. Revin cu impresii. Ambele arcuri schimbate (kayaba). Masina este la aceeasi inaltime. Intr-adevar par putin mai tari, dar ma astept sa se mai lase intre timp. Per total, multumit de alegere si de manopera!
  9. Marea majoritate a masinilor de la noi sunt aduse de pe COTW sau de la firme de leasing care scot cate un parc intreg la vanzare (vezi KBC leasing). Pro masina din RO: - ai timp sa vezi mai multe masini si sa analizezi totul la rece - nu te grabeste nimeni sa o cumperi, nu ai platit avionul si trebuie sa te intorci cu masina - cunosti service-urile din zona, stii unde poti sa verifici o masina (nu te duci la prima reprezentanta care iti iese in cale) - ai ocazia sa afli daca a mai cumparat cineva masini de la samsarul respectiv, daca au fost probleme sau alte detalii - pret mai mic decat daca o cumperi tu singur din alt parc. Ei stau toata ziua cu ochii pe licitatii, tu nu . Ei nu vad masina, doar o urca pe platforma, care costa 400E. Tu platesti avion, motorina, cazare, nr provizorii si altele. Contra masina din RO: - samsari, poti sa cumperi o dauna totala reparata - TVA manarit (nu este problema ta, stiu cum se face si cumparatorul este de buna credinta - vorbit cu avocat) Cum rezolvi problema cu masina dauna totala? - inainte de verificari si etc, ii spui samsarului ca discutia continua doar daca inainte de achizitie iti arata: factura originala de achizitie (pe ea scrie pretul, km si daca masina are daune) si anuntul original de achizitie (daca ai licitat pe COTW, anuntul ramane in istoric, chiar daca e inchis). Nu vrea, treci mai departe. - verifici masina la un service autorizat sau reprezentanta, in niciun caz la unul multimarca - negociezi pretul - o data ce pretul e batut in cuie, ii spui omului ca vrei sa vezi detaliile de la punctul 1. Nu vrea, pleci!
  10. Good point! Vedem maine ce si cum. Daca e cazul de asa ceva, pun la fel si pe fata si am rezolvat problema, am arcuri noi pe toata masina
  11. Revin: oferta primita de la un service "autorizat", doar cu piese originale. Pe langa faptul ca sunt scumpe piesele originale (eram dispus sa platesc), adaosul a fost cam +50% fata de pretul oricarui site respectat de piese, ceea ce nu am fost dispus sa accept. Am hotarat sa merg pe Kayaba (ambele arcuri, evident). Manopera si piese de la norauto (ma avantajeaza ca sunt foarte aproape de mine, plus ca eu am mai avut experiente bune cu ei cu alta masina). Plus, you can't really get it wrong, nu e schimbat de distributie Pret 830 RON ce include 2x arcuri si manopera. Revin miercuri la pranz cu pareri si impresii.
  12. Asa ma gandeam si eu. totusi sunt niste arcuri, nu cauciuc care poate fi mai bun sau mai prost. Astept sa vad ce imi propun si baietii de la Service Scream (Tezparii).
  13. Salutare! Am reusit sa rup un arc pe spate la un F10. Intrebare: in afara de OEM, mai recomandati (sau ati mai folosit) altceva? Am primit recomandari de Eibach Pro, dar nu vreau sa las masina mai jos, si asa ating la intrarea in parcare. Am vazut ca oferta nu este foarte diversificata pe site-urile de piese. Doar LESJOFORS, KYB (~170 ron bucata) si OEM (500 ron bucata).
  14. Si eu am socuri pana se incalzeste uleiul in cutie din 2-3 (asa cum spuneau colegii, masina nu pleaca cu prima treapta, ci cu a doua). Uleiul a fost schimbat acum un an si jumatate la ZF, tot din acelasi motiv. Nu s-a schimbat nimic si am facut aprox 25k km. Am inteles ca un update de software mai rezolva cateva din probleme, dar din pacate nu am avut timp sa ma duc sa il fac.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.