Jump to content

Catalin Bitica

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90 318i 143hp

Catalin Bitica's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. PĂŁi și ai cĂŁutat erorile pe net sĂŁ vezi ce semnificĂŁ?
  2. Am doar douĂŁ sonde, una ĂŽnainte și una dupĂŁ catalizator. Sincer este prima datĂŁ când aud faptul cĂŁ o mașinĂŁ poate avea 4 sonde O sĂŁ mĂŁ uit astĂŁzi și la bujii, dar ultima datĂŁ când le-am verificat și schimbat, erau toate negre...
  3. Ambele,aveam erori pe ele. Mi se pare normal sĂŁ am erori, atâta timp cât ieșea fumul ĂŽn urma mea...
  4. Va salut. Am o problema cu un e90 318i cod motor N43. Este cel cu injecție directĂŁ. Pe scurt - relanti ușor instabil, fum negru pe eșapament, miros puternic de benzina. Ciudat, dar ĂŽn rest mașina trage destul de bine. Pe tester doar eroare de catalizator sulfurizat, probabil din cauza fumului negru, rezultat al amestecului prost. DacĂŁ mĂŁ poate ajuta cineva, sunt binevenite sugestiile voastre. Am schimbat debitmetrul, sondele lambda, filtrul de aer.
  5. Aceeași problema am avut și eu cu pompa de apa. Dar nu mi-am dat seama și am mers așa...am schimbat pompa de apa (am gĂŁsit-o decât nouĂŁ -1200 lei), dar prea târziu, arsesem și garnitura de chiulasa. Deci nu mai merge cu mașina pânĂŁ nu schimbi pompa
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.